pravu ste nasli pitat :)
31.08.2013.

csak hallgass velem még

trenutno najveće brige u životu:

1. treba li mi objašnjenje na zamolbi za ispise glupe vještine? upisah, pogubih se na pola, shvatih da me ni ne zanima previse to, zatrpah se drugim poslom, odustah, padoh. striček prodekan za nastavu, na pol vještine sam skužila da me ovo uopće ne zanima, jel bi mi mogli to ispisat? priti pliz *_* dovoljno dobro? I don't think so.
2. upis predmeta koji se uopće ne predaje na mom smjeru aka upis >30 ectsa. imaju usmeni na završnom. ne na ispitu. na završnom. al ne znam zašto me to zabrinjava (osim zato što ne volim usmene) kad ću ionako na većini predmeta sad imat takve završne. valjda
3. nope, ljubavnom životu ni traga ni glasa. (ali to trenutno nije najveća briga u mom životu. kontinuitet postova u kojem spominjem svoj ljubavni život mora biti očuvaaaaaan!!


evo vam jedna divna za kraj. možda dobijete i prijevod sljedeći put.
20:33 , Komentiraj { 4 } Print
19.08.2013.

can you describe to me all the world that you see?

Days go by my window
World slows down as it goes
Goodbye to last night
Lost my eyesight
Can’t you help me see?


okej. dakle nakon nekog kratkog vremena sabiranja odlucila sam da... pa, nije da me nije briga. al ono. pusti. i pustih. i bijase kul. jos je uvijek kul.
osjecam se dobro. malo lijeno. i trta me hvata zbog one studentske prakse u 9. mjesecu. ali sve je to za ljude, jel \o/
na moru je bilo kul. malo prekratko, ali tako je ove godine. cak mi ni kod rodbine nije bilo toliko dosadno. nisam isla u mađarsku :((( tuga.

ne znam jesam li uopće komentirala nedobivanje stipendije i neodlazak u mađarsku i silnu tugu sto necu mocu tamo provesti bar dio ljeta? naravno da nisam, bila sam previse zaokupljena svojim wannabe ljubavnim problemcicima, blablabla



Waking in the snow
Tracing steps of you
Swimming through the snow
Wrapped in, proud we’ll go
Can’t you help me see?


jer ja, halo, nemam problema sa svojim ljubavnim zivotom (koji, inace, zapravo ne postoji - da postoji, mogli bi popricati o mogucim problemcicima).
tako da cu probati ne pustiti da i ovaj post utone u litanije o nepostojecim problemima.

dakle! sutra je mađarskoj rođendan. 1013, mislim. stara mi je drzava :) stipendiju, jel, nisam dobila, a para nije bilo da odem na dva tjedna u vlastitom aranzamanu. ali, tjesi me cinjenica da sam se skompala s lektoricom na hungarologiji, koja mi je i opet dozvolila da pohađam jezicneeeee :))) mislim da jedva cekam. tj. ne mislim. zaista jedva cekam!!



Oh I need you so much,
I'll just wait


...i nek bude tako. tromost ftw? ne bi bas rekla, ali ocito mi to najbolje ide. ne opet litanije, ne, ne, neeee



Freedom is within you
Giving makes us feel good
Hello to our people
Say hello to the future


nisam osoba od smislenih postova (vidi: sve moje prijasnje postove? jes).
navukla sam se na BBC Radio Scotland :) naglasak im je divan. najdivniji. isuse. otkako znam k., grozno mi se sviđa taj naglasak. on je zapravo iz sjeverne irske, ali zivi u skotskoj, tako da mi nekako prica... miks tih dvaju naglasaka. ali tako slatko :) sjecam se da smo se svi smijali kad bi nesto znao izvaliti, a nama bi to zazvucalo ekstra... "naglaseno" :D
poslala sam mu razglednicu s mora, dobio ju je, bas sam bila sretna sto mu je drago! poslala sam jos par ljudi, svi su se odusevili... najljepse je tak usrecivat ljude malim stvarima, zar ne? znamo se vec godinu dana, svatko zivi svoj zivot u svojoj drzavi, bavi se svojim stvarima - cesto takva prijateljstva na daljinu znaju zamrijeti; neka i jesu. ali tko se trudi, njemu ne zamire :)) volim sto je tih nekoliko ljudi dio mog zivota, bez obzira na to koliko cesto se cujemo - uvijek im mogu poslati poruku, dugacku ili kratku, podijeliti nesto s njima sto mi se dogodilo, itd.

ljudi su kul. ljudi su divni.

neki vise, neki manje.

tak je to...
19:56 , Komentiraj { 5 } Print
06.08.2013.

One by one, everyone will reveal a side of us.

cini mi se kao da nije bas u redu
i opet, sve sto napisem, samo su prazna slova
slova koja izgledaju prazno

nem tudom, miért épp most tetszel nekem
avagy miért kezdtél tetszeni akkor


tako da mislim da cu odcvilit svoje
i zaboravit?
ili prijec preko toga
zasad


more like zaboravit te/sve do 10. mjeseca.
even more like probat zaboravit.

let me know when we get there....



...if we get there.



****


depresiva usred ljeta, alo mozak??
zajebi ti to. sve.



****
izgovoreno nista vol. V
the world is falling apart

23:39 , Komentiraj { 5 } Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

komentari da/ne
< kolovoz, 2013 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2018 (1)
Veljača 2018 (1)
Svibanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (1)
Travanj 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Studeni 2015 (2)
Kolovoz 2015 (1)
Srpanj 2015 (1)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (1)
Veljača 2015 (1)
Siječanj 2015 (1)
Prosinac 2014 (1)
Studeni 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (1)
Siječanj 2014 (2)
Studeni 2013 (1)
Listopad 2013 (1)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (2)
Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (1)
Veljača 2013 (2)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (2)
Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (2)
Lipanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (2)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (2)
Siječanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (2)
Rujan 2011 (2)
Opis bloga
ma kaj ja znam... kaj me pukne, to bute i citali :)

~ tu je nekad stajao opis mene, no povremeno imam faze kad zelim ostati skroz anonimna. bez imena, bez godina, bez hobija, bez icega. samo anonimni pogled na svijet.


a nekad... nekad se zelim skroz otvoriti. dobijem nalet inspiracije, pa pisem svasta.


mislim da je to sasvim okej.

Linkovi



credits
kostur: duckdz. - x x x design: balloon