o men :P

srijeda, 27.12.2006.

o svemu svašta...

da mislim... izmoren sam stvarno... ljudi su čas oduševljeni sa mnom, čas me seru u svih 16... nisan više ni sam siguran kakav sam zapravo. neki ljudi se ismijavanju mojim razmišljanjima. neki ga cijene. a treča grupa (koja mi je ipak najdraža) je ona koju boli kurac za mene ^^ pa tako je, ljudi moji, takve vas volim. živite svoj život; a ne analizirajte tuđi... mislim, besmisleno je više govorit koliko u ovom svitu ima propalih duša, šta sponzoruša, šta drolja, šta maminih sinova i sličnog. tako da... ako ispada tako, mene uopče ne brige šta ljudi misle o meni, get it? tu i tamo se raspitam, ali nije me briga. stvarno. ozbiljno. seriously... (stanka)

ZAŠTO SE JA VAMA NE SVIĐAAAAM :'(

mmh da -_-

anyway, ne znam gdje čem sa sobom. možda ispalim možda punkem na živce ( ovo je več upola gotov proces ) ili nešto treče. dosadno je doma, jutros nemam šta radit -_- gledam ovu novu lovu i tako... lol nova lova xD mmda, to je ono sa onom ženskom koja nabraja u svih 16 i kad vam daju ne znam npr;

Š O K K O

pa vi morate skužit šta piše ^^ onda ona spominje domače životinje jaja pjetlove i slično... a jbg, sad su počeli malo teže šeme davat npr:

PAPAPAPAPA
APAPAPAPAP
PAPAPAPAPA
APAPAPAPAP
PAPAPAPAPA
APAPAPAPAP

pa skužite koliko puta piše rječ papa ^^ i ona vam pomogne govoreči da je broj ponavljanja između 1 i 186,4 ^^ ma divna pomoč. i onda se javi baka i onda idemo igra đokera sa pitanjima tipa "Koliko je Kenedy ima vlasi na glavi kad su ga propucali??" Ma divan kviz nea šta... no doro sad, obazrimo se malo na ovu divotu koja mi proždire život (FF12, da ^^) igra je ok... malo mi je šugavo ša samo pičim a ljudi sami kolju beštije i šta glavni lik izgleda ka gej Majkl Đeksn (um... al on nije gej i ovko :/?) ali doro šta je tu je :D
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Televizija je postala šrot. Čisto sranje. mislim, prije bi bilo tu i tamo nešto zanimljivo i tako to ali sada... omg strava. npr. reklame... Reklama za Janu. Žena za radnim stolom a oko nje lišče i trava... i pazite ša, ona ode na pauzu za ručak ^^ onda dođe djete i kupuje vodu u boci na... tako je, travi i um da... i sad ljudi piju vodu u kafiču (vjerojatno Janu :/) na nekon brigu... nelogičnosti:
1. žena nije na radnom mistu... mislin, alo... a ide na pauzu z ručak
2. odakle joj struja za kompjuter na travi :/?
3. zašto debili naručuju janu ako moš vodu dobit for free u kafiču? :/

a da ne spominjem Sudnice... ljudi moji to je nešto predivno ^^
Svjedok: Ti si ukrao 10 lipa omg
Tuženi: nisam
S: Jesi
Tuženi: nisam
S: jesi
T: Droljo
Melani Vukmirica: Mir u sudnici.
(3 sata poslje)
Melani Vukmirica: (filozofira) osuđeni ste bla bla (filozofira)

pa nije li to predivno ^^
ili naše humoristične serije...

osoba a: reče nešto glupo šta nema veze sa životom
publika: (playback-smijeh u svih 16)
kraj :/

ili sapunice :D

Sadržaj: Maša prevari matiju sa anđom ali akd sazna da mu je mirjana rodica on se odluči ubiti u čemu ga spriječi mladi svečenik u kom se zapravo kroje duh 70-godišnjeg starca koji je umro ali smrtno želi uzvratiti ljubav udovici Marisol...

a tek hrvatski filmovi my god...

tema gotovo SVIH filmova: Okorjeli UDBAŠ koji se želi osvetit braniocu domovinskog rata pa mu ubije ženu. na kraju svi umru.

a i vijesti isto...
- Stjepan Mesić otišao na ljetovanje
- u Kubi se rodila zmija sa 5 glava
- Ženi u Gornjoj STubici prokišnjava krov pa gledatelje mole za pomoč...

da ne govorim o Big Brotheru to su več svi prošli... više drugi put sad žurim :D

~Until next time
Nyo

P.S. Postoji ogromna mogučnost da dizajn i blog preselim na drugu adresu ali mi se trenutno ne da pa evo, nek se derlad veseli na novom postu ^^


I za kraj, evo jedan skeč iz Fast Šova /od ex. montipajtonovaca/ kakva bi TV trebala bit ^^

27.12.2006. u 13:04 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

!!!!! VAŽNO !!!!!

Ne želim nikakve komentare tipa "super ti je blogač, posjeti moj"... Niti imam volje, niti mi se da komentirat neke blogove djece od 5 godina i slično. Ukoliko netko nešto takvo napravi, gotov/a je! ;)
Isto tako, neka se neko samo usudi reć da mi je blog škart... Ako oćete neki slikovni rječnik za djecu itome slichno, ODfAKISHITE!!!

Posjetijoca ima (neojte klikat na kaunter, pa che vam laprdat nešto o cvichu :)
flower
flower Counter






Ime Nikola
Godina 16 lol xP
Škola Matematička :'(
Sexy? Da lol xD
Mjesto Solin
Bavim se pizdarijama xD
MSN nkalinic@net.hr

Više stvari ubrzo lol xD

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com