Dečko koji obečava

petak, 07.03.2008.

First Born (2007)

(r: Isaac Webb)

Image Hosted by ImageShack.us
Lutka koja je kriva za sve

Konačno jedno ugodno iznenađenje!
Od ovog filma nisam očekivao apsolutno ništa, niti sam igdje čuo za njega. Jednostavno mi se nekako stvorio na hardu i tu stoji par mjeseci, i sad kako sam opet bio u velikom čišćenju - reko ajd da bacim oko... I dobro je da jesam!

Film me atmosferom malo podsjeća na Rosemary's Baby (1968), mada se ovaj film fokusira više na postporođajnu depresiju i to u njezinom najekstremnijem obliku. A tu je i lutka koja je iako izgleda kao najobičnija dječija igračka 100 puta strašnija od Chuckyja. A ako redatelj to postigne samom atmosferom i "nizanjem" kadrova, bez onih glupavih "BOO!" scena i tiho-glasnih zvučnih prijelaza onda je očito da je čovjek imao jasnu viziju onoga što želi ispričati, a još i važnije odličan je u prikazivanju svoje vizije. Odličan igrani debi dosad slabo poznatog Isaac Webb (do sad je bio editor na meni nepoznaton nezavisnom filmu Mutiny (1998), te ko-redatelj dokmentarca Desire (2005)).

Image Hosted by ImageShack.us

Za First Born je napisao i scenarij.
Iako na IMDb ne navode ovaj film kao horror, ja se ne sjećam kad sam zadnji put grizao nokte gledajući neki američki film.
Komorna atmosfera, odlična gluma, malen broj likova te nedostatak "zlikovca" film baca u stvarni svijet, a kako i sami znamo najgori horrori se i dešavaju upravo izvan filmske vrpce. Uh, da, malo sam počeo da serem! Kao da čitam nekog našeg poznatog filmskog kritičara. Evo stajem odmah! Priču neću otkrivati. Htio bi još samo reći da je odličan taj polagani prijelaz filma iz drame u horror, a kada je ženska upitala: "Tko je Jennifer?" sav sam se naježio.

Image Hosted by ImageShack.us
Možda samo jednu...

Zaključak: odličan horror koji definitivno nije za generaciju koja misli da je Saw kul i originalan. Dakle odličan atmosferični psihološki triler sa samo nekoliko kapljica krvi i to u majčinom mlijeku. Obavezno pogledati.

Ocjena: 9/10



- 21:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker