Dečko koji obečava

četvrtak, 13.04.2006.

Uskršnji zeko

Odakle je potekla ta ludost da uskršnji zeko donosi djeci poklone ne znam, ali ja znam jednu drugu priču o zecu...

Koliko je godina prošlo? Ne znam. Ali osim točnog datuma sjećam se svih drugih pojedninosti. Znam da je bila sparna ljetna noć, mjesec je sjao na nebu dok smo ja i moj kum ševili svako po jednu pijanu maturanticu matematičke gimnazije. I dok se svatko od nas brisao paloma maramicama u toj tišini, u tom zatišju poslije oluje, začusmo neko mumljanje. U prvi mah se činilo kao da netko pjevuši cajke ispod glasa, navukli smo hlače pa smo ja i kum krenuli pretražiti okolno grmlje, misleći da nas neki stari alkos špijunira. Kum je ustima proizveo onaj zvuk kao pumpa za bicikl a kada sam okrenuo glavu prema njemu, mahnuo mi je rukom da dođem.
- Šta si našo? - pitao sam ga kad sam prišao
- Vidi tamo. - pokazao je negdje duboko u šumu i u prvi tren nisam vidio ništa, a potom sam uočio vrlo slabo svjetlo duboko među visokim drvećem slavonskog hrasta lužnjaka, kojega nažalost većinom izvozimo neprerađenog.
- Šta je to? -
- Otkud znam? Možda šumari imaju kaku pijanku. -
- Čini se da se pjesma i čuje odande. -
- Čini se. -
- Oćemo otič vidit? -
- De, jebote, da nas još nasjekiraju! To je ludo i kad je trijezno, a nikad nije trijezno! -
- Šta gledate? - skoro sam vrisnuo kad mi je jedna od kujica stavila ruku na rame!
- Pa jesi pukla? Mogo sam srčani dobit? -
- Šta ti je? Još si napet? -
I taman kad sam joj htio odbrusiti i reči da je glupa debela kuja koja ne zna ni izraziti broj Pi kum reče:
- Neki kurac je tamo. -
- Di? - sad je i druga kuja došla
- Tamo. - pokažem joj prstom
- Aha. Šta je to? -
- Idemo vidit. - kažem ja
- Da nisu šumari? - uplašeno upita jedna od kuja
- Ko ji jebe! Šta nam mogu?! - kum će
- Neće nas skužit. Idemo. - ja ću
- Hihihi, ovo je ludo! Jedva čekam da to napišem u svoj spomenar! - jedna od kuja će.
Još smo se malo sredili, popili alkohola što je ostalo i krenuli u šumu. Kako smo prilazili bliže svjetlost je sve više poigravala. Radila je čudne sjene i bila jako nemirna. Prišavši još bliže vidjeli smo da je riječ o svjetlosti svijeća. Gomile svijeća. Koji kurac netko radi sa svijećama u šumi?
- Ono nije šumar... ja ih sve poznajem... hihihi. - jedna od kuja će
- Da. - reče kum pa nastavi - šumari rijetko hodaju goli do pasa prekriveni krvlju i ne ocrtavaju pentagrame svijećama. -
- Pentagone? - upita glupa kuja
- Pentragrame! - skoro se izderem, pa nastavim tišim glasom - magični simbol, za pojačavanje djelovanja magije, većinom se koristi za dozivanje demona. -
- Kul. - kaže druga kuja, ja i kum je pogledamo mrko
Dok smo mi tako virili iza širokih debla kvalitetnog hrasta lužnjaka označenog za sječu i izvoz, vjerovatno u Italiju, tip prekriven krvlju, za koju smo se nadali da je životinjska je i dalje pjevušio svoju repetativnu mantru. Mahao je rukama i oblikovao njima razne simbole.
- Jel će sad promjeniti glas ko u Egzorcistu? -
- Sumljam. -
- Pst! Šta je ono? -
- Izgleda kao šešir. Cilindar. -
I na naše čuđenje sumljivi tip izvuče bijelog zeca iz visokog šešira!
- Mađioničar?! -
- Sumljam. -
- Pst! Vidi! -
Čudni tip je stavio zeca u sredinu pentagrama, iz šešira izvadio bočicu s krvlju i pošpricao bijelog zeca njome, sve glasnije naričući magične riječi.
- Bog te jebo, šta je ovo? - kum će
- Nadam se da ga misli samo ispeći. - ja ću, pokušavajući uvesti malo humora
- Ne jebi. - kum će
- Šta to radi? - kuja će
- Prska krv po zecu i priča mu na latinskom. - druga kuja će
- Zašto? - prva kuja će
Druga kuja nije ni stigla odgovoriti prvoj jer odjednom se prolomi neljudski krik. Ravno iz grla čudnog tipa! Zec se počne trzati ali ne bježi. Pada i okreće se na leđa, trza nogama, proizvodi one jezive zvukove koji zečevi proizvode kad ga udaraš ili kolješ. Čudni tip pljune na zeca, plamen svijeća se naglo poveća pa smanji. Zec se počne nadimati i bubriti. Izgleda kao lopta...
- Bog te jebo... - kum će odmahujući glavom
- Dobro, možda ipak NISMO trebali dolaziti. - ja ću
- Šta je tom jadnom zeki? - kroz plač će jedna od kuja
- Zašto tako vrišti? Učinite nešto! - druga će, još glasnija od prve.
- Šuti, jebote! - kum prosikće
- Gotovo je sad... - ja ću rezignirano.
(KRAJ PRVOG DELA)




- 19:29 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker