Dečko koji obečava

nedjelja, 25.06.2006.

Drama


Žena: gasi cigaretu na prljavi tanjur u sudoperu i okreće se prema muškarcu koji zuri u televizor Dragi, moramo razgovarati.
Muškarac: zastane u prebacivanju tv programa, daljinski upravljač se ljulja lijevo desno u njegovoj ruci. On ukočenog vrata pogleda ženu Razgovarati?
Žena: izlazi iz kuhinje, sjeda na fotelju Da, dragi.
Muškarac: nevoljko ostavlja daljinski kraj sebe O čemu? upita oprezno
Žena: uzdahne, kupi mrvicu s hlaća stavlja je u džep O nama.
Muškarac: na čelu mu se pojavljuju graške znoja, znojne dlanove briše o bokserice O.. nama? upita oprezno
Žena: ljutito DA! O nama, ili bolje rečeno o TEBI i o MENI! Ovo više nikamo ne vodi.
Muškarac: zbunjeno se ogledava Koje?
Žena: ljutito Šta "koje"? Ti i ja! Više nismo mi! zaplače
Muškarac: zbunjen, krene prema njoj, ali oprezno i polako, nije siguran da li je to pravi potez, dolazi do nje, njoj je glava sagnuta, on joj stavlja ruku na rame krene nešto reći
Žena: ljutito i kroz plač PUSTI ME! Sad je kasno! odgurne mu ruku
Muškarac: češe se po jajima Šta je bilo ljubavi, reci! sad je i on na rubu suza
Žena: ustaje se i odlazi do prozora, zamišljeno gleda van Nisam ovako zamišljala svoj život. Ne mogu više. Poludjet ću ovdje.
Muškarac: krene prema njoj pa stane Zašto? Šta je bilo? Reci šta ti treba.
Žena: obriše suze, okrene se prema njemu Gotovo je. Odlučila sam već. Spakovala sam tri kofera s najnužnijim stvarima, idem kod jednog prijatelja s posla, po ostalo ću doći kasnije.
Muškarac: podiže pogled s poda i stavlja ruke na bokove Kod "prijatelja", a? upita je ljutito
Žena: govori dok kreće prema sobi s koferima Da. On priča sa mnom, razumije me, a voli i Šopeena.
Muškarac: hvata je i zaustavlja pred vratima sobe te glasno viče JEBENA KURVO! SAČU TI JA POKAZAT ŠOPANJA!
Muškarac je ošamari, njezina glava odleti lijevo, on je vrati novim šamarom na desno.
Ona ga ogrebe po licu i udari koljenom u jaja, on se savije i u tom je udari glavom u nos, a ona još udari potiljkom u ovratnik vrata. Oboje padnu na pod.

Muškarac: na koljenima je, drži se za jaja a onda jednom rukom hvata ženu za nogu jer ona želi otpuzati. cijelo to vrijeme on viče JEBENA KURVO! Udesit ću te tako da te niko više neće htjeti.
Na koljenima dolazi do žene, ona se otima ali joj on koljenima pritisne ruke, sjeda joj na prsa i krene je udarati šakama po licu, lomi joj nos, usne pucaju, čuje se pucanje čeljusti a on ne staje i dalje je udara. Udara je dok se ona ne prestane opirati i potpuno se opusti, a lice joj se pretvori u crvenu kašu. On zadihan zastane, skupi snage i udari je još jednom iz sve snage po nosu i ustima
Muškarac: zadihan ustaje, gleda si krvave ruke pa ženu koja nepomično leži Eto, sad me sigurno nećeš ostaviti.

Pozornica se zamračuje. Spuštaju se zastori.




- 11:25 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker