slikice...

m0e seke & ja


m@rin€la & ant0nella


m0a 0bradena slikica


crn0 bjel0 izdanje


m0a nina & ja...cm0k=)



m0a d0ris i nella k0d setaca=)


dani piwa...mica& nella.....kiss=)kess=)


d0ris & anja.......kess=)



uuuu...k0a sam ja faca...s kim se t0 slikam.......hahahahhaha



diwlje jag0de....gugić & d0ris & demba


iwanica i nellica ...cm0kic=)


pJeSmE

nella


m0a little sister


k0d nine-..nellach & ninach


m0a d0ris=)=)



d0risina sister NiNa:)


nEllAch


m0a sEstrIcNa- 0d miLjA kAčA



...nella....



pIw0 je pice....



....me=)....


prie kazalishta=)



m0a mica:):):):)



k0d marije na r0čkashu



mIcA & HaLa & nElLa k0d marije



HaLa & CaPy


mIcA &mArY


HaLa &nEllA


aNa & hAlA


Ja pAwAm k0d MiCe


sIsTeR & Ja



NeLlA


cRNo_bIJeL0


..Guga


mIk0LaSh


mIca U CwIKaMa


nElla u cwikama


m0nchy & uglik


wuky


lusy


anjica


nEllA & d0ris


capy


nElla u sjeni=)


m0j med0=)



lusy & iwana


k0d d0ris-ja je sminkala=)=)



lusy u kantini


iwa & d0ra u kantini



kacha


iwa & b0janich


sister


kišta=)


skec=)



tadich=)


kuštro=)


lusy & ines=)


mmm...kebab=)=)=)=)


g0li kuhar=)


nElla & kizi


nina


nella


s n0w0m zurk0m


matej=)


kacha=)


lik0wi iz zg=)


hAla


mica & nella


uglik na m0ru=)


demba=)


marija=)


iwa=)


wanja=)



babac=)


0pasan buraz=)

Vesna Pisarovic
Svrha ljubavi
Sa tobom sam
jednog jutra zaspala
i nisam se
jos probudila

Cujem djecu napolju
neku davnu muziku
polako vrijeme vraca se
tvoje usne ove ljube me

Ja jos vidim te
u svakom licu prelijepom
svaka ulica na tvoju podsjeca
I svaka ljubav mi
na tebe mirise
i ako ne znam
da l' me cujes sada
pitam te

Ref.
Sta je svrha ljubavi
kad tako boli
zasto srce slomi se
kad stvarno voli

Izgubila sam sav svoj svijet
ali dalje pitam se
Sta je svrha ljubavi
kad nemam te

Jos uvijek sama sam
jednak mi je svaki dan
s tobom ustajem
i opet upadam u san
cini se zivim kao i prije
a unutra umirem
jer oko sto me voljelo
zauvijek se zatvorilo




Tose Proeski - Žao mi je
Žao mi je
Tek sad sam sve
O tebi naučio
Al najviše žao mi je
Zalud sam te učio
I da voliš do neba
I da praštaš kad treba

Ref.
ŠTA SAM TO STVORIO
ZA ŠTA SE BORIO
DA NJEMU BOLJA VRATIŠ SE
ON JE TO ČEKAO
NI HVALA NIJE REKAO
ŠTA SAM TO STVORIO
ZA ŠTA SE BORIO
ZA POLJUBAC I LAKU NOĆ
I DA PAMTIM BEZ SNA
TU NAŠU ZADNJU NOĆ

Žao mi je,pale su sve
Maske tvoje prevare
Htjela si lijek samo za bol
Ali ne za zauvijek
Kad te on nije htjeo
samo ja sam te smeo

ŠTA SAM TO STVORIo
ZA ŠTA SE BORIO
DA NJEMU BOLJA VRATIŠ SE
ON JE TO ČEKAO
NI HVALA NIJE REKAO
ŠTA SAM TO STVORIO
ZA ŠTA SE BORIO
ZA POLJUBAC I LAKU NOĆ
I DA PAMTIM BEZ SNA
TU NAŠU ZADNJU NOĆ (2X






Antonija Sola Tonka
Andjele

Uvijek je lakse onom' koji ostavlja
lako je reci, sve vrijeme lijeci
s prevarom na usnama
uvijek cu biti ona koja oprasta
al' neka boli jer kad su moji
lakse se zaboravlja

Ref.
Andjele, jesi li sam
tko mi te krade da znam
bez tebe ja propadam
propadam dan po dan

Andjele, nocas su sve
zvijezde mi predaleke
i boli me, boli sve
andjele, bez tebe, andjele

Ne pamtim vise boju glasa niti smijeh
al' pamtim oci u njima nebo
oblaci i sav moj svijet
pa dignem glavu visoko da vide svi
jer priznati necu da me ne zeli
taj kog' volim srcem svim



KELLY CLARKSON LYRICS

"Because Of You"

I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself
Cause my heart so much misery
I will not break the way you did,
You fell so hard
I've learned the hard way
To never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake
A smile, a laugh everyday of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry in the middle of the night
For the same damn thing

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I try my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you
Because of you



James Blunt - You're Beautiful Lyrics
My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
She smiled at me on the subway.
She was with another man.
But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw you face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.

Yeah, she caught my eye,
As we walked on by.
She could see from my face that I was,
F**king high,
And I don't think that I'll see her again,
But we shared a moment that will last till the end.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw you face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.
You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
There must be an angel with a smile on her face,
When she thought up that I should be with you.
But it's time to face the truth,
I will never be with you.



Daj joj moje haljine

Los ti je izbor ona dragi,
kako ne vidis to
ko da si vezanih ociju mene sa njom poredio
ljubomorna stvarno nisam
malo mi je tebe zao
poslije mene nju da ljubis
sta si ta ko nisko pao??


Daj joj moje haljine
nek se malo dotjera
tako su joj sanse vece
da ti mene zamjeni
da ti bude djevojka
znaj da nikad nece


Daj joj moje haljine
da se malo dotjera
da te mene zamjeni
da ti bude djevojka
znaj da ona nikad nece..

Ruku na srce nije mi jasno
sta na njoj vidis ti
kad poslije mene
tesko da mozes
neku bolju imati
ljubomorna stvarno nisam
malo mi je tebe zao
poslije mene nju da ljubis
sta si tako nisko pao??


Daj joj moje haljine...




Jednom kad noc
Ukrade nebu
Sve sto si voljela na njemu
Bit ce ti zao, bit ce ti zao
Sto nisam tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne bude htjele
U strancu utjehu traziti,
Suze ce srcu sapnuti da je pogrijesilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedno voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dode,
A samoca zaboli,
Hoces li moci ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su price pricali.
I sada kad se sjetis
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lade slomile
Bure i vjetrovi.




Ponekad sanjam te
u snovima se gubim
ali se probudim
cim krenem da te ljubim

Vise se tjela tvog
ne osjeca toplota
budim se u hladnim
rukama zivota

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvjek vraca se
a kad se vrati
jednom kad se vrati
dodje da prodje
i opet sjecas se

Svakog si jutra
bolje nego sutra
a svaka noc
je uvjek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha, a jedan
jedini do dna

Ref.
I bolje da se ne vidimo nikad
ne zivimo u istom vremenu
ja imam proslost
ti imas buducnost
snovi su izmedju
i bolje da se ne vidimo vise
jer shvatili bi tad u isti cas
da sve je ovo
sve je ovo moglo
da prodje i bez nas

Bolje da nikada
i nista nije bilo
da sam precutao
sve sto je srce krilo

Zato se ne vracaj
tisinom i ne kvari
pusti da budem kralj
kralj izgubljenih stvari



Lepotan
Otkad te sretoh ja nemam mira
ljepota tvoja mene opija
a ti ne zelis da vidis to
jer imas ljubavi sto
(2x)

Ref. 2x
Zbog takvog zivota tvog
moji se snovi ruse
i mrzim ljepotu tvoju
jer nemas srca, jer nemas duse

Tebi je lako kada te vole
sada te mnoge za ljubav mole
a znaj ti dobro doci ce dan
kada ces ostati sam
(2x)

Ref. 2x

Ti nisi nikad zaljubljen bio
ti nisi nikad suzu prolio
ti ne znas sta je ljubavni bol
prazan je zivot moj
(2x)



Antonija Sola Tonka
Nek ti bude bolje bez mene

Danas je zadnja strana
ljubavi iz romana
a jos do jucer mi smo
dijelili bas sve

Pitas me sto je cije
ma nista moje nije
a jos do jucer mi smo
dijelili bas sve

Ja vise ne znam tko si
ni sto nam sutra nosi

Ref. 2x
Nek ti bude bolje bez mene
nek te ona ljubi njeznije
ja sam ti dala sve sto sam znala
dala i propala




perfect-simple plan

Hey dad look at me
Think back and talk to me
Did I grow up according to the plan?
And do you think I'm wasting my time doing things I wanna do?
But it hurts when you disapprove all along

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't pretend that
I'm alright
And you can't change me

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect

I try not to think
About the pain I feel inside
Did you know you used to be my hero?
All the days you spent with me
Now seem so far away
And it feels like you don't care anymore

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't stand another fight
And nothing's alright

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect

Nothing's gonna change the things that you said
Nothing's gonna make this right again
Please don't turn your back
I can't believe it's hard
Just to talk to you
But you don't understand

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect



Severina
Prijateljice
Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica
i poslije mnogo godina
u mome srcu draga slicica

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne
ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke

Ref.
Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti

Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore
ma ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke

Ref.



T o mi nije trebalo

Ja nisam ona
sto bi pala na koljena
a znas da nisam
nikog tako voljela
a ti, ime mi ne spominjes
a ti, od mene glavu okreces

Ja nisam ona sto bi stopeti ljubila
znas da je ljubav samo korak od ludila
a ti ti mi blago nudio
a ti svijetlo u mrak pretvorio


Da zalupim vratima
i pobjegnem ti bez traga
nikad mi ljubav nije manje znacila
moju si srce svu u bol pretvorio
a to mi nije trebalo dragi

i da me udaris pred svima
nebi boljelo
ja cu po svome ma koliko kostalo
mogu da biram dal da nestanem il potonem
al to mi nije trebalo
ooo...to mi nije trebalo





Kriva sam pred Bogom
i pred ljudima
takva mi je sudbina
ne misli da ponosna sam na to
sto nisam andjeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Ref.
Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam

Voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan
bas razlog za to nemas
ponovo, ponovo
pred tobom gresna stojim
ponovo, ponovo
za tvoju ljubav molim

Evo me slobodno mi kazi ne
zaboravi me ili se navikni
da nema krila
i nikad nisam bila andjeo

Kad zavodim ne zavolim
kad prevarim ne zazalim
al samo tebi sanjam
da se vratim ponovo

Ref.







< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

..×°:nElLach:°×..



e0 ukratk0 da se mal0 0pisem
ugl....
zowem se Ant0nela
zowu me nElLa,nElLach........
0brazujem se u 0pch0j gimn
idem 2.b(THE BEST!!!)
na 0waj prekrasan sam swijet d0sla 3.8.91
i et0..........
izlazim tu d0 tenja
(inace ziiwm u tenju)
u sjenu..........
sjena rulsssssssssssssss
bla bla bla bla


c00l bl0g0wi

.....nInA the sIsK0......



..:::.,.dEmBa.,.:::..


..¤°GuGa¤..


....mala sanjicica=)....


..¤¤JoPe¤¤..


....d cherry d0ra....


d0ris d witch


mya


... dund0 b0y...

d0ris & sanjicica


nasi decki...ma najb0lji na sk0li (uz 3.f...hehehhe)


uuu...diwlja se p0d 0dm0r0m....


jesi ti n0rmalna??!hahahah,....kak0 bi b0rna reka0....


m0nchy & maki...bwahahha


m0chy & ja k0d setaca=)


m0nika & d0ris & ja


uff...staln0 m0nika i ja...et0 j0s jedna 0nda.....


na putu d0 kantine=)


m0a d0ris..........=)


subota, 21.07.2007.

ew ljud0fi mene
kad wec swi glasaju za nowi p0stic
pa e0 da napisem mal0
isssssssssssssss
ljud0fi..
pa prewruce je..0w0 nie n0rmaln0
kuham se,przim se.......
j0s sad nem0g ni na kupanje........
kmeeeeeeeeee........
al bil0 je lijep0 0wih dana
et0 tak0..izlazila..........
isla na k0piku.....
bila par dana k0d bake...........
i tak t0...
blizi se kirwaj tu u tenju,
blizi se m0j r0čkash
i tak0...........
et0 n0w0st je i ta da sm0 kizi i ja
prekinuli...(=
i tak0..........
ugl...........
t0 bi bil0 t0.............
e i da
sretan r0dendan jedn0j 0s0bi........(16)
i swe najb0lje....................
ae t0 bi bil0 t0..............
po0o0o0zzzzzzzzz



| Make My Day (123) | Beautiful | # |

<< Arhiva >>