o men :P

utorak, 26.12.2006.

meni stvarno nije jasno... doleti meni ženska i kaže mi da je čula o meni da sam depresivan. da. bravo. vi me poznate svih jebenih 16 godina, znate svaki trenutak moje prošlosti života i jebada. Znate svaki korak koji sam učinija u ovom svom jebenom životu. I nije mi jasno. Vi niti pričate sa menom. Niti me znate. Ni moje misli, ni moja razmišljanja. Nemate JEBENOG pojma. MOLIN? JEBEN TI MATER USRANU. ti češ o meni sudit? o mojim postupcima? ne uživam,osejčam se ka da trebam bit kažnjen. da tribam bit jebeno mrtav. svi živuči ljudi oko mene poumiru. radi mene. radi NIKOJE JEBENE DRUGE BAGRE NEGO RADI MENE. a šta ja triban?
"Zabavljaj se! Kratak je život, znaš..."
neču. želim, mogu, neču. jer nisan jebeno zaslužija. jer me svakog dana proganja onaj isti osječaj IZJEDANJA moje savjesti nad svim ljudima koji su volili život a ne mogu ga živit. umisto njih, ja, ovo odvratno jebeno razmaženo derište stojin ovde i glumim boga i jebeno filozofiran 24/7. dakakko...
"Lakše je filozofirat nego radit"
sigurno. šteta šta ja filozofiran umisto da glumin da je svaki jebeni kurac na svome mistu. Umisto da glumin da je sve jebeno ok, da sve funkcionira, čitav jebeni sistem ne valja. I dok ja sada ovde potiskujem svoj bijes, dok ne razmišljam kakvim če me ljudi gledat nakon ovog jebenog posta, uleti mi STARA koja mi pizdi kako DA SAM IMA POZITIVNO BI PROŠA SA TRI I KAKO JE TO JEBENA SRAMOTA!


ONA PRIČA O JEBENOJ ŠKOLI!!!!!!!


i onda naravno, dođu svi prosvjetljeni ljudi sa ovog svijeta i govore mi kako je ovo moje prenemaganje pubertet. A je li sreče moje pametne ^^? jel mi onda taj JEBENI PUBERTET ODUZEJA POLA JEBENE FAMILIJE? JEL MI TAJ ISTI JEBENI PUBERTET ODUZEJA VOLJU ZA ŽIVIT? JEL TAJ JEBENI PUBERTET RAZLOG ZAŠTO NIKOGA NIJE BRIGE ZA DRUGIM LJUDIMA NEGO ZA SVOJIM JEBENIM ZASRANIM I SITIM DUPETOM??? da... pubertet... moš mislit. i ja sam razjebani zrakomlat. i dok su ta jebena derlad sritna dok god in ko ima gurat jezičinu u njihovu debilitetnu čeljust, oni mene proglase DEPRESIVNIM i POVUČENIM. ne mogu vjerovat čim se nečije mišljenje ne slaže sa ostatkom ovoga famoznog društva, onda je on IZOPČEN. SLUČAJ. amo ga odma jebeno ubit/živog zakopat/ zadavit/ iscidit mozak i leđnu moždinu/ nešto 4.
i ja apsolutno nemam pojma šta sam sada pisa. Ne brige me šta čete mislit o meni. samo znam da je ovo post pisan sa nenormalnom količinom bijesa i emocija... evo sad znate svaku moju jebenu manu. sad van je vaš život ispunjen, ajte sad doma molit mame da vam naprave čokolino... hvala ljepa...
~ nyo; over and out

26.12.2006. u 22:18 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

!!!!! VAŽNO !!!!!

Ne želim nikakve komentare tipa "super ti je blogač, posjeti moj"... Niti imam volje, niti mi se da komentirat neke blogove djece od 5 godina i slično. Ukoliko netko nešto takvo napravi, gotov/a je! ;)
Isto tako, neka se neko samo usudi reć da mi je blog škart... Ako oćete neki slikovni rječnik za djecu itome slichno, ODfAKISHITE!!!

Posjetijoca ima (neojte klikat na kaunter, pa che vam laprdat nešto o cvichu :)
flower
flower Counter






Ime Nikola
Godina 16 lol xP
Škola Matematička :'(
Sexy? Da lol xD
Mjesto Solin
Bavim se pizdarijama xD
MSN nkalinic@net.hr

Više stvari ubrzo lol xD

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com