Dečko koji obečava

petak, 08.02.2008.

Igby Goes Down (2002)

(r: Burr Steers)

Image Hosted by ImageShack.us

Evo i jedne pametne komedije koja vas neće nasmijati.

Dobro možda i hoće koji put, ali morat ćete uložiti veliki napor da zbog tih par dobrih fora presjedite cijelih sat i pol ovog filma. Nije problem u glumcima, što bi vjerovatno pomislili da vidite casting, ne glumci su ok, ni ne očekujem više u ovakvoj vrsti filma. Ono što očekujem od "inteligente" komedije, što bi valjda ovaj film trebao biti, barem po pisanju na kutiji DVDa, jesu inteligentne fore. Ili bilo što što će me nasmijati! Zar tražim previše?

Image Hosted by ImageShack.us

Film prati izvjesnog Igbyja i njegov pokušaj bijega od disfunkcijonalne i naravno vrlo bogate obitelji i njegovo "pronalaženje sebe", recimo. Koga briga! Gdje je humor?

Image Hosted by ImageShack.us

Ipak za oko mi je zapela Amanda Peet, koju ste vjerovatno imali nesreću gledati u "Ubojici mekog srca" ili u dosta dobroj seriji "Jack & Jill". Cura ima nogu! Jebote, šta nogu!? Dvije noge. Dvije jebeno dobre noge! To mi je jedino ostalo u sjećanju poslije filma. Njezine noge u onim hulahopkama.

Jebeno dobre noge.
I jebeno promašen film.

Znate, ponekad, većinom gledajući ovakve filmove, pomislim: "Jebote koliko li sam sati svog života izgubio gledajući ovakva smeća? Da li sam to vrijeme mogao bolje provesti? Drkajući uz Roccove pohode po istočnoj Europi?"
Bah!

Ocjena: 2/10 (+2 boda zbog nogu!)


- 21:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker