To sam samo ja...

Hej, ljudeki, evo i ja sam počela pisat blog,što zbog dosade, što zbog potrebe da iznesem svoje mišljenje i svoj stav u javnost,a najveći razlog mog bloganja je taj da više ne zadržavam sve u sebi, jer bum inaće pukla i to nebu bilo dobro...Ovdje ću pisat većinu stvari iz mog burnog života,vidjet ćete da nije jednostavno bit tinejđerica koju rijetko ko shvaća,...Ukratko, rođena sam 14.o3.1989,.u znaku ribe, što se jako učitava u mom gledanju na svijet, velika sam sanjalica, te često maštanjem pobjegnem od stvarnosti, Često se razočaram kad shavatim da pojedini nisu onakvi kakvim sam ih doživljavala,...Vrlo lako me povrijedit,...Simpatije se mjenjaju iz dana u dan, ali ljubav sam osijetila samo jednom, ako izostavim onu obiteljsku,...Ovdje sam nova, i nadam se da će te me prihvatit, i da ću s vremenom postat dio jedne velike cjeline,...
...........Tanja

18.04.2006. u 14:39 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Svi usponi, padovi, nezaboravni trenuci,nepreboljene ljubavi,ma da ne duljim, svega bu tu bilo...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

TREBAŠ MI...

Pogledaj kako drhtim kada gledam te, i kao da si posljednji na svijetu nedam te,...Pogledaj moje oči, sve ti govore, kad te nema uvijek pomislim na najgore,i tijelo drži se...i ruke znoje se,a u stvari znam da voliš me...Trebaš mi, trebaš mi, ni sunce zemlji, kao ti meni, meni...Hajde dođi pa me uvjeri, uvjeri, da sumnje nebude u meni.Trebaš mi...Zamisli kako mi je kad se probudim, kako mi srce lupa kad na tebe pomislim i sumnja javi se, sa srcem bori se,a u stvar znam da voliš me..Trebaš mi, trebaš mi, ni sunce zemlji, kao ti meni, meni,i hajde dođi pa me uvjeri,uvjeri, da sumnje nebude u meni, Trebaš mi...

Evo, ako mi želite nešto reći, zamoliti, ili tak nešto, a mislite da nebi trebali svi znati, ili ako me pak želite samo pozdravit, javite se NA MAIL:::: ijancar@inet.hr,bilo bi mi drago, ....pusek