Dečko koji obečava

četvrtak, 30.11.2006.

Ekstra ubrus

Sjedio sam i jeo u restoranu "Sretno prase". Upravo sam dovršavao sočna praseća rebarca, kad li na stolu primjetim dvije salvete, odnosno ubrusa. Prvo sam mislio da se neki konobar pravi pametan, pa mi je ostavio ekstra ubrus zato što jedem rukama i mastim stoljnjak, obrisao sam se onim ubrusom što je bio zamotan oko viljuške i noža, stalno promatrajući onaj drugi ubrus. Gledao sam okolo, nijedan konobar se nije smješio. Uzeo sam ubrus i rastvorio ga. U sredini je crvenim ružom stojala ispisana poruka: "Želim da me ubiješ.", a ispod broj mobitela. Pogledao sam okolo, nitko mi ne izgleda sumljiv. Naslonio sam se i udobnije smjestio, te mahnuo konobarima.
- Još nešto gospodine - kraj mene se pojavio stari tetkasti brko sa spremnim blokićem. Nije mi se baš svidjelo kako je naglasio zadnju riječ, ali sad sam imao prečih stvari da razjasnim.
- Kakve su ovo pizdarije? - kažem i pod nos mu turim ružom išarani ubrus
- Oprostite gospodine...? - djelovao je zbunjen
- Ovo! - kažem i malo odmaknem ubrus ako je dalekovidan - ako bi za nekog mislio da ima ruž za usne onda bi to bio ti! -
- Štoo? - brkovi su mu se nakostriješili od iznenađenja i tobožnje uvrijeđenosti
- Mene mislite zajebavat! Jesi ili nisi ti napisao ovu poruku na ovaj vaš ubrus?! -
Sad se on uzvrpoljio i stao pogledavati okolo, i njemu je ovo bilo suludo, pa je mislio da sad NJEGA netko podjebava, a onda me ponovno pogleda.
- Nisam gospodine i to nije NAŠ ubrus, naši su roza s cvijetićima, a ovaj je ružni bijeli iz megamarketa. -
U prvi mah mu nisam vjerovao, bacio sam oko na onaj koji sam umastio, na njemu se još nazirala roza boja, a vidio se i jedan cvijetić. Onda sam vratio pogled na ovaj koji sam držao u ruci. Bio je snježno bijeli, sa logom megamarketa. Pogledao sam brku, on se zadovoljno smješio mada time ništa nije riješio. Nasmijem mu se kao da je to sve bila fora ili kao da sam već pijan.
- Dobro, donesi mi još jedno pivo! - on lizne olovku, zapiše to u blokić i ode. Mrdajući guzicom. Ja ubrus spremim u džep.

...

Kod kuće sam, gledam ubrus i poruku na njemu. Češkam se po jajima i razmišljam...
Uzmem mobitel i nazovem broj s ubrusa.
Zvoni.
- Da? - javi se ženski glas, nimalo seksi. Prestanem dražiti kurac.
- Šta da? Tko si ti?! - dreknem u prazninu ispred sebe
- A tko je to? Ti si nazvao! -
- Jesam! Jer si mi ostavila onu poruku na onom ubrusu! Kakva je to zajebancija?! -
Kratka tišina pa:
- Koju poruku? -
- Poruku s ovim brojem mobitela i željom za prekidanjem egzistencije! Eto koju! -
- Ah, vi ste! Drago mi je da ste nazvali! Jako cijenim vaš rad! - glas joj se iz temelja promjeni
- Kakav moj rad? Šta to pričaš? Ništa bitnog nisam napravio! -
- Ma jesi, jesi. Bio si malo zločest. - ponovno sam zgrabio kurac u ruku, ali držao sam se kul, da ne skuži promjenu.
- Slušaj ti glupa kujo! Nemam pojma o čemu pričaš! - kožica gore, kožica dolje...
- Uuu, sviđa mi se kad me tako oslovljavaš! Voljela bi da si ovdje da me udariš šakom u lice... -
- A-ha - ja jedva protisnem, drkam sve brže
- Pratim te neko vrijeme... -
- Dobro. - osjećam kako mi ključa u jajima
- Vidjela sam što si napravio Meliti. - ona prošapće
Ja se ukočim na pola poteza, prekasno, svršim, ali bez orgazma. Ostao sam bez teksta, gledam bijelu mrlju na tepihu.
Ona nastavi:
- Želim da meni napraviš isto što i njoj. -
- Koja Melita? O čemu ti pričaš, ženska glavo? - još se pravim lud dok njezinim ubrusom kupim spermu s tepiha.
- Koja Melita? - ona ponovi, pa se radosno nasmije - pa ona koju si u petak silovao, odrezao joj ruke, izlupao je čekićem a potom ubio. I ne poriči imam sve na HD videu! -
- Aaa, TA Melita! -
- E ta. -
Tišina, ona čeka a ja razmišljam.
- I šta sad hoćeš od mene? -
- Želim da me ubiješ. -
- Ma nemoj? - ja ću sarkastično
- Ne zanima me točno kako. Bitno je da bude nasilno i da me jako boli. -
Kurac mi se ponovno diže dok ja razmišljam: "Da li je ovo stvarno? Da li sam poludio? Sanjam li? Itd."
- Ne brini zgodna sam, ako te to brine. A možeš me i izjebati prije, ako hoćeš. -
- To ne zvuči loše. - kažem ja hvatajući kurac
- Prestani drkati tu i dođi i razjebi me! - drekne ona, tako glasno da mi kurac ispadne iz ruke.
- Jesi normalna kujo?! Očeš da mi bubnjić pukne!? Tko si ti? Jesi jebena policija? -
Ona ništa.
- Očeš da me sjebeš? Da me namamiš u klopku?! -
Čekam odgovor...

Ona konačno odgovara smirenim glasom:
- DVD s onim što si radio Meliti u idući petak šaljem na policiju. Ako me ne ubiješ dotada, gotov si. Slika je visoke razlučivosti, a osvjetljenje odlično, čak je i zvuk zadovoljavajući. -
"Jebena kuja!", mislim si ja "nema problema dobit ćeš šta te sljeduje, nema problema!"
- A ako te ubijem? -
- DVD će biti na stolu, kao i kamera. Kopije nemam, pa s orginalom radi šta te volja. -
- Časna pijonirska? -
- Aha. -
- Šta `aha´?! Moraš reć! -
- Ok, časna pijonirska. -
- Ne držiš fige? -
- Ne. -
Dala mi je svoju adresu s detaljnim smjernicama da ne zalutam.

- Dobro, naiću do tebe prije petka. -
- Jooj, jedva čekam! - ona se sva raspekmezi, ja prekinem vezu.




- 18:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 28.11.2006.

Tvoje lijepe plave oči

Tvoje lijepe plave oči
poput Jadranskog mora
kad ne cvjeta
gledaju me sada s noćnog ormarića
mog

Nisam mogao odoliti,
morao sam ih imati





- 20:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 26.11.2006.

A Nightmare on Elm Street Part 2: Freddy's Revenge (1985)

(r: Jack Sholder)

Skvil lajka pig - BOJ!;-)

A ja sam mislio da je gluma u prvom dijelu bila loša!! :-)
Fredy se vratio i kako naslov kaže osvećuje se. I već je to prva rupa ili nelogičnost jer Fredy se ovaj puta ne osvećuje čak ni potomcima onih koji su ga ubili nego nekim drugim (nevinim) teenagerima, ali dobro, naslov mora biti efektan, jeli.:-)

Priča ide ovako:
Kristi (glavni lik prvog dijela) i njezin otac su netragom nestali a u njihovu kuću se (pet godina kasnije) doseli jedna druga obitelj. Oni naravno imaju sina teenagera koji odmah pri dolasku počne sanjati strašne snove, Fredyja naravno. Nevjerovatno ali ovaj glumac je uspio nadmašiti (u negativnom smislu) čak i glavnu glumicu iz prvog dijela! Teško da se možete uživiti u film kad on počne praviti one svoje face. Urnebes!:-) A ni ostali glumci se nisu baš iskazali, mada Robert Englund koji glumi Fredyja nije loš. I ovdje ponovno imamo čak dvije scene koje su urnebesno smiješene a nisam siguran da li su namjerno takve.
Prva je napad poludjelog papagaja(!) … koji na kraju eksplodira sam od sebe!! za ovo nema šanse da je netko normalan pomislio: e ovo ako ih ne prestraši…:-)
A druga je scena kad školskog trenera (Fredy/nevidljiva sila/zbunjeni mladac) priveže za tuševe, skine ga do gola i onda ga jebački izlupa... ručnikom po guzici (čak mu i kožu razdere!:-) Jebeni zakon! Samo zbog te dvije scene vrijedi pogledati film!

Mozak
Freddy pokazuje da ima mozga ;-)

Sve ostalo u filmu je jadno i snimljeno i odglumljeno, Fredy još uvijek malo toga govori, i zasad ništa posebno smiješno (ajd nije loše ono kad nagovara glavnog lika da ubija za njega, kaže mu: «ti imaš tijelo, a ja imam mozak» i na to si zguli kožu (i kosti) s vrha lubanje te mu pokaže mozak… a ovaj zavrišti kao curica. Dobro sam se sjetio - nekoliko puta u filmu glavni lik zavrišti kao one glumice u starim sf filmovima - što je isto smiješno!:-)

Dakle, drugi dio nije ništa bolji od prvog, čak je i mnogo, mnogo dosadniji. Fredy se jako malo pojavljuje i ponovno film vrijedi pogledati samo zbog već spomenutih par smiješnih scena.

Stvarno mi je nevjerovatno da je ovo mogao postati kultni klasik horror žanra, ali opet Friday the 13th je još gore smeće, a ni Halloween nije bolji pa…



Ocjena: 5,5/10 (opet dodatni bodovi zbog bad movie kvalitete (loš je na zabavan način), ali čak ni tako nije na razini prvog, ili sam se jednostavno bolje pripremio na trash?)





- 20:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 25.11.2006.

Vijesti iz svijeta

U SAD-u je nedavno izdana izmjena zakona o zatvoru i zatvorenicima koja je izazavla dosta kontraverzi i nezadovoljstva. Stavka koja je najviše razbjesnila postojeće zatvorenike je ona po kojoj će zatvorenik morati ostati u svojoj čeliji do kraja svoje kazne. Čak i nakon smrti. Problem je što neki zatvorenici moraju odslužiti i preko 300 godina zatvora, a njihovi cimeri bi ih morali "trpiti" i poslije smrti. Večina zatvorenika štrajka neobavljanjem velike nužde.

Koliko će protesti trajati pokazat će vrijeme.





- 13:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.11.2006.

A Nightmare on Elm Street (1984)

(r: Wes Craven)

Ah, evo konačno i mog omiljenog boogiemana (ili baba-roge kako to naši prevode!:-) iz djetinjstva. Nakon vukodlaka iz Howlinga (ili Urlikanja kako ga ja pamtim) Fredy je bio prvi filmski lik kojeg sam se stvarno uplašio kao klinac. Uh, samo kad se sjetim! Manijak koji je ubio dvadesetero djece biva spaljen od strane osvete željnih roditelja i susjeda. A onda se on vrati i u snovima progoni (i ubija) djecu onih koji su ga spalili. Pa zar nije savršena ideja za plašenje djece? Napada te u snovima, a kad tad ćeš morati zaspati...

spread your legs, for DADDY!
"Spread your legs, for DADDY!"

I evo, nedavno sam nabavio prvih par dijelova "Fredijevih nočnih mora" kako smo ih većinom zvali, a sinoć sam pogledao prvi dio. Čak sam popio jedno pivo prije početka da skupim hrabrosti... a onda je film počeo...

Širi noge obadvijeeee...
"Širi noge obadvijeeee..."

O-Kriste! Kako to jadno izgleda! Nisam mogao vjerovati! Ta debilna gluma (pogotovu glavne glumice!) strašno! …pa dijalozi... atmosfera? Tješio sam se da će biti bolje kad se Freddy "zagrije" ali ne...

U sjećanju su mi ostali Fredijevi onelineri ali toga u ovom prvom dijelu nema. Nasmijao sam se samo par puta glupim situacijama (npr. kad iz grmlja izleti onaj što ga sumljiče da je ubio svoju curu, i on sad priča s glavnom glumicom, opravdava se a onda iza drveta bane i njezin otac! i kad glavna glumica pred kraj filma viče policajcu: "zovite mog oca, on (misli na manijaka kojeg traži policija cijelog grada) je u kući" a policajac odgovara (iz dvorišta kuće preko puta): "biće sve u redu." i ostane na mjestu! A još mu je djevojčin otac (šef policije!) prije toga rekao: "zovi me ako se nešto čudno počne dešavati s mojom kćerkom", ovaj očito nije mislio da je čudno to što je djevojka razbila sve prozore, zapalila kući i viče "tu je, tu je" itd.) a posebno me nasmijala (ne znam da li je to namjerno tako snimljeno) scena kada majčin kostur "zaranja" u krevet/grob i mahne rukom svom mužu i kćeri!:-)

Uglavnom film se može pogledati, ali realno gledajući nema baš puno za ponuditi (barem što se horrora tiče) - jedina dobra scena je prvo ubojstvo (kako to većinom i biva u slasherima), golotinje nema mada je glavna glumica imala potencijala)
Fredy (ubojica) uopće nije bio zabavan a kamoli strašan, vidjet ćemo šta je sa drugim dijelovima...

I da, ovdje glumi i Johnny Depp! Heheh, kako ga je smiješno bilo vidjeti, mada ako ćemo pravo uz Roberta Englunda (Fred Kruger) jedino njegova gluma ima prolaznu ocjenu.


Ocjena: 6,5/10 (što zbog nostalgije, što zbog toga jer me ipak nasmijao, jer kao bad movie ima kvalitete - loš je na zabavan način!:-)





- 21:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 20.11.2006.

Ahilova PETA




Gozba se sprema:

klanje slijedi







- 10:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 18.11.2006.

New Police Story (2004)

(r: Benny Chanm orginalni naslov: San ging chaat goo si)

Nevjerovatno je šta Jackie Chan radi u svojim (poznim) godinama! Nisu to više scene od kojih zataje dah ili zbog kojih se nagnete bliže ekranu od nevjerice, ali ipak za njegove godine...

Prva dva dijela ove legendarne HK akcije još nažalost nisam pogledao, navodno je prvi jedan od najboljih Chanovih filmova - o tome više kad vidim.
New Police Story me se i nije baš dojmio, niti ima onog prepoznatljivog Chanovog humora, niti (stvarno) vratolomnih scena (osim onog spuštanja s nebodera koje izgleda odlično!), a znamo da Chanovi filmovi nikada i nisu imali baš puno dramaturške vrijednosti. Priča je ovo o propalom policajcu koji se (nevoljko) vraća na neriješeni slučaj koji ga je i upropastio, a tu je riječ o ekipi x-gamera - tako ih zovu u filmu! Ovo x znači da su extremni. A to i jesu, pošto igraju sa živim ljudima. Čim se Chan vrati u službu, rješavanje slučaja naravno krene ko po koncu - njegov sidekick (koji ga čak malo i zasjenjuje) nazove neku curu i ona im otkrije gdje se u gradu održava okupljanje ljubitelja extremnih sportova, naši junaci odu tamo, a tu su naravno i zločinci koje nitko nije našao godinama! I sad da ne davim, znate i sami mogući rasplet.

Uglavnom film nije puno bolji od ovih najnovijih sranja koje je Jackie Chan snimao u Hollywoodu u zadnje vrijeme.


Preporuka: samo za fanove Jacie Chana


Ocjena: 4,5/10




- 18:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 15.11.2006.

Nagradno pitanje!!!


Kada nekoga upitate, onako usput šta radi. On će odgovoriti:

a) evo drmam dude
b) drkam tu nešto oko ___
c) ništa
d) ništa posebno
e) zajebavam se s _____

Vaše točne odgovore pošaljite na adresu naše ustanove najkasnije zaključno do kraja idućeg mjeseca. Najsretniji dobiva televizor U BOJI! A ostali više sreće drugi put uz utješne nagrade našeg sponzora.






- 12:08 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.11.2006.

Čime vegetarijanci hrane svoje pse

- Vi muškarci ste tako ugroženi! -
- Kako i ne bi bili kad nas vi žene tako jebete. Dobro je da još nismo izumrli. -
- Kamo sreće. -
- Ne seri, šta bi ti bez kurca? -
- Mrš svinjo neodgojena! -
- A kao ima svinja koje JESU odgojene? -
- Koji si ti kreten! -
- Još me i vrijeđa? Vidiš? Zato i izumiremo. -
- Ma budalo rekla sam ti da si ugrožen zato što si pet minuta buljio u onu s velikim sisama dok je namještala grudnjak. -
- I zato sam ugrožen? "Muška svinja"? Samo zato što volim pogledati dobru sisu? -
- Ovo tvoje buljenje je bilo više kao znanstveno proučavanje a ne puko "gledanje". -
- Malo smo ljubomorni, a? -
- Odjebi! -
- Šta si tako nadrkana? Sigurno curiš. -
- Ti stvarno nisi normalan, kretenu jedan! -
- Dobro priznajem izraz "nadrkana" i meni zvuči čudno. -
- Odjebi. Mogla bi se kladiti da ćeš ti biti "nadrkan" kad dođeš kući pa prizoveš sliku ove sisate. -
- Heheh, to priznajem. Definitivno si moram nabavit onaj mobitel s kamerom, jebiga kad nemam fotografsko pamćenje. -
- Uh! Glava me počinje boliti zbog tebe! Za rođendan ću ti kupiti dvogled, pa bulji! -
- Heh, pa šta je s vama ženama i tom vašom glavom? Komprimirani zrak se širi na vrućini, to je. I kaže se dalekozor... -
- Odjebi! -
- ... daleko-zor, da. Jedna od rijetkih novih riječi koje mi imaju smisla, mada bi možda bolje bilo "dalekogled". -
- Jel imaš aspirin? -
- Oh, kako ne, uvijek nosim par kutijica kad izlazim. Tako da se mogu overdozirati kad dj ili đuboks puste neko govno. -
- Daj mi onda par! -
- Sarkazam. -
- Molim? -
- To je bio sarkazam. Ah, nešto što žene čini se nikada neće skužiti. -
- Odjebi. -
- Ej, di ćeš? Baš smo se zapričali! -






- 18:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 10.11.2006.

The Return of the Living Dead (1985)

(r: Dan O'Bannon)

Sise

Ovo je vrlo zabavan horror kojemu jedino nedostaje više gore scena.
Likovi i glumci su odlični i većinom se ponašaju logično, što je vrlo rijedak slučaj u horrorima a pogotovu onima sa zombijima. Sviđa mi se i to što su zombiji različito pokretni i inteligentni ovisno o stupnju raspadnutosti, jedino mi je glupo što su "ustali" i kosturi (iz dva razloga: prvo - nemaju ni tetiva ni mišića, drugo - onda su se trebali reanimirati i oni u skladištu!)

pilom u glavu

U filmu ima dosta crnog humora i na par fora sam se dobro nasmijao (dolazim u napast da vam prepričam koju ali neću da vam pokvarim užitak gledanja), a ima i golotinje - jedna ženska pola filma provede potpuno gola!:-) A i kraj je zakon!

Zaključak: svakako jedan od najboljih zombie filmova koje sam gledao, čudno mi je što ga nisam pogledao u vijeme žutih titlova, jer sam kao klinac pogledao većinu dobrih horrora, ali bolje ikad...
Svakako ga pogledajte.

Ocjena: 8,5/10



- 23:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 08.11.2006.

Les Invasions barbares (2003)

(r: Denys Arcand)

pederi
Nema ovdje sisa samo par pedera...

Omot ovog dvda krasi obavijest o preko nekoliko nagrada koje je film osvojio, među njima čini mi se bila je i ona Canneska Zlatna palma tako da sam očekivao da ču se nasmijati gledajući ovaj film, film je komedija da se razumijemo, samo što je to jedna od onih "ozbiljnih" komedija koje nisu smiješne. Barem ne meni. Ajd dobro priznajem ima par dobrih fora, ali u globalu film je dosadan i čak sam dva puta provjeravao koliko još ima do kraja.

Priča je to o jednom sveučilišnom profesoru koji se naglo razboli i umire, te pratimo njegove zadnje dane. Likovi i dijalozi su neuvjerljivi i ova priča je u biti samo "kanal" kojim redatelj želi progovoriti o nekim stvarima (pitam se zašto onda nije snimio dokumentarac o sebi? I oni su dosta popularni danas). Za primjer ovoj tvrdnji uzet ču scenu gdje (bogati) sin starog umirućeg profesora (koji BTW i ne izgleda baš bolesno) mrtav hladan ode na policiju, traži detektive za narkotike i onda ih u sobi za ispitivanje (gdje sve što kaže snima kamera!) hladno upita gdje bi mogao kupiti kvalitetnog heroina!

Sve u svemu poprilično čudan (i JAKO dosadan!) film, koje je večinu nagrada dobio, pretpostavljam, zbog ubacivanja scena rušenja Blizanaca 9/11.

Preporuka?
Film preporučujem samo našim filmskim kritičarima iz dnevnih listova.

Ocjena: 3/10 (glupo mi je i što na kraju nisu svi prisutni sudjelovali u eutanaziji - svatko je mogao dati jednu inekciju, time bi mi film bio barem mrvicu bolji)




- 23:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 06.11.2006.

Sitnice koje nisu bitne

Serem većinom kod kuće, ali evo me upravo sjedim na zapišanoj firminoj dasci. Ujutro kod kuće nisam stigao, pa me evo tu i konačno kad se opustim i krenem s poslom ulazi čistačica. I šta sad?? Tiskati ili ne tiskati??
Nije da baš mogu pola dana provesti u wcu, a opet ako tiskam nešto se mora i čuti. JEbiga!
Probam polako-
odmjereno stiskam čmarne mišiće...
kako je to odjeknulo!
Skoro sam skočio s wc šolje!
Dobro je barem čistačica odlazi!
A sad me izvinite....

- 10:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 03.11.2006.

Wolf Creek (2005)

(r: Greg McLean)

fino

Gledao sam ga ubrzo nakon Hostela
i baš mi je dobro sjeo. Pružio mi je, barem dijelom ono što je Hostel
tako glasno obečavao. Da, ovdje ima par vrlo dobrih krvavih scena i da film ima jebeno dobru atmosferu i da film je zanimljiv.

krater

Wolf Creek je australski horror, koji će vas odmah oduševiti odličnom fotografijom i predivnim scenama prirode. Glumci su odlični, i to ne samo za "horror standarde", nego toliko da zaboravite da gledate film i čini vam se da pratite prave snimke ljudi kojima se desi nešto strašno.

Osim odlične krvave scene "Glava na kolcu" (uhh!) u filmu je i jedna odlična romantična scena, jedna od rijetkih uvjerljivih koje sam vidio u zadnje vrijeme (mislim na onu kada se poljube glavi lik i cura, njegova frendica koja se pali na njega). Priču neću opisivati jer vam ne želim pokvariti užitak gledanja ovog filma.

neugodno im je

Meni se film stvarno svidio i ugodno me iznenadio. Nije krvav koliko bi ja želio (rijetko koji je!:-), i smeta par nelogičnih scena (npr. kad ona cura žuri da ukrade auto pa onda razgleda i gleda snimke na kamerama, samo da bi mi malo bolje skužili priču i sl.) ali i njih nema puno i prolaze i šteta što je priča toliko puta prežvakana pa ne očekujte previše iznenađenja na tom planu.


Ocjena: 8/10




- 22:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker