Dečko koji obečava

utorak, 27.11.2007.

Biranje filmova

- Jebote. - kažem ja liku dok si sipam pivo.
- Šta? - kao, pita on.
Ja taman punim čašu, pazim da ne bude pjene - dramatična stanka je tu..
- Ma baš si mislim, kao, nisam ja baš normalan. - kažem dok grabim čašu kao pitbul malo dijete.
- Hah! Ponekad pametno zboriš. - lik će dok i sam grabi čašu s pivom. Volimo se nekad jebavati s književnim jezikom.
- Ma dobro, možda i općenito... Nego sad si mislim zbog jedne posebne stvari. - zastanem radi drame a i grlo mi se suši, a pivo je tu...
Pijem neko vrijeme, a i lik s kojim pijem pije, pa nastane kratka šutnja. Barem što se nas tiće, inaće lokalni alkosi i danas imaju koncert u našoj omiljenoj birtiji. Jebote kao da su Večeri dalmacije svako jebeno veče. Šteta samo što nismo u Dalmaciji. Ili ne? Digresija? Da.
- Znaš ti da ja kod kuće imam barem 50 filmova koje još nisam pogledao? A svaki jebeni dan se trudim da povećam tu gomilu?! - ja lagano postavljam temu ove kratke priče, a lik me gleda preko polu prazne ili polu pune čaše, vatever, brkovi mu od pjene, ali kao da me sluša..
Ja nastavljam.
- Jebote, izgubim barem pola sata svaku večer dok ne pronađem JEDAN jebeni film koji bi pogledao! A sve sam si nabavio kao one koje jedva čekam da pogledam - neke sam čak i kupio, jebote! - pljujem ja po liku, a istovremeno mašem rukom signalizirajući sisatoj, ali i nažalost neobrijanoj konobarici da nam prinese još po dva ladna.
- Koji kurac ti pričaš, jebote?! - lik sada baca slinu na mene.
- Ma- - jebem ti konobaricu koja liči na Prleta iz Let3ja, kvari mi tijek radnje... ah, evo KONAČNO je barem jednim, nadam se onim zdravijim, okom pogledala prema nama. Razmjenimo signale. Čini se da je narudžba zaprimljena. Barem se jebeno nadam. Gledam čašu u ruci. Jebeno je prazna. Paranoja mi šapće da je možda lik odnekud izvukao slamku i isisao mi jebeno pivo! ... Moram se fokusirati!
- Bog te jebo! Pričam ti o pravim problemima koji me muče a ti tako! Znao sam da sam trebao na pivo pozvati onog drugog lika on samo šuti i trpi moj monolog! - skoro da mi pjena krene na usta. Jebena pjena mrzim pjenu, kako bi rekao onaj Štrunf. Štrunf? Otkud mi sada jebeni štrunf? I koja je to jebeno gey prevedenica: ŠTRUNF!? WTF?!
- Ej. De čekiraj onu malu tamo. - lik mrdne glavom u jednom smjeru, ja u djeliću sekunde reagiram i glava je već okrenuta u tom smjeru.
Dok nam sline cure ja komentiram.
- Jebem ti Isusa na križu, al mala ima guzicu. -
- O krv ti jebem Isusovu. - nadopuni on. - Guzica! - nadoda.
- Dupe. -
- Meso bi joj trgao zubima. -
- O da. -
A onda se mala okrene prema nama, kao da je osjetila naše x-ray poglede na svom posvećenom dupetu. Glave se okreću nazad!
- I? Koji si ti ono kurac pričao?! -
- Di sam stao? - ovo prvo reče on, a ovo ovdje ja, ali istovremeno, a skoro u istom djeliću sekunde na stol nam se materijalizira i pivo. Koja je to jebena slučajnost? Nek je pivo stiglo, jebeš svemir i jebenu teoriju kaosa.
- Ovaj da... - počinjem ja dok na pod bacam kovanice za Prleta, našu konobaricu za večeras - pričam ti o tom problemu s biranjem jebenih filmova. -
- Aha. -
- Lud sam, bog te jebo! Kao da mi je bitno samo da ih imam, i kao da ću sve sjebati samim GLEDANJEM jebenog filma! Kužiš? -
- Aha. -
- Ma kužiš ti moj kurac! - i tako se smijemo dok točimo pivo i vrhovima čizama bockamo Prleta po čmaru dok kupi medvjede s poda.


- 22:41 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker