rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga:

Nema opisa... pisat ću šta mi se bude dalo i jebat ću sve po spisku nekim ljudima... i nemojte mi puštat nikakve lance sreće i ta sranja jer ću ih izbrisat!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX


Free Counter
Get a Free Counter

LiNkIcHi:

XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
Blog.hr
Blog servis
Forum.hr
Monitor.hr

BLogoVI kOje Ja PosjećujeM:

BrUnCHi= frendica iz raz. opicena... onečišćuje ozon kolko puši

DajaNcHi= isto je frendica iz raz. kad se uhvati votke ne pušta ju dok boca nije prazna :D

VeDrAn= frend iz krka. malo je bahat :D (šala).. legenda:D

NiNa= frendica iz zg-a. opičena...=D

IFa. frendica iz malinske. opičena...XD

DoMaGoJ= frend iz škole

AnjA. frendica iz zg-a...

...

DoDo. frend iz ove vukojebine

EnDy

dAnIjElA

LuCe

MoReNo

moj stari blog

Image Hosted by ImageShack.us


XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

...NeŠ o MeNi:
zovem se antonela
prezime je koje je
zovu me: Nelle, nell, sotonjara (FaLa Dino :D), bLacky...
Rođena: 26.06.199...
moj msn je: nelle696@hotmail.com

XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

slušam:
BuLLeT FoR My VaLenTine,
CradLe oF FiLTh,
IcEd EarTh,
ChiLdrEN oF BodoM
Marilyn Manson,
DiMMU Borgir
IroN MaiDeN,
Embrio,
Deathstars,
HIM,
Metallica,
The 69 Eyes,
Dimmu borgir,
White light,
AC DC,
Blind guardian,
Prljavci,
Evanescence,
bowling for soup,
Nightwish,
vatru,
deadstar,
Sonic syndcate

ima još kako koja dobra pjesma ili grupa al je se trenutno nemrem sjetit..
najzgodniji i najbolji pjevač i gitarist mi je Mattiedead
najzgodniji nogometaš:Christiano Ronaldo, Kaka, kranjčar, balack... mmm...
navijam za hajduk, manchester united (milan).

XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

BesT FrieNd: Kristijan... Vedran, Sanjin, Slađan, Ivan, Nino
FreNdiCe: Pun kurac iH je



XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

Alone, gone
I'm standin' here alone,
My pain becomes my home
In the darkest moon,
My torture will come soon
To take me down that road,
The only one I know...

Long trip it shall be,
Alone with me.
Tortured no more,
Never looking back,
Leavin' without track.

My throat is sore,
With heart in my heals,
I'm leaving,
Oh, I'm leaving today.

Hush, darling, say no more,
Stop the pain, stop the moan
I can't listen no more,
Going, gone for good.
On the road I stand alone.

XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

It’s been a long hard road without you by my side
Why weren’t you there the nights that we cried
You broke my mother’s heart
You broke your children for life
It’s not ok but we’re alright
I remember the days you were a hero in my eyes
But those are just a long lost memory of mine
Now I’m writing just to let you know
I’m still alive
And I’m still alive

Sometimes I forget
Yeah, and this time
I’ll admit that I miss you
Said I miss you

It’s been a long hard road without you by my side
Why weren’t you there the nights that we cried
You broke my mother’s heart
You broke your children for life
It’s not ok but we’re alright
I remember the days you were a hero in my eyes
But those are just a long lost memory of mine
Now I’m writing just to let you know
I’m still alive

And sometimes I forget
This time I’ll admit
That I miss you
I miss you
Hey dad

XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

Ne budi nesretan što u ovome svijetu nitko ne zna za tebe. Zašto misliš da si toliko važan da bi mi trebali znati za tebe? A kada budeš zaista tako važan, a da i ne misliš o tome, oni će znati za tebe.

XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

Image Hosted by ImageShack.us



XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

How can you break my fuckin heart & tell me you still love me?

XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


XXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

srijeda, 19.09.2007.

†......EwO mE oPeT MeĐ wAmA......†

Heey gamad... Ustala sam iz mrtwih... Šalim se, slučajno sam se odjavila u blog editoru pa nemogu pisat na onaj drugi blog, ah jesam pametna... za popizdit. lud Heh... ljeto je bilo jebeno... oke... meni baš i nije bilo dobro, ali, ali... prvo su mi starci skužili da pušim (ovaj... 4 puta su me skužili da pušim, al bum to pričala u ostalim postovima) ...mislim... pa bilo im je i vrijeme. yes nisam dobila šljivu ispod oka,wink ali sam dobila kaznu. Cijelo jebeno ljeto nisam mogla van, jedino na kupanje... ja kao i obično nisam se toga pridržavala, Ivan je iz vrbnika dolazio skoro svaki dan pa bih malo pobjegla ili bi oko ponoći bi s Martom izašla: u parkić ili dolje u camp ili na parapet, ali naravno sa dobrim društvom.cerek Marta je bila te sreće pa je upecala jednog slatkog ali i malo šminkerskog dečka Dadu... E lik je dobar thumbupisto kao i njegova dva frendathumbupthumbup mmm... Meni je bio slatki Nikola iako par njih ima neš protiv njega.To nije baš dobro završilo: Marta je prekinula s Dadom i zbarila se s Nikolom... Kad sam ja to doznala (ne od marte) već od dade i andrije skoro sam ju gađala tanjurima i čašama kada je došla kod mene na puš pauzu. Srećom nije stradala. Naslov u crnoj kronici bi glasio: "Četrnajstogodišnjakinja je ubila svoju frendicu jer njoj je zbarila simpu". Hmmm... ne zvuči mi baš dobro taj naslov. zato je nisam ubila. U 7. mj je došo jedan lik iz Zg-a... Tino... Lik je legenda... nije ko ove pičke iz mog raz ili s otoka... normalan je. šteta što je otišao. (Ivana, Bruna i Nino.... da mu niste slučajno dali adresu!!!burninmad)... jeboga... nemrem se sjetit šta se više izdogađalo prek ljeta... Bila sam u Dalmaciji i nisam se javila luci... a jbt... (sorry luce drugi put ću)... e da.... tam sam se po 2. put već zatreskala u svog rođaka,rolleyes a jesam mudrica... bilo je doli par slatkih dečki...ali su svi cajkeri ili reperi... nemam ja sreće...nimalo... Sada mi se malo žuri... pizza je za večeru, ali javitću se ja u ovig idućih 3mj... ajde pussa i bruna pošalji opet neke slike... pali su mi windowsi

|Komentiraj 31| >Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.