Posljednji_sanjar_ovog_grada

ponedjeljak, 26.02.2007.

Baš boli ljubav

Stari vodoskok opet žubori,
odjednom boli ljubav, kad se, stvori...

Moje pero opet sjaje,
Baš boli ljubav, kada, traje…

Mrtvo srce opet kuca,
grozno boli ljubav, kada, puca…

Noćni leptir, prema svjetlu leti,
najviše boli ljubav, kad me sjeti...

Pospan sam, i papir sklanjam,
Laž draga; ma tek boli kada te, sanjam...

- 12:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

ANNABEL LEE

  • Prije mnogo i mnogo godina,
    U carstvu kraj mora to bi,
    Djeva je živjela koju su zvali
    Imenom Annabel Lee;
    S tek jednom je živjela mišlju:
    Da voli i da se volimo mi.

    Bio sam dijete i bila je dijete
    - U carstvu kraj mora to bi -
    Al više neg ljubavlju mi smo se ljubili,
    Ja i Annabel Lee -
    I zbog toga nebeski krilati serafi
    Bili su zavidni.

    I to je razlog što jednom davno
    - U carstvu kraj mora to bi -
    Vjetar se spusti iz oblaka, noću,
    Sledivši moju Annabel Lee.
    I došli su plameniti rođaci njeni,
    Meni je oteli,
    Da je zatvore u grobnicu tamnu
    U tom carstvu što kraj mora bi.

    Zavidjeli su nam anđeli s neba,
    - Ni upola sretni ko mi -
    Da! To je razlog (kao što znaju
    U tom carstvu kraj mora svi),
    Što noću je vjetar iz oblaka došo
    I sledio, ubio Annabel Lee.

    Al ljubav nam bila je jača od ljubavi mnogih
    Što stariji bili neg mi -
    I mudriji mnogo neg mi -
    I niti anđeli, gore na nebu,
    Ni podmorski demoni zli
    Ne mogu mi razdvojiti dušu od duše
    Lijepe Annabel Lee.

    Jer mi ne bljesne mjesec, da sne ne donese
    O lijepoj Annabel Lee.
    Kada zvijezde se stvore, vidim kako gore
    Tek oči Annabel Lee.
    Tako ležim pored svoje drage do zore
    Svoje drage. - drage, - života i mlade,
    U njezinoj grobnici uz more
    U njenom grobu uz sumorno more.

    Poe

    MA KAKO UZDIGLO SE SRCE



    Ma kako uzdiglo se srce,
    Klonuti mora, mora pasti
    Sudbino, prije no mi klone,
    O daj mu još jedanput cvasti!


    Još jednom opij ga i digni
    Milinom jedne mlade žene,
    Još jedne zaljubljene oči
    Za ove oči zanesene.





    Kad već se mora u tom srcu
    Ugasit mladost, a za vazda,
    Sa svojim blagom, slično škrcu
    Nek ne umre, već nek se razda!


    Još nekoliko jasnih dana,
    Da cijelog sebe u njih zgusnem,
    I grleći se, ljubeći se
    Ostatak mladosti da usnem.
    Cesarić


    UTJEHA KOSE


    Gledo sam te sinoć. U snu. Tužan. Mrtvu.
    U dvorani kobnoj, u idili cvijeća,
    Na visokom odru, u agoniji svijeća,
    Gotov da ti predam život kao žrtvu.

    Nisam plako. Nisam. Zapanjen sam stao
    U dvorani kobnoj, punoj smrti krasne,
    Sumnjajući da su tamne oči jasne
    Odakle mi nekad bolji život sjao.

    Sve baš, sve je mrtvo: oči, dah i ruke,
    Sve što očajanjem htjedoh da oživim
    U slijepoj stravi i u strasti muke,

    U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
    Samo kosa tvoja još je bila živa,
    Pa mi reče: Miruj! U smrti se sniva.

    Matoš



    ELEGIJA

    Ludo veselje mojih mladih ljeta
    Kao mamurluk, sad mi samo smeta.
    Al' kao vino-tuga davnog plača
    U mojoj duši biva sve to jača.
    Moj put je tmuran. A dane sve gore
    Nosi mi burno budućnosti more.

    Al' mrijeti mi se neće. Još se nadam.
    Ja živjet' hoću, da mislim i stradam.
    Med nedaćama, jadima i zlima,
    Ja znam da za me i naslada ima.
    Ponekad opet zanijet ću se skladom,
    Nad svojom sanjom zaplakati kradom
    I tko zna, neće l' posljednji mi dani
    Ljubavlju zadnjom biti obasjani.


    Puškin



I have a deeam

  • I have a dream, a song to sing
    To help me cope with anything
    If you see the wonder of a fairy tale
    You can take the future even if you fail
    I believe in angels
    Something good in everything I see
    I believe in angels
    When I know the time is right for me
    Ill cross the stream - I have a dream

    I have a dream, a fantasy
    To help me through reality
    And my destination makes it worth the while
    Pushing through the darkness still another mile
    I believe in angels
    Something good in everything I see
    I believe in angels
    When I know the time is right for me
    Ill cross the stream - I have a dream
    Ill cross the stream - I have a dream

    I have a dream, a song to sing
    To help me cope with anything
    If you see the wonder of a fairy tale
    You can take the future even if you fail
    I believe in angels
    Something good in everything I see
    I believe in angels
    When I know the time is right for me
    Ill cross the stream - I have a dream
    Ill cross the stream - I have a dream