Dečko koji obečava

utorak, 05.02.2008.

Gerry (2002)

(r: Gus Van Sant)

Ah, mogao sam i pretpostaviti šta me čeka kad sam vidio ime redatelja!

Image Hosted by ImageShack.us

Gus Van Sant je čini se gledao Ništavilo. Gledao ga i pomislio - hej, pa i ja mogu snimiti film o ničemu! Samo treba izbaciti humor, jer ako ima humora onda nije umjetnički film i ništa od nagrada! E, i ovo bjelilo je baš bezveze, idem ja ubaciti malo lijepih američkih visoravni i udolina, neka ljudi malo uživaju, nek vide šta mi imamo u Americi!

E tako meni izgleda ovaj film. Dok je Nothing ipak bio film o mnogočemu i prepun humora ovaj Gerry je prepotentno izdrkavanje o ničemu! Priča zvuči poput vica: "Ej, znaš onaj - idu ti dva amera na izlet. I znaš šta nose na izlet? NIŠTA! Hahah, ništa, ni bocu s vodom! Hahah, kužiš!? KUŽIŠ? Glupo, da. I još me hoće uvjeriti da ih je trebalo trojica da naipišu scenarij?! MA molim vas!
Tek sam pretkraj filma skužio da sam ga cijelog trebao gledati ubrzano, znate onu zgodnu opciju što je imaju valjda svi DVDji? Pritisneš tipku a ono piše 2X, kao duplo brže - e tek tako se ovaj film može gledati.

Image Hosted by ImageShack.us
Trivija: za snimanje filma kupljeno je 14 pari patika svakom od glumaca, na kraju ni jedan komad nije ostao!

Ali dobro malo ću u detalje da ne bi netko nešto pogrešno shvatio i još posudio ovaj film!
Uglavnom dva tipa izađu iz auta i krenu nekom američkom pustopoljinom, idu vidjeti nešto, naravno ne ponesu ni vode, mada moraju satima pješačiti, kasnije se predomisle pa krenu natrag prema automobilu, pa se izgube. I onda krenu put valjda preko pola unutrašnjosti sjevrenoameričkog kontinenta jer vidimo sve od planina, brda, pustinja, do isušenih jezera. Milsim krajolici se drastično razlikuju a likovi to ni ne kuže, kao ajd da se popnemo na onu planinu odande ćemo bolje vidjeti gdje smo. Bolesno glupo! Jednostavno mogu zamisliti Van Santa kako u Cannesu sjedi negdje iza i sa cerekom na licu kroz poderani džep hlaća draži svoj mali kurac.

Ovo bi se moglo prodavati kao turistička razglednica, mada sumljam da bi je itko pogledao cijelu.

Ocjena: 0/10


- 21:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker