o men :P

subota, 07.10.2006.

humph...

da, evo mene :D tu sam, živ sam, nije me niko ubija ni zgazija ni slično. šta da van kažem ono nema ništa novoga -_- evo sad mi se na kompu vrti pisma:

dvi ure sam dobivala kurcen u čelo
tri ure sam dobivala kurcen u čelo
pet uri sam dobivala kurcen u čelo
šest uri sam dobivala kurcen u čelo

rofl xD haha kako glupo... jučer sma triba ič vani ka ali ovi su se usuglasili da idemo u metroa na folk večer :/ mislin ono... nema te ŠANSE... možda danas na Baće eventualno... nisam ni jučer ima snage, čak san prvi put u životu zaspa popodne...
Eh, da čita sam knjigu novu od onog da Vinčija, onaj Dan Brown... predora je :D preporuka svakako xD idem sad malo ležat :D ajde budite pozdravljeni

07.10.2006. u 15:55 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

!!!!! VAŽNO !!!!!

Ne želim nikakve komentare tipa "super ti je blogač, posjeti moj"... Niti imam volje, niti mi se da komentirat neke blogove djece od 5 godina i slično. Ukoliko netko nešto takvo napravi, gotov/a je! ;)
Isto tako, neka se neko samo usudi reć da mi je blog škart... Ako oćete neki slikovni rječnik za djecu itome slichno, ODfAKISHITE!!!

Posjetijoca ima (neojte klikat na kaunter, pa che vam laprdat nešto o cvichu :)
flower
flower Counter






Ime Nikola
Godina 16 lol xP
Škola Matematička :'(
Sexy? Da lol xD
Mjesto Solin
Bavim se pizdarijama xD
MSN nkalinic@net.hr

Više stvari ubrzo lol xD

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com