Dečko koji obečava

četvrtak, 30.08.2007.

When a Stranger Calls Back (1993)

(r: Fred Walton)

Fina kokica
Eh, kako je to davno bilo kada su teenagerice pile čaj!

Horror s odličnom atmosferom, nimalo gorea i jednom uznerirujućom lutkom.

Lutka
Jebo Čakija, od ovog mi se diže kosa na glavi i leđima! Vjerovatno i najstrašniji zlikovac u horroru ikada!

Priča je zanimljiva, likovi su urnebesno obučeni (sjećate se osamdesetih?), pogotovu dadilja "teenagerka", zlikovac je lutka bez lica.. Šta vam još treba?

Ne znam što još da napišem o filmu a da ne otkrijem samu radnju ili priču filma?
Ništa.

Ocjena: 7/10




- 22:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 27.08.2007.

Kod psihologa Kombučka

U svojoj ordinaciji sjedi doktor psihologije Hrvoje Klobučak. Otvara donju ladicu svojeg radnog stola. Iz nje vadi veliku žabu.
- Pa di je moje malo srce? - tepa joj, dok je gladi po leđima.
Pogleda prema vratima a zatim se sagne i lizne žabina leđa. Oprezno, a zatim slasno, cijelim jezikom.
- Doktore, stigao je gospodin Tozovac. - odjednom progovori aparat na njegovom stolu, on skoro skoći sa svoje udobne fotelje kada čuje poznati glas svoje tajnice, gospođe Dunje, Dude kako je on potajno zove.
- Doktore? - ponovno se začuje iz zvučnika
- Da! Čuo sam vas Dunja. Seansa mu je tek za pet minuta nek sa malo strpi! - nervoznim glasom popljuje zvučnik psiholog Klobučak Hrvoje.
- Dobro. - odgovori mu zvučnik Dunjinim glasom
- Nikada nemamo vremena za sebe, jelda malena? - upita umilnim glasom doktor Klobučak žabu u svojoj ruci. Liznuo ju je još par puta a onda vratio nazad u ladicu. Pažljivo je zatvorio ladicu i ponovno prineo glavu aparatu na svom stolu.
- Dunja? -
- Da, doktore? -
- Neka uđe gospodin Tozovac. -
Psihijatar Klobučak si je malo popravio kravatu, te se obrisao oko usta. Kada je u ordinaciju ulazio gospodin Tozovac doktor je već vadio njegov dosije iz registra.
- Dobar dan gospodine Tozovac. Kako ste danas? Još čujete glasove životinja na neobičnim mjestima? - upita ga dokotor Hrvoje listajući njegov dosije. Ovo zadnje je izrekao s blagom porugom, ali toliko blagom da je gospodin Tozovac ili nije čuo ili je prešutio.
Tozovac zine s namjerom da nešto izusti, kad li se, nevjerovatne li podudarnosti baš u tom trenutku oglasi žaba iz donje ladice doktorova stola. KRE! KRE! Čulo se prigušeno, zbog triput lakirane hrastovine, ali ipak dovoljno jasno i glasno da čuje i gospodin Tozovac koji je sjedio s druge strane stola.
Tozovac zbunjeno pogleda svog psihologa. Ovaj spusti pogled na pacjentov dosije. A potom upita.
- I gospodine Tozovac? Ništa mi ne odgovarate. - doktor psihijatrije Klobučak se malo zacrvenio, kipio je u sebi, ipak pravio se da čita Tozovčev dosije.
Tozovac u međuvremenu zatvori usta, pogleda u stol odakle je čuo žablje kreketanje pa vrati pogled na doktora, koji i dalje gleda dolje u njegov dosije.
- N-ne. - promrmlja konačno Tozovac, malo pročisti grlo pa nastavi - Ne, bolje mi je. Očito oni vaši lijekovi pomažu. - pridoda on dok trlja znojne dlanove o hlače.
Psihijatar ga konačno pogleda. Tozovac nije ništa mogao pročitati sa lica svog psihijatra, što i ne čudi jer tamo i nije ništa pisalo.
- Dobro. Dobro, gospodine Tozovac. - Klobučak zatvori njegov dosije i nasloni se u svojoj stolici - znači da napredujemo, jeli? -
- Da, da. Strahovito napredujemo. -
- Odlično. -
Tada nastupi neugodna tišina. Klobučak se uznemiri, pomisli da bi se žaba mogla ponovno oglasiti, nije znao kako će na to reagirati, samo bi još trebalo da plane i da izvadi žabu i počne je grditi pred Tozovcem. To se ne bi dobro odrazilo na i ovako krhku psihu njegova pacijenta.
Tozovac je za to vrijeme trljao ruke o hlače ispraznog pogleda.
- Dobro. - konačno će psihijatar Klobučak, ponovno otvarajući Tozovčev dosije, u dosiju nije tražio ništa posebno, nego je jednostavno htio spustiti pogled dok govori - mislim da smo onda završili s terapijom. Popijete to lijekova što još imate i ako se problem ne ponovi ne morate više dolaziti na seanse. Do sutra ću vam sastaviti svoj izvještaj koji ćete onda odnijeti vašem zapovjedniku, a on će onda meni vratiti potpisanu kopiju. -
Tozovac se zahvali doktoru, pozdravi i ode. A doktor Klobučak žurno otvori donju ladicu..



- 20:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 25.08.2007.

Dog Bite Dog (2006)

(r: Pou-Soi Cheang; originalni naslov: Gau ngao gau)

Profi hit

Ne sjećam se kad sam zadnji put gledao ovako dobar HK akcijski film. A još uz to Dog Bite Dog je svakako i jedan od najkrvavijih koje nam je podario Hong Kong. Ikad.

Kako rekoh riječ je o HK akcijskom filmu tako da ne očekujte neke pretjerane drame ili originalne priče. Vjerovatno pogađate da je tema osveta i naravno odnos oca i sina. Ali to i nije tako bitno, jer dok gledate Dog Bite dog ne razmišljate previše o ničemu, jednostavno uživate u onome što vam se servira na ekranu. A još ima i politični podtekst!

Ne bih vam više otkrivao, tko voli akcijske filmove neka ga svakako pogleda.

Ocjena: 8,5/10





- 21:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.08.2007.

Kamikaze Girls (2004)

(r: Tetsuya Nakashima; originalni naslov: Shimotsuma monogatari)

Pica s palicom

Film počinje obečavajuće.
Par dobrih fora, ludi ritam, slatke male japanke (ne papuče!)...
A onda nešto jednostavno pukne ideje presuše, ali film i dalje traje...

Ovo mi izgleda kao da je redatelj počeo snimati film po nekom scenariju, ali ga je tijekom snimanja jednostavno izgubio! I šta će? Honorar je već dobio, ostatak će smisliti putem.
Ponovno je radila fast foward tipka!

Jednostavno nemam strpljenja za ovakva sranja.
Šteta dobrog početka, ali takvi su najgori - navuku te pa te NAVUKU!

Tko je ne bi fukado!

Ocjena: 4/10 (da ČAK 4! Heh, pa pogledajte sliku glavne glumice (*ŠTRC!*), a i početak je kako rekoh dobar!)




- 23:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.08.2007.

Djeca Isusova


Djeca Isusova,
list za krščansku mladež

Kupnjom ovog broja pomažete u izgradnji jakuzi bazena u župnom dvoru u Tičićima

Uz ovaj broj veliki poster u boji mladih ministranata i dvd - dokumentarac "Vađenje fetusa"

Iz sadržaja:

Crkveni oci izjavljuju:
"Bušenje kondoma po trgovinama nije zločin!"

Poskupjela zvonarina - nemojte da i vama ne odzovni!

Donacije Crkvi - tretiraju se kao pokajanja

Crkva pomaže narodu - sljedeći tjedan besplatne mise za pokojnike!



- 20:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 17.08.2007.

Guinea Pig 6: Devil Woman Doctor (1990)

(r: Hajime Tabe; originalni naslov: Za ginipiggu 6: Peter no akuma no joi-san)

Govno koje grize
Da, ovo je govno koje grize

Ne mogu reći da sam se baš puno nasmijao uz ovu japansku gore komediju, ali ipak bilo je to zabavnih 45 minuta. Film je koncipiran tako da nas kroz kratke priče o bolestima vodi simpatičan doktor transvestit. Tako upoznajemo obitelj koja boluje od rijetke bolesti koja uzrokuje da im glava eksplodira ako se uzrujaju. Doktor(ica) im pokušava pomoći, ali oni ne uspijevaju prešutjeti njezine (njegove?) uvrede i uskoro im svima redom eksplodiraju glave, čak i novorođenoj bebi. Uz segment sa zombijem koji nastavlja živjeti sa svojom ženom ovo je ujedno i najsmješniji dio filma.

Zombie romantika
Romantična scena dijeljenja hrane

A osim toga imamo tv prijenos gurmanske kanibalističe večere, koja između ostaloga uključuje i ljudski mozak u soja umaku s peršinom, očne jabučice u želatini, varivo od tumorom zaražene jetre, i mnogih drugih delicija. Tu je i uspješna operacija odstranjivanja tetovaže koja se pomiće po tijelu.

Operacija
Operacija otklanjanja tetovaže uspjela!

Zatim je tu tip koji ima čudan poremećaj, naime kad riga iz usta mu izađe nešto kao jaje a kad se ljuska razbije u njemu je rigotina! Ima tu još mnogih drugih zanimljivih poremećaja i bolesti ali neću sada sve da vam otkrijem. Film završava sa veselom scenom nabacivanja s "čeličnim tortama" - nešto kao obična torta samo sa dosta velikih eksera.

Čelične pite
Slap stick humor za kraj: nabacivanje čeličnim pitama!

Ovo je definitivno najbolji iz Guinea Pig serijala. I ako niste slabijeg želuca svakako pogledajte.

Ocjena: 7/10



- 22:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 14.08.2007.

Tetoviranje slova

Otkriveno je da tetoviranje određenih slova, kao što su: K, S, C i V mogu izazavati bjesnilo.






- 20:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 12.08.2007.

Graveyard of Honor (1975)

(r: Kinji Fukasaku; originalni naslov: Jingi no hakaba)

Urokani

Ovo je najpoznatiji i jedan od cjenjenijih Kini Fukasakijevih yakuza filmova. Priča prati Ishikawu i njegova nastojanja da postane yakuza šef u Tokiju 40ih i 50tih prošloga stoljeća. Japan je tada bio okupiran od Amera, Kinezi su se htjeli ubaciti, a i domaća mafija se borila za svoj dio kolača. Film nam to sve prikazuje samo površno i usputno, jer radnja prati glavnog junaka. Kinji Fukasaku je odličan redatelj, to stoji. Nakon par odgledanih Miikejevih filmova o yakuzama film se ne čini tako žestok i krvav, ali su ipak scene sukoba bandi odlično snimljene nemirnom kamerom i kadrovima izbliza. Ipak moram priznati da sam više očekivao od ovog filma. Gledajući ovaj film yakuze iz sredine prošlog stoljeća se čine kao obične poplašene pičkice. Ozbiljno, mislim glavni junak napadne i sasjeće dva yakuza šefa, jednog ubije, dva puta skoro izazove (skupi) rat između bandi i napravi još gomilu "sitnih" problema svojem šefu i cijelom podzemlju Tokija ipak svi mu sve opraštaju i jedino dobije progon iz grada - naravno i tu kaznu ne poštuje nego se vrati u grad i ponovno radi sranja, a nitko ga ne ubije? Mislim koji kurac je morao napraviti? Nije ni čudo da su njemu slični kasnije preuzeli posao. Jebote!

Jao!

Ipak scena kada gricka kosti svoje nedavno preminule i kremirane žene da bi nagovorio yakuza šefa da mu da dio posla je dobra, mada mi je malo čudno bilo da su se baš sve prisutne yakuze toliko zgražale nad tim, pa jebote, stvarno su bili pičkice u to vrijeme! I dobra i je umjetnička scena s crvenim balonom i pokušajem ubojstva glavnog lika pred kraj filma. Jest da su pokreti ubojica s katanama izgledali pretjerano baletanski ipak je to najkrvavija scena u filmu. I to je to.

 Kuler
Kuler

Film svakako vrijedi vidjeti. Pogotovu ako volite filmove o yakuzama.


Ocjena: 6,5/10




- 21:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 10.08.2007.

Crank (2006)

(r: Mark Neveldine i Brian Taylor)

na motoru

Film je jebeno luuuud!
Najbolji akcijski film prošle godine! Ili barem najbrži...
Većina novih (američkih) akcijskih filmova je montirana tako da se kadrovi izmjenjuju u djeliću sekunde, kao, da bi film dobio na dinamici, pa onda nemam pojma tko puca na koga i tko je uopće koga pogodio, i gdje, a još kad to začine sa kamerom iz ruke koju kao da drži šizofrenik na speedu... Uh!
Crank je jedini film dosad u kojem ta šizofrenična izmjena kadrova ima smisla.

kinsko sintetičko sranje

Priča počinje buđenjem glavnog junaka koji otkriva da su mu je neki pičkasti bad guy ubrizgao neko "kinesko sintetičko sranje", otrov koji mu usporava rad srca i jedini način kako da poživi je da podigne količinu adrenalina, i tako kreće luda vožnja...

GTA: San Andreas

Film je stvarno nenadjebiv, video igrica na celuloidu, posveta ili čak (neslužbena) ekranizacija Grand Theft Auto serijala. Pun je vratolomija na cestama i okolo koje nismo dugo vidjeli, krvi, dobrih sisa i crnog humora.
I da, ima nenadjebivu, adrenalinom naravno, nabijenu završnicu i jebeno JEBENO dobar kulerski kraj.

jebačina

Uglavnom, obavezno pogledati.

Ocjena: 9,5/10



- 20:11 - Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 07.08.2007.

Iz stranog tiska



Slika Ivana Krstitelja u badiću

Pretvaranje vode u alkohol, tvz. razvodnjavanje pića, prvi puta se pojavljuje u Novom zavjetu i to iz ruku samog Spasitelja!

Utvrđeno je da celibat može izazvati razdražljivost i upečatljive govore.

Dva mjeseca stara beba ubila očuha nožem.




- 20:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

nedjelja, 05.08.2007.

Once Upon A Time In The West (1968)

(r: Sergio Leone; originalni naslov C'era una volta il West)

kadar

Dugo nisam pogledao dobar vestern ili po naški kaubojski film, danas sam nekako bio smireniji nego inače i ojećao sam da bi mogao prosjediti skoro tri sata uz ovu legendarnu sagu o divljem zapadu. Once Upon A Time In The West je vjerovatno i najbolji vestern ikada. A Sergio Leone JE najbolji redatelj filmova o revolverašima ikada.

Legenda
Legenda

Ovaj film je jednostavno savršen, svaki kadar je tako jebeno savršen, na neke skoro da sam pustio suzu. Revolveraši nikada nisu izgledali ovako kul. I svakako poslije filma dobijem jaku želju da opasam onaj kaiš s futrolom za dobri stari kolt. Nevjerovatno je da film i danas izgleda odlično, nije ostario ni dana. Dijalozi su prejebeni ("Znaš, podsjećaš me na moju majku... Ona je bila najpoznatija kurva u Alameti i najbolja žena koja je ikad živjela"; "- Judu su prodali za 4995 dolara manje. - Tada nisu postojali dolari. - Ali jesu kurvini sinovi." ...)

Početak filma, doček vlaka je vjerovatno najbolji početak nekog filma ikada, a završni obračun, pa onaj flash back glavnog lika ("Usreći svoga brata" i usna harmonika) - ma prejebeno! A tu je i Claudia Cardinale, koja je tako jebozovna da je dovoljno da pokaže malo leđa.

Teta

A scena pred kraj kada lokomotiva prolazi novoizgrađenom prugom je fenomenalna, sve kao da je isto, ali nekako naslučujemo da jto više nije taj Zapad, barem ne onaj Divlji...
Šmrc!


Ocjena: 10/10 (Savršenstvo. Film s velikim f!)


- 19:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 03.08.2007.

Jedno popodne

Sjedili smo na terasi toga kafića, da ne kažem birtije, ja i ta zanosna plavuša. Stavila mi je svoju ruku preko moje u kojoj sam držao pivo. To me je malo zasmetalo jer sam taman krenuo potegnuti gutljaj.
- Sviđaš mi se. - izjavila je ta ljepotica (sise.guzica.lice - sve je imala)
Ja sam lijevom rukom uzeo bocu iz desne i pomalo nespretno je prineo ustima. Potegnuo sam dobar gutljaj.
- Zašto? - upitao sam je.
- Molim? - upitala me je.
- Mislim, zašto ti se sviđam? - upitam je i dovršim pivo, te mahnem guzatoj konobarici
- Da budem iskrena ni sama ne znam: ružan si, mršav, stalno piješ... - podignem ruku i prekinem je u nabrajanju. Konobarica dolazi, naručujem sebi još dva piva i gusti "plavom anđelu" upravo sam je tako nazvao pred konobaricom, ona je okrenula očima a moja plavuša se zarumenila od stida, okretala je pepeljaru, a ja sam gledao u guzicu konobarice koja je odlazila.
- Nastavi. - rekao sam kada više nisam vidio konobaricinu guzicu
- Drugačiji si. To je valjda to. - kaže ona, gledajući me u oči, ja skrenem pogled
- Svi su drugačiji, ne možeš naći dva ista kurca. - filozofiram
- Fuj, jesi odvratan! Pederu! - ona će kroz smijeh, dolazi konobarica i njezina mesnata guzica u koju bi želio zariti svoje zubalo.
- Izvolte. - ona će hladno, gotovo bacivši boce i čašu bez da se sagnula prema stolu, zato sam joj namjerno pare bacio na stol, morala se sagnuti po njih, majica joj se podigla i otkrila vrh čipkastih gačica, ja joj se nasmijem, ona ispusti zrak, gurne novac među sise i ode.
- Ova stvarno ima guzice. - "plavi anđeo" će
- Bogami ima, volio bi joj sterati među te mesnate guzove dok mi ti ližeš jaja. - ja ću
- Isuse, koji si ti bolesnik! -
Ja potegnem piva, pogledam konobarice nema na vidiku.
- Šta? Samo glasno razmišljam. -
- Ti si bolestan, stvarno. -
- Vjerovatno. -
- Ipak htjela bi te poševiti. -
- Ti mene? -
- Da, ja tebe. Šta misliš da žena ne može poševiti muškarca? -
- Može. Ako joj ovaj dopusti. Ja više volim jebati nego da me jebu. -
- Ma nemoj? -
- Tako je, ali za tebe ću napraviti iznimku... ako mi ga popušiš ovdje na terasi. -

Ona me je gledala s podrugljivim osmjehom na licu i sjajom u očima, mislio sam da će popiti sok i otići, ma serem ZNAO sam da neće moći odoljeti, a tako je i bilo. Uzela je salvetu sa stola i zavukla se ispod stola, srećom na stolu je bio prevelik stoljnjak pa tko baš ne gleda pozorno ne bi je trebao vidjeti, mada mislim da ona nije marila za to, ja sam se približio stolu, raskopčao hlače i izvadio kurac. Uskoro sam na njemu osjetio njezin vlažan jezik, a zatim je nestao u njezinim toplim ustima. Ja sam lagano pijuckao drugo pivo i uživao. Stvarno je dobro pušila. Noktima mi je prelazila preko jaja i povremeno ih "vagala", odjednom osjetim nečiju ruku na ramenu i kreštav glas:
- Heejj, pa to JESI ti! - trgnem se, ovoj zabijem u grlo a okrenem glavu
- Nisam te odmah prepoznala. Kako si? - to je jedna moja školska, cura s najvećim sisama u razredu, a sada s najvećim dekolteom koji vidjeh dosad, nagne se da me poljubi, a ja skoro svršim vidjevši joj veliku bradavicu kad se nagnula prema meni.
- Ovajj, dobro je. Ide. Šta ti? Jel žuriš? Ajd sjedi. - ja ću pokazujući na stolicu gdje je sjedila plavuša. Ona uzme stolicu i premakne je bliže meni, ima onu široku suknju s prorezom i kad sjedne otkriju joj se koljena.
- Baš mi je drago da sam te vidjela. -
- I meni da vidim tebe. Ti ako nisi još porasla. - ja ću s osmjehom, gledajući ju u sise
- Hahah, daj šuti! - ona će i udari me po nadlaktici
- Šta ti radiš? Jesi se udala? - pitam je i stavim joj ruku na koljeno
- Radim u jednoj firmi, u uredu. I jesam udala sam se. - pokaže mi prsten i malo raširi noge, ja pomaknem ruku na njezino bedro.
"Plavi anđeo" na koju sam skoro zaboravio mi drka i siše jaja, ja ispustim tihi zvuk ugode. Sisata školska još više raširi noge, ja pomaknem ruku i stavim je na njezine gačice, ona uzdahne, nasmije se, zagrli me preko stolice i popravi haljinu, koja padne preko moje ruke. Koju joj zavučem u gačice i počnem masirati klitić, ona se prvo trgne, a potom se polako počne pomicati naprijed nazad na stolici, pritiskajući vlažnu pičkicu na moje prste, dolje ispod stola plavuša mi ga usisa do jaja, ja se pomaknem u stolici i još joj ga zabijem milimetar, gurnem ruku ispod stola i držeći je za kosu nabijam je na kurac, dok drugom rukom masiram sisatu školsku koja sve brže i pliće diše, krene rukom prema mojoj nozi, ja je uhvatim za nju i vratim je na naslonjač stolice, "nemoj" još joj šapnem dok joj gurnem dva prsta u pičku, ona se nasloni niže i izbaci zdjelicu, dok ispod stola nabijam plavušu u usta, sisatoj zabijam prste u natopljenu pičku, nagnem se i zarijem joj nos i jezik među sise i počnem ih lizati, ona rukom oslobodi jednu kojoj se samo malo trebalo da iskoči iz tog dubokog dekoltea, čim ugledam uzdignutu bradavicu, bacim se na nju, usisam je, grickam i lickam, osječam da ću uskoro eksplodirati, zabijem joj četiri prsta u pičku, jako, pomaknem se nazad u stolici i do zadnjeg milimetra zabijem kurac plavoj ljepotici u usta, ponovno gurnem ruku pod stol i držim je za glavu, a onda joj dok sisam ogromnu bradavicu sisate školske svršim u grlo, glasno ispustim zrak, sisatoj zabijem skoro cijelu šaku, ona zadrhti i vrisne od užitka, ja izvadim ruku iz njezine pičke i naslonim se, tada plavuša proviri ispod stolnjaka i kad vidi sisatu onako punim ustima joj vikne:
- Kuvo jena! - a zatim joj pljune u lice moje sjeme, zašprica je cijelu i po golim sisama, ova još nije došla k sebi i gleda je širokim očima, zadihana, ali brzo dolazi k sebi i udara šamar plavuši, ova se od siline udarca sruši pokraj stola, sisata se baci na nju i počne je daviti:
- Ko si ti da mi vičeš da sam kurva!! - viće joj moja školska dok joj stišče vrat, ona jedna oslobođena sisa joj se ljulja napred nazad dok davi plavu ljepoticu, ja dovršim i drugo pivo, kleknem, zadignem suknju sisatoj školskoj, pomaknem joj gačice na stranu i zabijem joj kurac u pičku. Ona vrisne od iznenađenja. Plavuša se koprca ispod nje, ogrebe je po obrazu, ova je i dalje ne pušta, a ja joj se do jaja zabijam s guza, stiskam joj velike sise, rasturam joj pičku, vičem joj "nemoj je udaviti, pusti je malo", ona me posluša, ionako teško drži ravnotežu pa se osloni na dlanove kraj ramena plavuše, ova se pokušava izmigoljiti dok dolazi do daha, ja joj viknem "ostani tu" izvadim kurac iz sisate obiđem je i zabijem ga u usta svojoj sisatoj školskoj, ona ga prima mada se malo opire, ja je uhvatim za glavu i zabijam ga do jaja, a plavuši viknem "ajde, sad mi sisaj jaja", ona još par puta udahne pa se baci na posao, dok mi liže jaja nos je zabila u moj šupak, ja osječam da je došao kraj, vadim ga iz grla sisate i drkam ga dok ciljam, špricam joj po licu i u usta, cijedi joj se po sisama i kaplje na plavušu, onda ga još zabijem plavuši u usta da ga posisa i ocijedi do kraja, dok ja vrtim sisatoj bradavice.
Odjednom čujem aplauz, pogledam a ono oko nas pola birtije, podignem se na nesigurne noge, pomognem i curama da se ustanu, one uzimaju ubruse sa stola i brišu se.
- Mala! - viknem guzatoj konobarici koja trlja pičku o jedan od stupova terase - daj nam donesi tri ladna! i dva gusta za cure. -

SVRŠETAK



- 21:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 01.08.2007.

Clerks II (2006)

(r. Kevin Smith)

Stara koka
Stara koka... suve sise.

Nisam mislio da će biti ovako dobar. Stvarno. Kevin Smith je razočarao sa svojih par zadnjih filmova, u biti s Dogmom je, da iskoristim preočitu igru riječi, sve otišlo kvragu. A Jersey Girl je bio dno dna, tako da je logično da sam se bojao staviti išta novo od SMitha u DVD player. Ali na sve strane sam čuo hvale o ovom nastavku kultnih Trgovaca, da sam to jednostavno morao sam provjeriti. I dobro je da jesam.

erotika

Ovo je jedna od najboljih komedija ikada! Onako baš pravi feel good film bez patetike, što je jebena rijetkost! Kevin Smith se vratio! Sve je tu: razogovori o trilogijama, seksu, rasizmu, seks s magarcem, romantična ljubavna priča koja bi kod svakog drugog redatelja ispala tako ljigava da bi mi se dlanovi još lijepili za fotelju.

gey
The Scena: jebeno dobar sažetak LOTR-a!

Obavezno pogledati, a ako već niste svakako prije svega pogledati Clerks, Mallrats i Chasing Amy.

Ocjena: 9/10 (jel devet puno? nije, jer ovo je jedini film u kojem je ženska priznala tipu da ga voli dok su zajedno gledali krupnog tipa u kožnjaku koji ševi magarca.)




- 22:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker