26.07.2008. subota

O Nepripadanju Ovdje...

blog zajednica je velika.... 550 tisuca blogova ako je za vjerovati blog.hr-u... recimo da im ja vjerujem... ljudi vole otvarati blogove... kako i kad im pukne... ipak, mislim da je od tih 550 tisuca blogova aktivno mozda njih 30ak tisuca... ako i toliko... svejedno.... to je hrpa ljudi,.. svih dobi i razmišljanja... zašto se onda ja, uz toliki izbor mesa, krecem upravo ovim krugovima kojima se krecem i u koje ne pripadam? mozda ipak pripadam? ne... nebih rekao...

opet se dosada ubija pred kompom, citajuci blogove... ovaj put je to bila potraga za osobom slicnom meni... osobom sa slicnim stavom, razmišljanjima i ukusom ali i godinama... i jesam li našao koga? nisam... da sam maloljetna curica od 14-15god, obucena u crno, izrezanih ruku i nogu i s kilom ugljena oko ociju razmazanog suzama, u vjecnom bedu, našao bih milijun istomišljenika/ca... više ca... ma savršeno bih se uklopio... ali nisam takav... ništa gore navedeno ne vrijedi za mene... serem... nosim crno... ali ne osjecam se crno iznutra nego se u crnom najbolje osjecam... sigurniji sam u sebe i slobodniji kad sam u crnome... ali to je to... nikada nisam osjecao neku veliku depresiju ili duševnu bol... ne toliku da bih se pozelio ubiti ili rezuckati... nikada nisam plakao zakljucan u sobi zbog toga što je svijet okrutan prema meni ili što me nitko ne voli... nikada nisam izgubio nadu u buducnost i u sutra da ce biti bolje... jesam li trebao? zar je život stvarno tako strašan i okrutan? izgleda da sam propustio negdje nešta... meni ne izgleda tako grozno... nisam baš najsretnija osoba... puno stvari je moglo ispasti bolje za mene... za puno stvari bih volio da se nisu desile ili da su ispale drugacije... daleko od toga da me zivot mazio... nije me mazio, ali nije me ni silovao... život zna biti nepravedan... ponekad se cini da malo pretjera... ponekad se cini da su svi oko nas sretiji... pa isto se tako cini i da je kod susjeda trava zelenija a nije... svi imamo svoje probleme sto nam zivot nabaca na leđa... s nekima se moramo suociti sami... neke mozemo podjeliti s nekime i tako malo olakšati stvari... neki ce se riješiti sami od sebe uz malo srece... bitno je da se suocimo s njima, a ne da se skupimo u kutu i placemo zbog njih...


eto malo mog mišljena o svemu ovome... malo sam skrenio s teme o kojoj sam htio pisati, ali nema veze... ispricavam se ako se nađe netko uvrijeđen necim gore napisanim, to mi nije bila namjera... ne zelim nositi neko samoubojstvo na duši... ;)
Komentari (7)


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Company Management

O Meni...

Necu vam nista puno o sebi reci, svjet je jednostavno pre mali... Treba uciti na greškama...

Iz Osijeka sam i imam 19 god... i vec sam previse napisaO...

ako tkogod oce moj msn, nek pita lijepo...

O Glazbi...

Slušam stvarno svašta... stvarno... recimo najbolje od svega (od skoro svega)...

Od naših Belfaste i HP i Elemental i Opću Opasnost i Prljavce i Majke i Balaševića i Divlje jagode i Azru i TBF i Edu i Marchela i Frenkia i We Come One i Wastede i Enkidu i ...

Od Industriala Jesus On Extasy i MSI i Combichrist i Die Form i Dope Stars Inc. i Emilie Autumn i Nine Inch Nails i Zombie Girl i Rammstein i VNV Nation i Suicide Commando i KMFDM i druge neke još...

Od Metala onak Mejdene i Metalicu standardno i još Blind Guardiane i Hammerfall i Manowar i Sonatu Arcticu i In Flames i COF i COB i Iced Earth i Lorde i još mnoge druge, ovih ima stvarno puno...

Od Irskih tu su Belfasti i Flogging Molly i Dropkick Murphyse i Great Big Sea i Irish Roverse i The Pogues i još neki...

Od svega ostalog White Lion i Pink Floyd i Twisted Sister i Lafee i Kiss i Depeche Mode i Drowning Pool i Whitesnake i tri tockice...