o men :P

nedjelja, 24.12.2006.

post pred badnjak

sjedim na stolici. gledam sumrak kako pada. crveno svjetlo prekrilo je nebo. tišina. ljudi u prolazu. u crkvu. iz crkve. u zgradu. i iz nje... možda jednog dana sac taj tok zastane i više se ne vrati. možda ono crveno nebo pocrni, u najcrnju moguču boju. šalica kakaa na mom stolu. stotinu papira, tisuče slova razbacanih po stolu. sve uhvačeno u plamenu. crvenije od onog neba. crvenije od krvi. plamen. gledam kako mi se kože topi u plamenu. gledam kako sam krhak i kako me obični crvenkasto žuti jezici gutaju moje postojanje i moju bit. surova stvarnost. surovost. tvornice. dizalice. sivilo. i crvenilo. kiša suza ne može ugasiti rasplamsalu vatru. bol ne može ugasiti život u duši. stara glazbena kutija. posljednji put, ona pjesma ona melodija. ona prošlost. ona savršena lažna prošlost. prekrivene svilom leže smrskane kosti i krvavo meso čovjeka. laž. vatra. suze. nema više nade. nema smijeha ni utjehe. nema izgubljene ljubavi.

24.12.2006. u 22:11 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

!!!!! VAŽNO !!!!!

Ne želim nikakve komentare tipa "super ti je blogač, posjeti moj"... Niti imam volje, niti mi se da komentirat neke blogove djece od 5 godina i slično. Ukoliko netko nešto takvo napravi, gotov/a je! ;)
Isto tako, neka se neko samo usudi reć da mi je blog škart... Ako oćete neki slikovni rječnik za djecu itome slichno, ODfAKISHITE!!!

Posjetijoca ima (neojte klikat na kaunter, pa che vam laprdat nešto o cvichu :)
flower
flower Counter






Ime Nikola
Godina 16 lol xP
Škola Matematička :'(
Sexy? Da lol xD
Mjesto Solin
Bavim se pizdarijama xD
MSN nkalinic@net.hr

Više stvari ubrzo lol xD

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com