10.08.2008. nedjelja

O Osmom Mjesecu

ajde da napisem par rjeci... evo nakon skoro dva tjedna... bio bi red...

puno stvari se desilo... dosta toga se promjenilo... moje izbivanje s mojeg i vaših blogova nije namjerno niti planirano... 28.7. je bio tako davno... a opet... kao da je bio jucer....

dakle... evo mali pregled prosla dva tjedna...

kao prvo i prvo... ona je otisla... pocetkom osmog mjeseca... u daleku zemlju... sada se ni preko msn-a vise ne cujemo... obecala je javiti se kad bude mogla... kad bude imala priliku... znam da i hoce... ja mogu samo cekati... cekati i misliti na nju u međuvremenu... nista sto i inace nebih radio...

kao drugo... prije nego je otisla ostavio sam joj par komentara na blogu... anonimnih... bolje je da nezna od koga su... malo lijepih rijeci i pozitivnih misli i koji savjet... tako malo za pruziti nekome... a tako puno moze znaciti... srce mi se otopilo kad sam vidio jednu svoju recenicu iz tih komentara kod nje na baneru na msn-u... sretniji u zivotu bio nisam...

kao trece... u osmom mjesecu sam si prebacio adsl na flat... malo vise cu platit al zato skadam sta ocu i kolko ocu... to mi je bio san jos od kad znam za internet... toliko filmova mi treba... toliko glazbe... sada cu sve imati... nakon svega sto mi treba skidam i ono sto mi ne treba... kako dobar osjecaj... ^^....

cetvrto... ovaj tjedan su pocele metlice... prvi puta da i ja zarađujem pare nake... za ozbiljno... pare koje sam za praksu dobio više su bile poklonjene nego zarađene... ovo je sada pravi posao... svaki dan od 7 do 3 na njivi... na nogama... pod najjacim suncem... fantasticno... vecina bi pobjegla sto dalje od takvog posla znam... ali ja to gledam kao izazov... sto je tezi posao meni bolje... proci ce me ovo vjerojatno... sada se još volim dokazivati da sam pravo muško... sposobno... jako... da mi ništa nije problem... a tako i je... jer tako razmišljam... uglavnom meni je dobro tamo... potrošim osam sati koje bi inace bacio uzalud... zajebavam se s prijateljima... hvatam boju na suncu... i zaradim 120 a nekad i 160kn na dan... fantasticno... nakon prvog tjedna imam 520kn... tako mi je žao što sam jedan dan propustio... imo bi 640kn... ^^....

to je ono najbitnije...

prije prethodnog posta imao sam toliko tema o kojima bih mogao pisati... pun sam bio ideja... toliko toga mi se motalo po glavi... lijepe... vesele stvari... a onda sam odlucio napisati prosli post... to je bilo ono sto je moralo izaci iz mene... kad tad... nakon sto je izašlo vise nisam imao potrebu reci nista drugo... ono najvažnije sam rekao... sve ostalo je bilo manje bitno... nisam više imao nista tako teško na srcu što bih morao podjelit s nekim.... tako sam druge stvari stavio u prvi plan a blog odgurao skroz iza... nesvjesno...

mozda se stvari opet promjene... mozda se opet vrati sve na staro... vjerojatno i hoce... za tjedan dva kada završe metlice... do tada mozda napisem jos koji ovakav post... poluprisiljeni... besmisleni...

EDIT: gle pa danas je 10.8... mejdeni jel... recimo da sam i zaboravio za koncert... nije mi toliki bed... zao mi je sto ne idem ali ne previse... vi koji idete lijepo se provedite i nauzivajte i za nas koji nismo takve srece... :)
Komentari (13)


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Company Management

O Meni...

Necu vam nista puno o sebi reci, svjet je jednostavno pre mali... Treba uciti na greškama...

Iz Osijeka sam i imam 19 god... i vec sam previse napisaO...

ako tkogod oce moj msn, nek pita lijepo...

O Glazbi...

Slušam stvarno svašta... stvarno... recimo najbolje od svega (od skoro svega)...

Od naših Belfaste i HP i Elemental i Opću Opasnost i Prljavce i Majke i Balaševića i Divlje jagode i Azru i TBF i Edu i Marchela i Frenkia i We Come One i Wastede i Enkidu i ...

Od Industriala Jesus On Extasy i MSI i Combichrist i Die Form i Dope Stars Inc. i Emilie Autumn i Nine Inch Nails i Zombie Girl i Rammstein i VNV Nation i Suicide Commando i KMFDM i druge neke još...

Od Metala onak Mejdene i Metalicu standardno i još Blind Guardiane i Hammerfall i Manowar i Sonatu Arcticu i In Flames i COF i COB i Iced Earth i Lorde i još mnoge druge, ovih ima stvarno puno...

Od Irskih tu su Belfasti i Flogging Molly i Dropkick Murphyse i Great Big Sea i Irish Roverse i The Pogues i još neki...

Od svega ostalog White Lion i Pink Floyd i Twisted Sister i Lafee i Kiss i Depeche Mode i Drowning Pool i Whitesnake i tri tockice...