I believe I can dive................

03.12.2006., nedjelja

Zašto ljudi pate od išijasa i gastiritsa.

Naime odgovor je vrlo jednostavan. Stvar je u politici.Naizgled u posljednjih 7 godina je anti natalitetna politika dosegla svoj vrhunac te sada predstavlja osmu najjaču stranku u predjelu južnog Baltimorea .Time se zapravo populariziralo tj. drugim riječima oživila se kupovna moć pojedinca.Naime taj PMK ( Parietet kupovne moći ) je porastao za ogromnih 2,56 posto tj ogromna količina energije je preusmjerena prema elektrani Krško koja je sad u stečaju.Naime ta elektrana,boljim se spomenut nuklearna elektrana je bila simbol Mađarske moći u Hrvata. Naime statusni simbol Rumunjske je grof Drkala ( nema reklame! ). Nadalje imamo situaciju nerješive problematike polemičke politike strane vladavine monarha i cara u personalnoj uniji objedinjenih u okrug Medvešćak na Griči.
Daljda sam lijen pisat pa evo vam debila koji se zbilja proslavio molim vas pročitajte ovo hvala :

ZADAĆNICA FILIPA GAŠPARA (08.11.2001)

Gdje Leje se kupusa zbiše
I zora ih rumenom vodom zali
Zeleno vime siše
Materi klenić mali

"Moj doživljaj poezije Sergeja Jesenjina"

Vrlo je teško objasniti pjesmu poput ove. No to ipak nije problem samo ove pjesme nego općenito svih pjesama Sergeja Jesenjina. Budući da sam već napisao ovu pjesmu na početku, lako je zaključiti da ću se u ovoj zadaći usredotočiti upravo na nju.
Prvo ću napisati ponešto o svojim razlozima zbog kojih sam odabrao ovu pjesmu. Sve je počelo kad sam danas došao u školu i saznao da pišemo školsku zadaću iz hrvatskog. To mi je probudilo sjećanja na prošli sat hrvatskog kada je profesorica najavila pisanje, ali ja sam očigledno zaboravio. No dobro.

Neposredno prije hrvatskog imali smo sat filozofije na kojem mi je moj prijatelj i suradnik Josip Dvornik rekao da ima nekakvu knjigu od Jesenjina. Ta vijest me je iznimno obradovala zbog toga što sam u toj knjizi prepoznao materijal za svoje novo djelo iliti ovu zadaćnicu. No dobro. Moram priznati da sam prelistao cijelu knjigu koja je puna Jesenjinovih pjesama.

U početku sam planirao odabrati pjesmu slučajnim otvaranjem knjige ali bih uvijek otvorio neku dugačku pjesmu, pa sam naposljetku odustao od te metode 'Slučajnog odabira'. Tada sam krenuo u potragu prema naslovu. Pokazalo se da ima desetak pjesama sa vrlo zanimljivim naslovima ali i velik broj onih bez naslova.

Prvo moram napomenuti da su ove sa zanimljivim naslovom sve dugačke pa sam bio prisiljen odustati i od toga. Preostalo mi je jedino da obradim pjesmu bez naslova. Izbor je pao na ovu koja se nalazi iznad naslova ove zadaće. Zašto? Iskreno rečeno glavni (i jedini) razlog je njezina dužina. Zauzima samo četri reda u knjizi, pa tako i u mojoj bilježnici. Pjesma je vrlo nerazumljiva za mladog mladića poput mene. No unatoč tome ja ću pokušati opisati svoj doživljaj ove pjesme. Kao prvo, ova pjesma govori o nekakvom kupusu i to je ustvari jedino što ja razumijem u njoj. Sada ću pokušati obraditi svaki stih zasebno.Tako ću možda uspjeti shvatiti značenje cijele pjesme u ukupnosti.

Prvi stih: Gdje leje se kupusa zbiše. Što reći o ovom stihu? Kao prvo, ne znam šta su leje. To me podsjeća na riječ aleje, što su ustvari nekakve ulice, pa onda pretpostavljam da su to ustvari redovi kupusa. Već sam nešto postigao; preveo sam prvi stih. Gdje redovi kupusa se zbiše.

Sada je krajnje vrijeme da prijeđem na drugi stih koji glasi: I zora ih rumenom vodom zali. Moram priznati da mi je ovaj stih razumljiv. Govori vjerovatno o tome da je kupus vlažan od rose pa izgleda rumeno kada je u zoru izložen prvim zrakama sunca koje dolaze iz smjera Japana. Još jedan stih je riješen ali činjenica je da stvari sada postaju gadne zbog toga što su preostala dva stiha stvarno ružna.

Treći stih: Zeleno vime siše. Šta bi sad to trebalo značiti? Vime imaju krave, koze, ovce…, ali kakve to veze ima sa kupusom. Još piše i da je to vime zeleno, što je apsolutno nemoguće. Recimo da sam sada gotov sa ovim stihom, ali kao da i nisam zbog toga što sam doživio potpuni debakl u pokušaju objašnjavanja ovog stiha. Nisam baš optimist u slučaju prevođenja idućeg stiha ali barem ću pokušati, zato da ne ispadne da nisam hrabar.

Četvrti, a samim tim i zadnji stih glasi: Materi klenić mali. Svaka normalna osoba će bez većih problema zaključiti da je ovaj stih abnormalan i deformiran i da ga ne može nitko prevesti. Vrijeme je da nešto napišem nešto o ovoj pjesmi u njezinoj cjelokupnoj obuhvatnosti. Ova pjesma je dosta nerazumljiva. Što je uzrok? U knjizi piše da je ovu pjesmu preveo neki Golob. On je ovu pjesmu tako dobro preveo da ja imam osjećaj da bi ju mnogo bolje razumio na Ruskom jeziku. To je pomalo žalosno.

Žalosno je i to što sam već malo previše napisao o Jesenjinu pa se nisam uspio osvrnuti na probleme u svijetu, i u Bjelovaru, u zadnje vrijeme. Što bi Jesenjin rekao da vidi što se sada događa? Bombe padaju na sve strane, Antrax na svakom koraku. No to su ustvari manje važne stvari za čovjekov opstanak. Važno je to što se Đordan vratio na parket. No to ima i svojih negativnih strana. Opet će vrtoglavo porasti prodaja Đ-ordanovih tenisica (ovako je rastavio riječ Đordan, op.a.). Svi znaju zašto je to loše. Postoji i dobra strana napada na Afganistan. Tamo je donedavno glavna grana proizvodnje bila proizvodnja droge. Sad se talibani ne mogu koncentrirati na to. U Bjelovaru se u zadnje vrijeme gradi obilaznica. Svi ljudi imaju barem jedan bubreg, a ako ne onda nisu ljudi. Kada su bubrezi bolesni onda se ide na dijalizu. Gadno je kad ni to ne ide. U prošlu srijedu su u ROCK KLUBU svirali narodnjaci – srpski. Ja sam malo bio tamo i nije mi se svidjelo. Bila je živa muzika. Pjevač je izgledao ko Haris Đinović samo što nije bio inteligentan poput njega. Sada ću navesti pjesmu Harisa Đinovića:

Ostarit ću, neću znati
Dal’ ćeš zamnom
Zaplakati
Ko ja za tobom

Ova pjesma je također u četri reda ali je mnogo razumljivija od Jesenjinove. Iz toga se može zaključiti da je Haris Đinović bolji pjesnik od Jesenjina.

U samom završetku moram istaknuti moj krajnji dojam o Jesenjinu, ovoj pjesmi i cjelokupnom njegovom opusu. Pjesme bi odlično zvučale kada bi bile uglazbljene uz harmoniku. Da je Jesenjin još živ mogao bi pjevati u duetu sa Džinovićem. Kladim se da bi to bio svjetski hit. No šalu na stranu. Jesenjin je jedan od najvećih pjesnika svih vremena, ako ne i najveći, i to nitko ne može osporiti, a kamoli ja. Ja sam svjestan da ova moja zadaća baš i nije uspjela ali zato sam označio zvjezdicama koji djelovi ustvari i nisu njen sastavni dio. Ti djelovi su umetnuti zbog mojeg osobnog zadovoljstva. To ću sada objasniti. Ja doma imam sve svoje zadaćnice i uvijek kad sam tužan pročitam ih, te sam odmah bolje raspoložen. Molim vas da mi ne date 1.

OCJENA: NEDOVOLJAN (1)

- 22:13 - Šutnja je zlato - zato napiši (20) - Sjebi printer - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Svrha ovog bloga

Na ovom blogu moći će te čitati moje psihički nestabilne zaključke dana koje uspijem umno zaključiti.Steta sto ja nemam uma već imam mozak pa ne znam kak' ću to umno zaključit ali možda uspijem to moždano zaključit ali nisam baš siguran.
Teme če se odnositi na našu kvazi scenu ( makar nemamo pojma sta je to), biti će o igricama, muzici, komentirat ću labilne misli ljudi oko nas, život, razmišljanja, nove frizure, uspoređivat ću stvari ( npr. koji antifriz je bolji), razmišljat ćemo zasto sir poskupljuje, te će te moći čitati šaljivu stranu crne kronike.........................

Free Web Counter



Za laganu zaradu novca preko neta kliknite i registrirajte se i zaradite.As simple as that..

Dashofer Affiliate Program

Come on.....click here to see the wonderful world of vampires......Welcome!!!

Tribal Wars

Image Hosted by ImageShack.us












CURRENT MOON













SUM41 lyrics


Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

OVO MORATE KLIKNUTI STVARNO ZAKON!!!!

Ovaj link svaki blog mora imat ali svejedno-Don't click here

I am 79% Evil Genius.
Evil to the Bone!
I am pure evil. I lie awake at night devising schemes of world domination, and I will not rest until all living souls bend to my will.
Take the
Evil Genius Test
@ FualiDotCom


I am 10% Idiot.
Friggin Genius
I am not annoying at all. In fact most people come to me for advice. Of course they annoy the hell out of me. But what can I do? I am smarter than most people.
Take the
Idiot Test
@ FualiDotCom


MMeek
IInspirational
HHonest
AAppreciative



BBoisterous
RRare
UUnusual
SSmart
NNoisy
IInnocent
CCheesy
AAppealing



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothic - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do World Domination!!!
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ovaj dio je magija kliknete i otvori se prozor s novom stranicom

paprichica cura iz Velike nam Gorice koja je htjela da stavim njen banner al se moram držat principa pa je banner ispod priložen.I naravno gleda anime i ne pise vise blog hehe

Rosemarry osoba koja ima posebne postove meni teško shvatljive uz to voli i električne instrumente.Check it out!!


Milka piše blog ali tu je zato što mi je frend i zato što radi filmove od gline ( moš' mislit) i sluša punk

Fathers Son lik iz Makarske koji obožava ono šta on sluša.

Nothingman iliti Dinka piše prekrasne postove i nadam se da ću ih moć komentirat jer ne znam tolko riječi da kažem koliko su ti postovi lijepi

Chocolateica jedina osoba koja ima blog sa Garfield uzorkom i voli svoje prijatelje više od svih....

scar tissue ima zakon blog i postove o svom vjernom pratiocu krempitu ,ogomnu količinu slika u postovima te ima najluđu frizuru svih vremena

Nancy girl piše jako lijepe postove meni jako teške za komentiranje ali se trudim

Eyla osoba koja ide samnom u razred.Sluša punk i zakon je!!!

Nataša cura iz mog razreda i ima jako raznovrsne postove, koji ovise o njenom raspoloženju te radi najbolje grafite u gradu.....

Martin@ ima dubokoumne postove i HLADNO PIVO pozadinu...

Chilly i nekad njena sister.Najbolji filozofi koje znam

rosemary sluša punk i obožava je Sex Pistolse i Johnny-a Rottena =)

i.n.n.y i njena prijateljica pišu blog skupa zajedno i svašta se može pročitat od glazbe do svašta

uvijek_crna_ovca osoba koju nisam imao šanse upoznat ali po postovima se vidi da je odlična osoba

exploited chaos jedna od najžešćih punkerica.Legenda....



Sam zato što je tražila da stavim njen banner ak se dobro sjećam

paprichica