Dečko koji obečava

petak, 21.07.2006.

Dlaka na jajetu

Inače ne volim dlakave žene, ali ovoj je to baš pristajalo. Izgledala je nekako životinjski. I mada nikad nisam htio jebati majmunicu, ovu sam htio odmah i sada. Sagnula se da vidi cijenu sojinih medaljona, dok sam skidao gače gledao sam lijevo desno, srećom nikoga drugog nije bilo u redu sa zdravom hranom. Jednom rukom sam joj zadigao suknju, drugom skinuo gaće, a kurac je sam našao put do njene obrasle pičke. Vjerovatno ju je nanjušio jer se ništa nije moglo vidjeti od dugačkih dlaka. Ona u prvi tren i nije primjetila da je jebem. A potom se malo iznenadila. Ja sam je jednom rukom držao za dlake na leđima a drugom joj čupkao one s guzice. Ona je ostavila sojine medaljone i uhvatila se za policu s bio kukuruznim pahuljicama. Jebao sam je tako neko vrijeme, sve dok u red nije ušao neki debeli. Izvadio sam kurac, skinuo sa njega najveće dlake i spremio ga. Ona se također obukla. Ubacio sam u kolica jedne rezance sa sipinim crnilom i otišao.




- 22:41 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker