o men :P

ponedjeljak, 11.12.2006.

fifty rizns (part one)

vaj aj hejt majself.... mislim da je razlog očigledan... utučen sma i način da se sredim je da sve to prenesen ofde... pa krenimo...
#1Dosadan sma
Mislim da tu nema šta komentirat... cilo vrime tiram svoje...
#2 Pesimista
I tu isto je komentar suvišan... sve gledam na tamnu stranu jeb ga...
#3 Neprilagođen
Da, teško se uklapam u društvo...
#4 Teška sma osoba
Užasno... mjenjam se iz sec u sec... nikako me uvatit za rep
#5 Samopoštovanje
Često kažu da blatim sam sebe? da :D
#6 Mrzim se pretvarat
I idu mi na živce ljudi koji glume
#7 Bolno sam iskren
Šta kažem to i učinim, šta mislim to i kažem...
#8 Idu mi na živce isforsirani ljudi...
(vidi razlog #6)
#9 Ne kužim zajebanciju današnjih ljudi
Mislim... svaki put kad neko prdne svi kidaju od smija? nađite si život?
#10 Štrkljav sma
Da, fali mi cca. 15 kg O_o
#11 Nisam nabildan
... a žene vole nabildane
#12 Nisam komičan
...a žene vole komične... ovo je na dane....
#13 Pušim
bzvz navika... ali ide na živce
#14 Pišem pjesme
poetska duša, da... :D ali nikoga ne jebe to...
#15 Nisma pametan
bar onoliko koliko bi treba bit...
#16 Ne svaćam šalu na vlastiti račun
I to me često deprimira
#17 ZAnimaju me tuđi problemi
... želiš ljudima pomoć a oni te odjebu?
#18 Nemam puno love
Eto, sponze, piši porpalo?
#19 Bježim od stvarnosti
i zamišljam da je sve drukčije
#20 Često sam agresivan i arogantan
i dođe mi da se oko sebe izbodem nožem...
#21 Prevrtljiva narav
Čas se želim družit, čas želim bit sam
#22 Ljubomoran sma
na sve one kojima je život "bolji"
#23 "Suicidalan"
hm... da... dosta ljudi mi to reklo...
#24 često nalazim izgovore za moje gluposti
i to na račun moje "patnje"... mrzim se...
#25 Imam velik nos i užasne oči i sve to
ne triba baš objašnjavat...
#26 Ne volim bit okružen sa puno ljudi ali opet...
(vidi razlog 21)


to be continued...

11.12.2006. u 19:04 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

!!!!! VAŽNO !!!!!

Ne želim nikakve komentare tipa "super ti je blogač, posjeti moj"... Niti imam volje, niti mi se da komentirat neke blogove djece od 5 godina i slično. Ukoliko netko nešto takvo napravi, gotov/a je! ;)
Isto tako, neka se neko samo usudi reć da mi je blog škart... Ako oćete neki slikovni rječnik za djecu itome slichno, ODfAKISHITE!!!

Posjetijoca ima (neojte klikat na kaunter, pa che vam laprdat nešto o cvichu :)
flower
flower Counter






Ime Nikola
Godina 16 lol xP
Škola Matematička :'(
Sexy? Da lol xD
Mjesto Solin
Bavim se pizdarijama xD
MSN nkalinic@net.hr

Više stvari ubrzo lol xD

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com