Nemezis

Alter ego

Sanjala sam noćas, opet, samu sebe. Sa smeđom kosom, crvenom, malo nakošenom beretkom na toj kosi, crvenim drečavim ružem na usnama, u previsokim štiklama, uskoj suknji, majici na gumbiće zakopčanoj do vrata i u baloneru.
Reć bi da se Francuskinja u meni opet probudila.
Uglavnom mi je drago zbog mene i nje, nije to loša simbioza. Popustit ću joj, kad su potpetice u pitanju, suknje također, i možda joj kupim još jedan baloner, al kosu joj ne dam. Ne dam i gotovo! Mislim, opsjeda me s tom bob varijatom i šiškama i kosom boje čokolade, al ja se ne mogu samo tako odreć ove prekrasne plave. Volim bit plavuša. Plavuše se baš dobro zabavljaju, pogotovo sisate, nitko im ne zamjera kad bubnu kakvu glupost, a gleda ih se s neizmjernim divljenjem kad kažu koju pametnu. A ako šute to je također u redu, sve dok imaju sise. Dapače.
Morat će po pitanju kose neki kompromis past.
Ostalo prihvaćam. Biti Francuskinja, pa makar samo u glavi i nije loša stvar.
Ne znam ja zapravo kako je uistinu biti Francuskinja, imam tamo bratića jednog koji je donekle ok izvor informacija, ali nisam nikad bila u Parizu, naprimjer, osim u svojoj glavi. A u mojoj glavi se sve svodi na osunčane terase namještene stolovima i stolicama od onog lijepo izvijenog kovanog željeza ofarbanog u bijelo, na kroasane, sir i crno vino u veeeelikom balonkama. U mojoj glavi biti Francuskinja znači stalno grickati neke fine stvarčice i pušiti cigarete utaknute u cigar špic. Imati crveni Chanelov ruž u pismo torbici i mirisati na neki baš onako seksi parfem. Na terasi obasjanoj suncem. Uvijek su tu te neke terase obasjane suncem u nedjeljno jutro. I bicikl, onaj sa košarom naprijed, ženski, sa nekim lijepim crtežom leptira na rami (zapravo je to moj bicikl, onaj što ćubi dolje u garaži i čeka to prokleto sunce već cijelu vječnost).

Nisam dugo bila Francuskinja. Drago mi je što se moj mozak nameračio baš na taj alter ego.
Malo će mi marte nedostajati, priznajem, ali kaputa i jakni sam već zaista sita.

Ok, cigar špic i sunce. To dvoje nedostaje za transformaciju iz zabundane Nemezis u neku novu/staru šik gospodičnu.
Hm. Paranormalno.

23.03.2013. u 13:08 | 15 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: