Dečko koji obečava

nedjelja, 04.11.2007.

Masters of Horror: The Black Cat (2007)

(r: Stuart Gordon)

maca
Crna mačka, beli mačor

Da, već sam na 11. epizodi, ipak sam se prerano poradovao da je druga sezona puno bolja od prve. Prije recenzije ove epizode evo kratkog pregleda onih koje sam preletio:
- Pro-Life: ova čak i nije bila toliko loša, nekoliko dobrih gore scena od starog majstora te R. Perlman. Ipak, nekoliko puta sam zijevnio pri gledanju... Ocjena: 4/10
- Pelts: ponovno solidna epizoda od Argenta! Iako ni blizu Jennifer, ipak ima neku atmosferu, nekoliko dobrih krvavih scena, par zgodnih sisica, ali brzo se zaboravlja. Ocjena: 5,5/10
- The Screwfly Solution: svi muškarci u SADu (odjednom) polude, a jadne žene se moraju spašavati. Zijev! Da je barem obrnuto, možda bi i bilo zanimljivo... Ocjena: 3/10
- Valerie on the Stairs: jedino dobro je scena kada demon siluje neku kuju, sve ostalo je dosadno do bola! Ocjena: 1/10
- Right to Die: ova isto nije tako loša. Tipu žena najebe u nesreći i padne u komu, on odlući da je skine s aparata, njoj se to ne svidi... Ocjena: 4/10

A sada da vidimo šta je s Black Cat...

Nisam mislio da će ova valjati. Skoro sam je odbacio i prije gledanja. Nije mi se dalo gledati još jednu ekranizaciju (referencu) na neku E.A.Poevu pjesmu. Srećom nekako sam se natjerao da je pogledam. I dobro je da jesam.

Dobra atmosfera, odlična režija i glavni glumac, nešto malo humora. Meni sasvim dovoljno.

poe
E. A. Poe. Veliki američki pjesnik i ispičutura.

Priča, ukratko:
Dakle, svi vjerovatno znate priču o crnoj mački, sjekiri i novom zidu u podrumu, a ovdje u dosta originalnoj verziji možete vidjeti i kako je ta priča nastala.

Ocjena: 6/10

The Washingtonians Je 12 epizoda. Tu imamo "šokantnu" i "kontraverznu" priču o tome kako je možda sam George Washington bio ljudožder, a posebno mu je bilo milo meso male djece.
Ne-amerima nimalo zanimljivo, što se mene tiče moglo je tako i biti u stvarnosti ne bi me nimalo začudilo. Zijev! Ocjena: 1/10

Pelts:
Image Hosted by ImageShack.us
"Old School Hollywood.."

Image Hosted by ImageShack.us
Lord of the Flies

Image Hosted by ImageShack.us
Koje su prave a koje umjetne??
- 21:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker