nema me

utorak, 23.05.2006.

neki put krivo je jutro ili stranac što te pozdravi

Male stvari. Ono što čini dobar brak. To je bio jedan od onih aha-efekata, laganih prosvjetljenja, jutros kad sam posegnula za džezvicom. Moj Najdraži. Jedna čista džezvica, jedna šalica i jedna žličica ready to use. Upravo ono što i ja napravim za njega navečer.
I moram priznati da smo bili pametniji prije. Nismo očekivali ništa. Zbog tog ne-očekivanja, svaka lijepa gesta bi nas iznenadila. I moram priznati da su vremenom počela očekivanja. Ne traženja, već očekivanja. Zbog kojih se lijepe, male stvari nisu posebno isticale. Ne znam zašto ni kako. Svjestan si da je ljubav samo davanje, svjestan si da ne smiješ i da ne želiš tražiti ništa, ali... što više upoznaješ osobu, to više očekuješ od nje.
No danas ta džezvica. Podsjetila me na naše početke. Na to koliko važne su male stvari. Na to kako im moram dozvoliti da se dogode.
I jednostavno sam zahvalna na njoj. Pa makar se više nikad ne pojavila tamo.

- 10:34 - Komentari (10) - Isprintaj - #