Legenda

Nek` ti svi putevi pođu u susret:
Vjetar nek` ti uvijek puše u leđa,
Sunce nek`ti grije lice,
Blaga kiša nek` natapa tvoja polja,
A dok se ponovno ne sretnemo,
Nek` te čuva Božja ruka.
Volim te...



Umirem
Svakog dana sa svakim dahom,
sve sam bliži kraju života.
Jer rođeni smo s konačnim brojem udisaja,
a svaki od njih sunce mog života sve više
obrubljuje neizbježnom tamom.



Waiting for you has taken all my life
Such a long time
I went out of my mind
I need you to be on my side
The one and only reason
It`s good to be alive
I need you to be in my sight
I wanna be with you
Feeling everything will be alright

It used to be lonely
And I never felt right
Now you put spell on me
And I feel so good inside
I`m without an alibi
Arrested by your smile
I don`t want to say goodbye
I just want you to stay awhile
I`m trying to be something that you wanna hold
When you`re in need
I`m trying to be someone who is always there
Always there for you


Look into the future,what do you see?
I really need to know now,
Is there a place for me?
Tell me where do we go from here
Take me as you find me for what I am
And when I make mistakes please understand
And as long as I know you`re near
There is nothing for me to fear
Out of the darknes
A light shines
Burning trough the coldest night
And we can find a way
Together we`ll make it
With every step we take
Moving closer together
If we`re gonna survive
The dream must stay alive
Baby will you hold me,
When I`m afraid
See me trough the danger,
Till the break of day
If there`s love there`s a chance for me
Just belive in yourself you`ll see..


Myspace Icons


Trebaš mi
pogledaj kako drhtim
kada gledam te
i kao da si poslednja na svijetu
nedam te
pogledaj moje oči
sve ti govore
kada te nema
uvek pomislim na najgore
i telo grči se
i ruke znoje se
a ustvari znam da voliš me
trebaš mi trebaš mi
ni sunce zemlji
kao ti meni meni
i hajde dođi
pa me uveri uveri
da sumnje ne bude u meni
trebaš mi trebaš mi
zamisli kako mi je
kad se probudim
kako mi srce lupa
kad na tebe pomislim
i sumnja javi se
sa srcem bori se
a ustvari znam da
voliš me



Myspace Icons

Myspace Icons

Myspace Icons





Priča o pjesniku


Sudbina je moja čudesna
Ja sam lovac srca svoga rođenog.
Svoje sreće i bolove lakome
U slova sam okovala prikladna
I redom ih pokazujem svakome.
Ja sam lovac srca svoga rođenog.
Kao laki na raskršću vrg
Žeđi svakoj sama sam ga podnijela.
O, na opći uzavreli trg
Ja sam svoje srce odnijela

Ja sam lovac srca svoga rođenog.
Sijući ga kroz riječi i stihove
Uspavati htjedoh svoje noći besane
Razvedriti htjedoh sve umore njihove.
Htjedoh da mi tuga prestane
Pjevajući svima svoju tugu.
Sijući se kroz riječi i slogove
Ja u dušu htjedoh navratiti
Radosti nestalnu dugu.

I znam, i na ovoj strani svijeta,
U dan taj ili noć ili zoru prvu,
Kad sve ostalo bude mi svejedno
I tada bit će sve u meni žedno
Da zvijezdi da krunici cvijeta
Da tihom malenom crvu
Kraj kojih smrt me bude pronijela
Otvorim srce, koliko ga budem
Sa obale života ponijela.



Ciklame


Aprilska rosa ciklame mije
Ja idem kroz šumu sama
I tužno mi je, i milo mi je
Što je izmakla tama:

Sinoć sam opet sanjala tebe
U snu bez sklopljenih zjena
Pa mi je krivo što je noć prošla
S poplavom večernjih sjena.

A milo mi je, kroz odsjaj plavi
Aprilske srebrne pjene
Kad mi tvoje oko javi
Uvijek budno za mene

Aprilska rosa latice mije
Modrih šumskih ciklama
Koliko snova žena krije
Kad ide kroz šumu sama.

Malo sreće

Myspace Icons

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (13)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Myspace Icons

amarith

Koji put ljubav vam je jednostavno suđena,koji put se za nju morate boriti,a koji put morati otići na kraj svijeta da je nađete...

Myspace Icons

Myspace Icons


Ljudski život je tako krhak
Ljudske riječi znaju biti poput otrova ali i slatkog meda
Ljudska duša
čovjeku samom
ne pripada...


Myspace Icons

Myspace Icons

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Myspace Icons

Myspace Icons

Myspace Icons

Myspace Icons

Počinjemo umirati u trenutku kad se prvi put zaljubimo. S udahom tog strašnog otrova počinju naše vlastite, mračne ispovijesti uživatelja opijuma


Myspace Icons


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Myspace Icons


Duša moga Sarajeva

Myspace Icons

Myspace Icons

Myspace Icons



Strast je razorna sila koja ustrajno vlada i hara svijetom, ne očekuje odgovor od onih koje će dodirnuti, ne pita je li im dobro, ne mari previše za površne ljudske osjećaje. Daje sve i traži sve: bezgraničnu predanost u kojoj je najdublja struja sam život, ali i smrt.

No u tome i jest smisao kobnog i bezuvjetnog davanja koje silovitom strašću neizbježno vuče jedno prema drugome. I stoga su uvijek i u svim religijama zaljubljene beskrajno štovali jer, prepuštajući se zagrljaju, a strast se drugačije i ne može upoznati, oni zapravo stupaju na lomaču. Ti pravi, odvažni, malobrojni i odabrani.

A to još nije ljubav. Ljudi znaju da za svako živo biće postoji i zastrašujuća zadaća – potpun izraz života, savršen osjećaj postojanja, kao i njegova prirodna posljedica, poništenje. To je ljubav. Iza svakog poljupca krije se tajna želja za iščeznućem, taj konačni osjećaj sreće koji više nije proračunat jer biti sretan uvijek znači i potpuno iščeznuće i prepuštanje tom osjećaju. Voljeti znači potpuno upoznati radost, a potom umrijeti.




Myspace Icons

Myspace Icons

Myspace Icons

Myspace Icons


petak, 20.07.2007.

Kako opisati osjećaje koji me drže kada ugledam kaos u sobi kojem je uzrok vlastita majka, kolektiv transiran prema ludilu, opet si je nešto umislila i uzela mi je punjač od moba jer mob nije mogla naći. I sad ja kao moram izdržati da mi uništava život,zadire u privatnost i upropaštava psihu jer oca uopće nije briga i mene krivi za njezino ponašanje, krivi me za svaku izrečenu riječ, krivi mene za samo postojanje života, tako reći... Što ću drugo nego tražiti utjehu u glazbi, jer to čine djeca kad su tužna, pjevaju.
Anđele,tvoja ljubav je sve,što za život mi treba,sad ne napuštaj me jer sam ostala sama i na pola puta do neba. Anđele, tvoja ljubav mi treba da izdržim, da ne kunem sudbinu jer ovaj život gorak je, kao da sam prokleta kad još čekam te, volim te.



| CoMeNtIrAj (3) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

0