Dečko koji obečava

ponedjeljak, 26.12.2005.

Bad Santa (2003)

(r: Terry Zwigoff)

Film sam nabavio još prije mjesec-dva, ali sam ga, zbog tematike čuvao za
Božić i htio sam ga pogledati na Badnjak, ali na kraju mi se nekako nije
dalo pa sam pogledao "Bolnicu smrti 2":-) jebiga!

Al eto, pogledah Bad Santa sinoć, a evo recenzije danas - možda malo kasno,
al jebiga!

Bad bay for Santa

Dakle.

Bad Santa iliti Zli Djed Božićnjak je stvarno jedan bad mudafuka, vidi se da su se baš trudili da ispadne što više BAD, nekome će to biti i malo iritantno. Ali ipak unatoč tome film ima taj "božićni duh" - bez zajebancije!
Dobro, je - Deda Mraz psuje ko kočijaš (valjda, nikad nisam upoznao kočijaša, ali you know what i mean), pije više od Bukowskog, i (kao) mrzi djecu i opčenito je prilično faktap persona. Bad Santu glumi Billy Bob Thornton, čiji fan baš i nisam ali dobro se ovdje snašao (nije forsirao južnjači naglasak i dobro glumi - or not! alkosa) ali ne bi Bad Santa bio tako bad da samo pije, puši i psuje pred djecom, pa je tako naš junak i obijač sefova, te sa svojim pomočnikom (crnim) patuljkom pljačka trgovačke centre gdje glumi Deda Mraza.
A tu je i jedan stvarno fat kid, koji je jebeni zakon! - najbolji je u filmu ("da ti napravim sendvić":-), a ako neko gleda Gilmorice ovdje može vidjeti i mamu Gilmoricu u sisnjaku!

Da li je film dobar?
Pa meni se svidio, priznajem očekivao sam i više i kraj je oh tako happy happy ali moralo je tako biti jer je ovo ipak (dobar) božični film, pa ću preći i preko toga.
Ima nekoliko stvarno dobrih fora (fat kid i baba su zakon!:-) a i scena patuljka i klinca u ringu je zakon! I nije dosadan, mada malo opada prema kraju.
Veliki je minus prijevod koji je - cenzuriran! ne sječam se sad tko je u potpisu, ali nije ni bitno, uglavnom psovke i zajebancije su izostavljene i tekst je profiltriran, mislim šta je distributer mislio? da je ovo obiteljski film? Nemojte me pogrešno shvatiti film ima (možda malo iskrivljeni, ali ipak) božićni duh ali definitivno nije film koji bi preporučio da pogledate sa djecom!
A jedan lajn prijevoda je zakon (evo i slike, kolko se kuži, al objasniću!) dakle, mali debeli je Santi napravio "nešto od
drveta" i Santa sad pita: "Whata hell is it?" mali odgovara: "Its a wooden pickle" (vidi sliku!) i kolko sam ja skužio to bi trebo biti "drveni krastavac" a ne "drveni rasol"! hahah-hkhkkh..khmm - jebote! pa jel "rasol" nije ona tekučina od kiselog kupusa? jel vama to liči na "drveni rasol" (vidi sliku ijopet!)

I dobro da sad preduhitrim pametnjakoviće, znam da "pickle" znači: marinada, nepravilan položaj, nestašno dijete, rasol, salamura, barem po doktoru znanosti Goran Igalyju sa Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu i Programu Englesko-hrvatsko-engleski rječnik, ali bacite još jedan pogled na sliku! (*cut*)

>>> Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zaključak:
Bad Santa je vrlo dobar božićni film, koji će vas vjerovatno nasmijati (ako
niste previše zahtjevni, a i alkohol pomaže;-) i razveseliti - unatoč
"mračnoj" i very bad (kao) atmosferi filma, i tako ako ga niste pogledali
pogledajte ga.


Santa is comin in the Town...

Ocjena: 6/10 (minus 0,5 do 1 jer je gledljiv samo za Božić)

- 18:38 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker