nema me

nedjelja, 03.09.2006.

Sisatog me nose na Glavanovo

I dok se pokušavam uhvatiti u koštac sa svojim novim sisama, svašta se događa. Kao što već naznačih, mama ima novi posao, s kojim dobro zarađuje, koji ima perspektivu, pa su se ona i tata počeli bahatiti. Traže stan. Kupili bi stan. S kojim novcima? Irrelevant.
No, sanjam o tome da se bebač ne rodi u ovome stanu. Ma vraga, sanjam o tome da mi se trbuh ne pojavi u ovome stanu. Sanjam o kadi ili barem normalnoj tuš kabini. U ovoj mi se teško brijati sada, kako će biti kad neću vidjeti ni noge niti bilo šta drugo od trbuha? Sanjam o drugom stanu. Sanjam o kadi, o normalnoj tuš kabini, o cijeloj, pravoj kuhinji, o balkončiću. Sanjam o parkiću ispred prozora umjesto raskršća. Sanjam da me sisatog odnesu na Glavanovo.
Neki dan sam se uhvatila kako pucam na sunce. Mahnito. Moja stanja ovise o jačini sunca (ovo ne zvuči baš najtočnije, but you know what I mean). Moje raspoloženje je bolje, a mučnine i bolovi sve slabiji što je hladnije vani. Kako volim jesen! Nemam ništa protiv sunca, samo kad ne znam da je gore. Kad se nameće, ja pucam.
No stvarno, sretna sam sretnica. Što Najdraži nosom para oblake od ponosa. Što je jesen na pomolu. Što imam genijalan posao. Što sam otkrila da mogu zadržati mice. Što sam našla super doktoricu. Što je sve tako prokleto cheesy. Još samo da me odnesu, na Glavanovo ili kamo već, samo da je ča s ovog raskršća i, majke mi, počet ću nositi
rozo.

- 14:29 - Komentari (10) - Isprintaj - #