Nemezis

Maca pričalica, čupavi-glupavi, debeli-dosadni, maukavac, maleniiiiii, ili jednostavno - Mujče

Bili smo na vjenčanju u subotu. Jednom od. Zadnjih par godina obavimo prosječno tri komada godišnje, pa nekako već sve to rutinski, bez previše pompe i stresa. Malo smo se čudili s kim ćemo se družiti jerbo ljude poznajemo (izuzev mladenaca) više iz viđenja, al nakon par čaša vina svi su najbolji prijatelji, pa je tako i sa nama bilo.
Mačak mi odvlači pozornost, al u redu je to, ovo će ionako biti njegov post.
I tako mi sjedimo za stolom i slučajno krene priča o mačkama. Tip što sjedi prekoputa vadi mobitel, pokazuje slike. Moj tip vadi mobitel, pokazuje slike.

"A vidi ga, vidi kako ovi moj, ma si vidija ti kad to?"
"Šta, a moj, pogledaj ga kako visi s grane..."

I traje to deset minuta minimalno, i sve mi smiješno kako se oni hvale mačkama ko da su sinovi, pa još malo gore. Pretjeruju van svke granice, reko bi čovjek da su tigrovi a ne mačke. Al nek se vesele dečki, što'š s njima.

Iskreno, nisam baš ni ja nešto bolja ni skromnija. Što i nije čudno, imam najljepšeg i najpametnijeg mačka u selu, bez ikakve sumnje :D
Nije da bi smjeli imati mačku, oboje smo alergični, i otkad je čupavi stanovnik našeg malog doma i Ventolin je stanovnik našeg malog doma. Ali, nije tu bilo pomoći.
Da krenemo...

...ima tome godina i sitno. Snijeg je polako kopnio i desilo se sunčano nedjeljno popodne. Skoro pa toplo. Idealno za kavu na terasi. Pod punom zimskom opremom, i sa rukavicama na promrzlim prstima, ali u mom kraju zimi uglavnom manjka takvih popodneva, pa se kava na terasi uvijek čini kao odlična ideja.
Sjednemo nas dvoje u auto, naletimo na prijatelje i dogovorimo gdje ćemo. Desetak kilometara od našeg sela postoji vikendaško naselje, u kojem postoje dva kafića, u kojima se pije turska kava i domaće rakije.
I sjednemo na terasu i naručimo po kaficu svaki. Pričamo malo sa vlasnicom, i pitam je ja jel to njihovo mače - vidim vani mu zdjelica s mljekom, kod ulaza. Kaže, nije. Kaže, dolutalo. Gladno i mršavo, vjetovatno ga je netko ostavio tu usred šumetine jer nije znao di će s njim. Kaže, uzmite ga, mi ne možemo, večeras odlazimo u grad, svi drugi su već otišli, možda dođemo opet za vikend, al neće mače izdržat do tada.

Hmmm...vidim ja da me ovaj moj gleda ispod oka i jasno mi je da mi neće proć ideja s mačkom. Bar ne samo tako.

Reko, rakiju ćemo svi po jednu, hladno je.
I mislim si, nećemo mi bez mačke kući, ne bih si nikad oprostila da tu umre od gladi, od hladnoće, od kakve beštije lisice ili goreg čega.
Ne mora on s nama ostat, al bar da do sela dođe, već će ga netko udomit. Mazan je, majčicu mu, al samo se s ovim mojim mazi, nas druge ni ne gleda. Pametan. Vidi koga mora smekšat.

Nije mi dugo trebao da smislim šta ću i kako ću.
"D., jel ti radiš sutra?" - pitam ja nju, a znam da je na godišnjem.
"Ne, na godišnjem sam"
"O, fino. A ti, B. jel ti radiš sutra?"
"Ni sutra ni preksutra, slobodan sam"
"A ti,P. ni ti ne radiš?" - pitam ja ovog svog, ko da ne znam da je na Zavodu.
"Mala..."
"E, pa ni mala ne radi sutra. Jasno je šta će sad bit"
Gledaju me, i nije im ni izbliza jasno šta će sad bit.
"Ok, spori ste danas. Da vam pomognem. Danas ćemo pit."

I pili smo. Pili smo rakije, pili smo gemište, pivice smo pili i sijekli rakijama. Imam taj dar i zbilja znam ljude napit van svake pameti. A dobar je to talent, jer pijan čovjek je mekan čovjek.
Dok smo se otrijeznili, čupavi je postao ravnopravan član obitelji.
:)

Eno ga, leži na stoliću i priča nešto, pa mačji. Slabo divanim mačji, al reć bi da je čas za malo češkanja.



04.02.2013. u 17:30 | 5 Komentara | # | ^
Kolovoz 2017 (2)
Svibanj 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (9)
Siječanj 2015 (6)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (5)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (5)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (6)
Lipanj 2013 (5)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (6)
Ožujak 2013 (7)
Veljača 2013 (12)
Siječanj 2005 (1)











Brojalica: