Dečko koji obečava

ponedjeljak, 07.05.2007.

Te večeri u saloonu (Kaubojski)

Grmi i sijeva dok mi ulazimo u grad. Konji su nemirni. Čvrsto ih vežemo pred saloonom, moj kum, njegova braća i ja. Vadimo puške, skidamo šešire i ulazimo u saloon iz kojeg se čuje glasna galama, pijani glasovi, vriska kurvi i razbijanje boca. A onda odjednom sve utihne. Kum ulazi prvi, nosi odrezanu sačmaricu i ide prema šanku. Stariji brat mu ostaje na vratima s vinčesterkom te pogledom reže zbunjene stočare. Kumov mlađi brat stane pred stražnja vrata i napne svoju sačmaricu. Zvuk oponca se čuo tako glasno da je jedna pijana kurva pala sa šanka. Tu je i ostala ležati. Nitko se nije usudio pomaknuti. Ja sam bio korak iza kuma i čuvao mu leđa stalno se okrećući i prateći situaciju preko svoje vinčesterke. Kum otkada je ušao nije se ni osvrnuo ni lijevo ni desno, krenuo je ravno na šank i tu je sada stao. Popeo se na šank.
- Tko je vlasnik ove štale? - dreknuo je iz sveg glasa
Ovi najbliži šanku su se i nesvesno pomaknuli korak dalje od njega, gledajući ga netremice.
- Šta koji prištavi kurac očete? - upita šanker, kum se munjevito okrene prema njemu i zakuca ga kundakom u čelo, ovaj odleti na policu s viskijem i u padu povuče par boca na sebe. Kum se okrene nazad gostima
- JA ovdje postavljam pitanja! - napne sačmaricu - dakle, TKO je vlasnik ovog kurvarnika? - upita on šarajući pogledom zbunjene kauboje i uplašene kurve.
- Nije ovdje. - netko će tiho iz gomile
- Molim? - drekne kum
- Šerif je vlasnik saloona - sad je onaj iz mase malo glasniji, a dok priča svi se okreću prema njemu da vide tko je tako hrabar - ali trenutno nije tu. - završi ovaj.
- Ma nemoj?! Znači ostavio je kurve same? -
- Nisu same, tu je... - tad on zastane
- Njegov zamjenik? - upita moj kum
Ovaj ne odgovara, tišina je sve glasnija, napetost raste, a onda...
Šanker koji se osvjestio zarije komad boce kumu u nogu, on vrisne i opali oba naboja sačmarice prema gomili, par najbližih kauboja padne na pod vrišteći, a neki padnu bez glasa i tako ostanu, ja se okrenem, vidim šta se događa, prislonim vinčesterku šankeru na čelo i opalim, metak mu raznese glavu i razbije bocu viskija iza njega, par kauboja počne pucati na nas, neki bježe prema izlazu, ja skačem preko šanka i hvatam kuma da i njega zaklonim od kiše metaka. S vrata se čuje psovanje i pucnjevi, vriska pogođenih i uplašenih kurvi, stvara se gusta magla od barutnog dima, osjeća se i opori miris krvi. Kum napuni sačmaricu, ja repetiram vinčesterku i provirim, par kauboja noževima dovršava kumovog starijeg brata, neki skaču preko njih da izađu, ciljam i pogađam dvojicu s noževima pa se ponovno sakrijem, kum opali još dva naboja sačme u gužvu, psuje i vrišti od bijesa i bola, krene da će preskočiti šank, ali ja ga zaustavim.
- Di ćeš bog te jebo!? -
- Ubiču ih! Sve ču ih pobiti! - viče on i istrgne mi se iz ruku te preskoči šank s nožem u ruci
Ja ponovno provirim i opalim još par metaka štiteći kuma u proboju, oko njega padaju kauboji praveći lokve krvi, pogledam gdje mu je drugi brat, on se upravo želi podiči s poda a jedan kauboj mu opali u glavu iz pištolja, pada nazad na pod. Ja pucam na kauboja i on pada. Metak mi prozviždi pokraj glave pa se sakrijem iza šanka. Pomaknem se i provirim na drugom kraju, barut me peće za oči i jedva vidim, jedan kauboj šepa prema izlazu a jedinog preostalog na nogama u saloonu kum dovršava ubodima nožem.
- Idem ja gore! - viknem mu i preskočim šank i potrčim stepenicama, tu me dočeka metak. Neki tip što je bio s kurvom čekao je na vrhu stepenica i ispalio mi metak u prsa, padam nazad stepenicama. Kum me preskoči i uskoro čujem bolni vrisak. Kum se vraća, sav je obljepljen krvlju a s usta mu curi slina
- Jesi dobro? - pita me on, zadihan
- N-ne, pizdun me upuco. - protisnem ja a istovremeno gledam gdje je rupa od metka, vidim da je srećom bliže ramenu nego srcu pa se malo smirim
- Idi preživjet ću. - kažem ja kumu
On je već nestao. Opet se čuje vriska, ovaj puta ženska. Ja se oslonim na zdravu, desnu ruku i podignem se. Izvučem pištolj i krenem gore. Provirim na hodnik, oprezno, pa zakoračim na njega, tu je kum, stoji iznad kurve koja se guši prerezana grkljana. Kum se njiše.
- Mamu joj jebem, kurvinsku! Zakačila me je nožem. - padne preko kurve, u leđima mu je nož.
- Nee! - ja viknem i došepam do njega
- Šta vrištiš ko curica? - kum će jedva dolazeći do daha, krene se ustajati a ja krenem da izvadim nož iz njegovih leđa.
- Ne! Ostavi ga. - kaže kum i nekako se ustane na noge - ja ću provjeriti sobe lijevo a ti idi desne. -
U drugoj sobi pronađem dvije kurve i kumovu sestru stisnute jednu uz drugu na podu, kada me je vidjela kumova sestra je skočila na noge, dotrčala i čvrsto me zagrlila. Bili smo tako par trenutaka, bez riječi. Gledao sam one dvije kurve, da ne bi pokušale šta, ali bile su u šoku i samo su prazno gledale u nas. Onda je došao i kum.
- Ajde idemo. - rekao je
- Pomozi mu da hoda. - kažem ja njegovoj sestri i došepam pred kurve.
- Hoćete ići s nama? - upitam ih ja s cerekom
One kruto odmahnu glavama širom raširenih očiju.
- Jebene kurve! - opsujem i pljunem na njih te otšepam za kumom i njegovom sestrom




- 21:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker