I believe I can dive................

29.07.2006., subota

Big Bang Overdrive

Opet zanimanje :

Saborski zastupnik aka političar – Danas u svijetu mita i korupcije, laži i prijevara stvorilo se zanimanje koje je trebalo učiniti dobru stvar uzevši ljutima mito ,korupciju,laž,prijevaru i objedinivši sa sobom radi plemenitog cilja nastao je političar.
Oni su naši vjerni borci za svoj ugodan život,plemenito se brinu da imaju najbolji auto, oni su naš princ na bijelom konju koji dolazi se slikat s nama,oni su naš Robin Hood koji uzima od močnih stranih ulagača i stavlja sebi u džep.Njihove iskrene i plemenite namjere jedino zasjenjuje njihova istinska i istančana unutarnja dobrota koja ne poznaje svoju veličinu u svojoj manjini velike veličine malog dijela unutarnje veličine koja je mala unatoč svoj veličini njihovih prsa.
Jebate ova rečenica je bila zamorna.

(idem uzet pauzu 5 min)

(nemojte čitat dalje 5 min odmorite se)

(prošlo nekoliko min idem dalje)

Jer političari su ko Pentium kompjuteri jer na njima piše Angel inside . I sada glavni dio njihova zanimanja je bit u saboru.Zapravo ne trebaju bit u saboru mozgom kojeg i ne posjeduju već samo tjelesno.Dizat ruku i sjedit i nekad pročitiat neš.E sada saborski zastupnik danas zapravo jedino što radi je da sere i gleda te u oči.Veličanstvena sposobnost itekako.Ali dva objašnjenja prvo je da govori sranja i ima sposobnost dleganja u oči,drugo da može radit dve radnje odjednom i treća da je zapravo dijete.Jer znamo da ljudi u saboru su maloumni i zato je tu sabor kao pjedno predškolsko znanje.Znači moraju naučit kako štopat dre da ne izađe,znat dizat ruke onda suprotstavit se neprijatelju i onda učitelj Šeks zamoli jednog od učenika da dođe pred razred da pročita svoj sastavak i naravno ako mu nije ništa platio učitelj ljubazno kaže da je to sranje.Te ima naravno klanova ko u pravim školama jer to je zapravo učenje za osnovnu školu s temeljnim pitanjem kako preživit kad izađem van.
I mnogi su se političari ohrabrili pa sad misle da su pametni pa ulaze u razgovore ko veliki.Evo jednog između Ljube Česić Rajsa (skraćeno Rojs) ,Vladimira Seksa (skraćeno Seks) i Zlatka Tamca (skraćeno Toma) .

Seks :Poštovani zastupniče duge kose Rojs molim vas istupite na govornicu.
(dođe lagano na pozornicu)
Rojs : Poštovani drugovi zastupnici, zastupnice.Danas bi govorio o problemima infrastrukture Hrvatske zastave.Čini se da vlakna su preslaba da drže kostur zastave..
(odjedom neko iz publike Rojs skinjaro)
Rojs : Odu u ku*ac Tamac nisam skinjara.Ti si prava skinjara.
Toma : Nisam ja sam sam ćelav.
Rojs : Ok Brus Vilis
Seks : De je Brus
Toma : Ma meni on neš sere…
Seks : Dal si ti Brus Tamac ili nisi….
Toma : Ne ne nisam Brus Vilis.Znam da je sličnost očita ali nisam…..
Rojs : Pa meni baš ličiš na Brusa…
Toma : Znaš šta Rojs…..ti mene podsjećaš na Kevina Kosnera
Rojs : Jelde sam mi fali kose…..
Seks : Ajmo dalje o zastavi…
Rojs : O stojadinu pa to je auto moje mladosti i simbol Hrvatske neovisnosti i začetka slobode ali pusti to.Daj mi reci dal ti stvarno ličim na Kevina Kosnera.
I tako se taj razgovor širio ali na kraju onu su si fino naručili ćevape u somunu u najeli se ko stoke.

Dva stupa naše politike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sva imena su izmišljena tj. plod moje mašte.I držim kopirajt za sva imena u postu i i za svaki pojedini događaj.

- 11:11 - Šutnja je zlato - zato napiši (28) - Sjebi printer - #

22.07.2006., subota

Teniska loptica nije dobra za nogomet i piše se kabel ne kabl

Ne da mi se pisat priča ali idem opisat neko zanimanje:

Filozof – osoba koja je studirala filozofiju i razmišlja zašto kombajn reže žito obrnuto od kazaljke na satu a ne u smjeru kazaljke na satu?Pita se što time dobiva?
U stvarnosti niš se ne dobije osim što filozof dobije 7 godina radnog staža.
Pita se šta je pjesnik htio reći? Zašto ludi vole sladoled od čokolade? Zašto kornet prave od smejse za pravljenje korneta?Zašto na rolu drek papira (aka guzobris,WC papir,toaletni papir) je namotan papir i zašto baš takav papir?
Oni se bave nebitnim stvarima gube vrijeme mjesto da odu doma igrat Pokemone ili se borit s njima kao što smo to učinili Čips i ja ali Cres je pobijedio.Morali bi pametno trošit vrijeme ne ko zadnje budale razmišljat.Oni su budale jer ima poslovica „Budala razmišlja a um se kladi u prvoj sportskoj kladionici“

(nije tak sam sek da se sjetim)

(prošlo 15 min )

Izgubio sam malo osjećaj za vrijeme sjebo sam telefon pa sam ga moro fiksati.Moderna teknika i ko ju smislio.To se filozofi pitaju ko ju je smislio i zašto radi čega (sira naravno ali oni to ne znaju) ????
Mjesto da se pitaju zašto centripetalna sila vuče prema van a ne prema centru oni se pitaju „Šta je centar??“ Da li je to relativan pojam ili konstanta.Zašto se zove centar???
I zato pozivam sve filozofe da dođu do mene da mi streniraju moje pokemone neki su mi slabi a ne da mi se igrat…
I postavlja ju si pitanje nad pitanjima.Ko smo mi??
Dal smo tu radi sebe radi radi radi sira radi pokemona ili sam da filozofi imaju o nečem mislit.Zašto ljudi vole golf??Zašto oni misle zašto ljudi vole golf???Zašto bi mislili zašto misle zašto ljudi vole golf??Oni gube Bogu dane mjesto da jednostavno odu igrat pokemone ili digimone ili gledat anime (Naruto,Love Hina,DN Angel,Excel saga,DB,DBZ, DB GT –ko treba nek se javi imam sve epizode ).

Odite si sad popit vode čekat ću…

(prošlo oko 5 min nastavljam pisat)

Eo razgovor između Pitagore (skraćeno P),Aristotela (skraćeno A) i Platona (skraćeno Platon).

P:Časni Aristotele da li si znao da Sokrat živi u bačvi.
A:Jesam znao sam odma da je je on neki mudrijaš.Samo mi nije jasno zašto časni drugovi??
Platon: Radi općeg dobra.
P:Platone dušo babina radi općeg dobra.Kako se onda objašnjava činjenica da mlade osobe mogu dobit traume vidjevši ga nagog?
A: Da možda je on neki seksualni manijak ali to ne objašnjava zašto bi to ućinio?
Platon: Radi općeg dobra
P:E dal on zna reć neš drugo osim jedne rečenice??
A: Mislim da ne zabrijao je na to sranje prije 20 min i sad je ko u transu…
P: Neka me jebu svi Dorani on je lud..
A: Sad je bilo dosta.Platone skidaj gače (ljutito reče Aistotel)
Platon : Skini prvo ti ….
P: Reko je novu rečenicu….
Platon : Nisam…zajeb…radi općeg dobra….
A : Rekoh skidaj gače sad ču da te jebem ….
Platon : Ja ne nosim gače…..toga mi je velka pa…..
A: Sad ču da ti ga metnem …
P:Meni časni Aristotele??
A: Ne tebi ti si duh..
P:Jebo te pitagorin poučajimam osjećaje budalo glupa …
A:Pa de da ti ga metnem…..
P:Pa…..metni ga njemu….ja nisam gej časni sufilozofi…
A: Oh dobro ti si bio…ne volim grupnjake časni Pitagora..
Platon : Aj ga ti meni metni radi općeg dobra…

Dalje nisam čuo razgovor jer sam zaspo…..
E da svaka slučajnost s realnim likovima i događajima je slučajna i ovaj tekst ima kopirajt i držim licencu za svako ime koje je nastalo ko plod bujne mašte moje tipkovnice i svaka pogreška u pisanju je namjerna radi ugođaja teksta.

I ovaj post sam napisao radi 5 osoba kojima je drago da neš napišem i radi njih nastavljam pisat blog.Hvala vam

Nadam se da je scar tissue sretna LOL LOL LOL =))

- 11:11 - Šutnja je zlato - zato napiši (40) - Sjebi printer - #

15.07.2006., subota

Mile lovi vile

Kad smo krenuli s serijalom legendi evo još jedne :
Legenda o Mile d Kidu.
Mile se rodio u malom zaseoku na sjever-sjeverojugu istoka u zapadnom dijelu Hrvatske.Zaseoku znanom kao Milegrad (nekadašnji Vinkovci).Rodio se pod imenom Vladimir (krsno ime Branko) Seksić.No ime Mile uzeo je od svog pradjeda Predraga (skraćeno Mile),a prezime po savnom razbojniku Biliju.Za vrijeme djetinjstava obitavo je u Skradinu.U mladosti bio je samo otkačen funky dječak koji nije znao dobro pravopis.Slušao je RATV iliti Rejđ Agenst D Vešmašins . I pošto je bio njihov najveći fan morao je naravno znat svirat svaku pjesmu ali pošto nije imao niti gitaru niti bas naučio ja svirati na starogrčkim orguljama. I sad naravno kroz svoju adolescentsku dob on se proslavio izumom mnogih stvari a smatra se da je izumio i produžni kabl i teleprinter. Dok kao starija,odrasla, osoba Mile po uzoru na Bilija išao je divljim zapadom Slavonije i lovio je bivole.Te bio je okrutni ispijač čaja od koprive.Za svaku litru čaja koju je popio on je urezo 7 crtica na svoj plastični upaljač.Te on za razliku od svog uzora nije bio okrutan ubojica.Već je bio dobra srca te je siromasima dijelio svoje posjetnice da ga posjete u njegovu ordinaciju ako bi željeli besplatne proteze.Naime on je bio zubar te protetičar.Znao je radit sve od vađenja zubi,umetanja plombi do pravljenja vjernih kopija slika starih slikara.Jedino mu otac nije vjerovao da on može izrađivat vrtne patuljke pa je on moro ić na tečaj da bi posto profesjonalni izrađivač vrtnih patuljaka.Tako obitavavši u svojoj obiteljskoj kući na Viru nedaleko od mora naišo je na problem.Došli su bagremi da mu sluše kuću.Nisu to bili obični bagremi imali su veeeeeliko korijenje.No on je uspio dokazat da je kuća ispravno sagrađena s poštivanjem svih zakona.I naravno na kraju svog života pred samu smrt on reče : Ajfelov toranj.
To nije imao veze s ničim ali danas stručnjaci tvrde da je on impliciro da če bit taj toranj sagrađen ili neki pak to obrazlažu da je on htio reći ocu da zna raditi vrtne patuljke.To ni danas nije objašnjeno postoje mnoga tumačenja ali nijedno nije nije potpuno utvrđeno zbog nedostatka dokaza……

- 11:00 - Šutnja je zlato - zato napiši (28) - Sjebi printer - #

08.07.2006., subota

Ratoborni Tom

Vjerojatno ste čuli legende o Đoniju Jabukosadu, Mahuni Rasputinu, Gjuri Szabu…
Ali rijetko tko zna legendu o Slobodanu Mandiću zvanom Tom.On je legenda svih legenda,osoba svih osoba, igra za gejmboj svih igara za gejmboj, tumač snova svih tumača snova.
E kad smo već kod tumača snova dal ste znali da ako ispisujete datum u snovima dobit če te na lotu, da ako vidite metak to su vam dobre vijesti,labud je uvijek negativan a meso uvijek neš pozitivno.E sad nešto zanimljivo ako vidite komp to su vam garantira uspjeh u poslu ali sad kako je mogo srednjovjekovni čovjek vidit komp,šta to znači da nisu imali uspjeha u poslu.Ako vidite sise onda će vam se ostvarit velike želje,ako vidite salo nadmudrit će te protivnika a ako vam fali seksa u snovima onda neate seće
E sada kad pogledate tumač snova vidite da nema palačinki,znojnika,manga stripova,drvofiksa,spreja protiv komaraca.
Koja budala je to izostavila.Pa to je sve vidljivo u snovima čak u jednom snovu ako se mene pita.Palačinke označavaju dobro zamotanu marmeladu i nutelu,znojnici da če te trčat ,manga stripovi da će te vidit dobre crteže,drvofiks da će te neš ljepit ili če bit sljepljeni,sprej protiv komaraca valjda neš predstavlja….dost o tom idemo o Tomu dalje..
Tom,nekad zvan i Talični Tom, dobio je status legende ne radi svog imena ili zato što je izumio tro-kotačne tačke s 1,6 agregatnim dizel motorom , pogonom na sva tri kotača i aluminijskim podstavom radi veće brzine već se proslavio svojom trenerskom karijerom u N.K. Frankopanima iz Odre.Proslavio se tako da je momčad doveo na rub ispadanja i uspio je izgubiti od N.K. Pračna čak 7:0 ali ni po to on nije poznat on je ušo u povijest kao prvi trener koji je bio pretučen u đakuziju.Naime on je došao kući nakon utakmice protiv N.K Budaševa te se išao odmoriti ali usred odmora ulaze F.B.B (frankopan blu bojsi) koji su došli u kuću i porazbijali mu sve australske teglice koje je on dobio od ujaka sa Havaja.Ali osim tih teglica oni su napisali koreografiju za labuđe jezero sprejom i napisali po zidu Pejnt jor vols.Vidilo se da ne znaju engleski.
Ali tom je bio poznat ko vrsni kartaoc Yugioh karata.U svom decku imao je sve tri božanske karte nesavladive moći.Uglavnom Tom je bio budala kakve nema i mogo bi dobit status luzera godine.

I ako netko želi objašnjenje nekih stvari u snovima napišite u komentar pa da javim….

- 11:11 - Šutnja je zlato - zato napiši (38) - Sjebi printer - #

01.07.2006., subota

Flexfit


Eo baš mi se priča neka priča ne znam kakva ali da je priča :

Nekoć davno u budućnosti nam bliskoj živjeli su nadasve sretno Ahmed Nahasamapimapetilon i Deni.Da bili su gej par.Ali sve si bili nego samo običan gej par.
Oni su bili u svojoj zemlji znani kao vrsni pljevitelji zemlje i među najboljim bacačima frizbija svih vremena.Svakim danom su se usavršavali svoje tehnike pljevljenja zemlje a pogotovo su bili poznati po potezu znanom kao MUF ( Mrkve u futrole).A frizbi tehnike nisu nikom otkrivali osim što su se jednom se sjebali i pokazali svoju tehniku i to onu najbolju također znanu kao HDZ ( Haso dinsta zelje).Jer ubiti Deni je dinsto zelje dok je Ahmed Nahasamapimapetilon bacio frizbi a Deni ga je vato zubima.Onako ko pas.Inače da ne dođe do zabune Deniju je nadimak Haso. I sad svakim dano njihova je ljubav rasla i rasla.Ne razmišljajuči o mislima drugih ljudi mislili su da svi to prihvaćaju i da svi misle da je to za ne misliti o tom.Ali ne oni su zapravo živjeli u osamljenom kutku okruglog grada.Tamo gdje uz njih obitavahu samo klokani i plesači tanga.I tako oni življahu iz dana u dan uobičajenom rutinom.Igrahu pokemon monopol i tražili su eleksir multiplikacije.I uspjeli su jadnog vedrog sutona.Našli su eliksir multiplikacije.Deniju je slučajno pala pseća dlaka s kose u sladoled od brusnice te je on još slučajno bacio svoju amajliju i dobio eliksir multiplikacije.
I eliksir mu reče : „ Ja sam eliksir multiplikacije.Multipliciram ljude,životinje i govna.Koje su tvoje 4 želje.“
A Deni onako zbunjeno i pomalo ko neka misica : „ Pa želio bi mir u svijetu.“
Eliksir. „Uredu. Još ostaju 3 želje.“
Deni : „ Pa želio bi jednu kariranu bež suknjicu.“
Eliksir „ Još 2 želje.“
( Sad dolati slučajno Ahmed Nahasamapimapetilon i reče)
Ahmed Nahasamapimapetilon : „U jebate Deni šta si jeo.Želim da mi kažeš odma.“
Eliksir : „ Još jedna želja.“
Deni : „ Pa jeo sam musaku i đuveđ.“
Eliksir : „ Dajte požurite tjera me na WC!!!“
I sad Deni ko Deni kaže : „ Pa ja bi da moj partner kaže zadnju želju.“
Ahmed Nahasamapimapetilon : „ Ja bi želio da imamo hipoteku na kuću.“
( Niš se ne događa )
„Pa de je hipoteka „ reče Deni.
Eliksir „ E stari ful mi je žao al ti si reko zadnju želju.Nea hipoteke“
Ahmed Nahasamapimapetilon : „ Jebo majku.Spalio nas je.“
Deni : „ E eliksir e dal moš ostat kod nas na partiju Čovječe ne ljuti se.“
Eliksir : „ Zakaj ne.I tak mi žena doma glača.“

I tako su oni dugo u noć pričali i smijali se i igrali menađera.A odjednom je Deni vidjevši Henry-a da igra za Arsenal krenuo je sa svojim lovačikim forama. „ Znate dečki kad sam ja bio mali mene je tata odveo u London na Highbury da vidim kako se kosi trava i ja sav ponosam vidio Henry-a i reko mu ja bolje kosim travu od tebe.“
I tako su oni provodili vrijeme dok je od Eliksira žena pizdila jer ga nea doma.

- 11:11 - Šutnja je zlato - zato napiši (41) - Sjebi printer - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Svrha ovog bloga

Na ovom blogu moći će te čitati moje psihički nestabilne zaključke dana koje uspijem umno zaključiti.Steta sto ja nemam uma već imam mozak pa ne znam kak' ću to umno zaključit ali možda uspijem to moždano zaključit ali nisam baš siguran.
Teme če se odnositi na našu kvazi scenu ( makar nemamo pojma sta je to), biti će o igricama, muzici, komentirat ću labilne misli ljudi oko nas, život, razmišljanja, nove frizure, uspoređivat ću stvari ( npr. koji antifriz je bolji), razmišljat ćemo zasto sir poskupljuje, te će te moći čitati šaljivu stranu crne kronike.........................

Free Web Counter



Za laganu zaradu novca preko neta kliknite i registrirajte se i zaradite.As simple as that..

Dashofer Affiliate Program

Come on.....click here to see the wonderful world of vampires......Welcome!!!

Tribal Wars

Image Hosted by ImageShack.us












CURRENT MOON













SUM41 lyrics


Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

OVO MORATE KLIKNUTI STVARNO ZAKON!!!!

Ovaj link svaki blog mora imat ali svejedno-Don't click here

I am 79% Evil Genius.
Evil to the Bone!
I am pure evil. I lie awake at night devising schemes of world domination, and I will not rest until all living souls bend to my will.
Take the
Evil Genius Test
@ FualiDotCom


I am 10% Idiot.
Friggin Genius
I am not annoying at all. In fact most people come to me for advice. Of course they annoy the hell out of me. But what can I do? I am smarter than most people.
Take the
Idiot Test
@ FualiDotCom


MMeek
IInspirational
HHonest
AAppreciative



BBoisterous
RRare
UUnusual
SSmart
NNoisy
IInnocent
CCheesy
AAppealing



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothic - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do World Domination!!!
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ovaj dio je magija kliknete i otvori se prozor s novom stranicom

paprichica cura iz Velike nam Gorice koja je htjela da stavim njen banner al se moram držat principa pa je banner ispod priložen.I naravno gleda anime i ne pise vise blog hehe

Rosemarry osoba koja ima posebne postove meni teško shvatljive uz to voli i električne instrumente.Check it out!!


Milka piše blog ali tu je zato što mi je frend i zato što radi filmove od gline ( moš' mislit) i sluša punk

Fathers Son lik iz Makarske koji obožava ono šta on sluša.

Nothingman iliti Dinka piše prekrasne postove i nadam se da ću ih moć komentirat jer ne znam tolko riječi da kažem koliko su ti postovi lijepi

Chocolateica jedina osoba koja ima blog sa Garfield uzorkom i voli svoje prijatelje više od svih....

scar tissue ima zakon blog i postove o svom vjernom pratiocu krempitu ,ogomnu količinu slika u postovima te ima najluđu frizuru svih vremena

Nancy girl piše jako lijepe postove meni jako teške za komentiranje ali se trudim

Eyla osoba koja ide samnom u razred.Sluša punk i zakon je!!!

Nataša cura iz mog razreda i ima jako raznovrsne postove, koji ovise o njenom raspoloženju te radi najbolje grafite u gradu.....

Martin@ ima dubokoumne postove i HLADNO PIVO pozadinu...

Chilly i nekad njena sister.Najbolji filozofi koje znam

rosemary sluša punk i obožava je Sex Pistolse i Johnny-a Rottena =)

i.n.n.y i njena prijateljica pišu blog skupa zajedno i svašta se može pročitat od glazbe do svašta

uvijek_crna_ovca osoba koju nisam imao šanse upoznat ali po postovima se vidi da je odlična osoba

exploited chaos jedna od najžešćih punkerica.Legenda....



Sam zato što je tražila da stavim njen banner ak se dobro sjećam

paprichica