Dečko koji obečava

petak, 11.01.2008.

Eaten Alive (1977)

(r: Tobe Hooper)

sedamdesete

Pa, evo JOŠ jednog kultnog horrora koji je čisto smeće!

svlačenje

Nisam imao puno informacija o filmu prije gledanja - tako mi je i najdraže. Znao sam samo da ga je režirao Tobe Hooper, i da je riječ o jednom od najboljih horrora, pravom kultnom filmu...

noge
Bole me noge bolje da se skinem u gačiće...

Pojedeni živi i Tobe Hopper, spojiviši to dvoje očekivao sam film o nekim ljudožderskim redneckima, pa čak i zombije, ali ni na kraj pameti mi nije bio "afrički krokodil koji jede sve"!
Što bi isto bilo ok, da nije nevjerovatno debilne glume i reakcija glumaca! Jedino se iz sivila istiće solidni Englund (koji će se kasnije proslaviti ulogom Fredija Krugera).

to te ja pitam
Baš je vruće ovdje u močvari...

Krvave scene su rijetke i napravljene su kao da su ih radili osnovnoškolci. A najiritantnije od svega su ženski likovi i njihovo nevjerovatno irirtantno i neuvjerljivo vrištanje, pogotovu što sam film gledao sa slušalicama na ušima. Ok, znam da je film snimljen u ono vrijeme kada su ženski likovi korišteni upravo zbog vriskova i pokazivanja sisa, ali ovdje su stvarno pretjerali!
Mada je ok što su pokazale par sisa.

i sise za kraj
Ako ništa ima dosta scena presvlačenja

Za ovo stvarno treba imati strpljenja.
Preporuka: samo ako želite pogledati svaki horror ikada snimljen ili se palite na ženske vriskove u mono zvuku.

Ocjena: 2/10 (par sisa, odnosno dva para i ipak jedna solidna scena kad krokodil odnosi žrtvu)






- 21:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker