smrt je posljednja igra skrivaca gdje trazenog nitko nikad ne pronade...

KAD POZELIS DA SI MRTAV I NEZELIS ZIVJETI SJETI SE ONIH KOJI TREBAJU UMRIJETI, A ZELE ZIVJETI...

Svi mi bar vecina nekad zelimo nestati sa ovoga usranog svijeta i mislimo kako bi bilo lijepo da nestane,da se rasplinemo u zraku,da nas vise nema,ionako nikome necemo falit..ionako smo samo greska...A ustvari svaki problem ima neko svoje rjesenje..ima pun k... ljudi koji znaju da im je ostala minuta,sat,mjesec dana zivota al oni se nadaju jer nada umire zadnja i to im daje malu potporu nadaju se...,Cak i zivot ima rjesenje to je smrt..
Prah smo bili i u prah cemo se pretvoriti“, svemu dodje kraj i na kraju ko si ti uopce??? Bas nitko i nista na ovom svijetu, trudimo se nesto postici, nekima je glavni cilj imat brdo love al za sta??? Sta ce ti sve to,da uzivas u zivotu al sta ako cemo svi na kraju bit deset metara ispod zemlje i nista od toga nam nece nista predstavljat, zivjet cemo u sjecanjima ljudima kojima smo nesto znacili a nakon toga ostat ce nista...svi smo mi prolazni i svi cemo mi zavrsit jednako,nestat cemo...Kolko god se trudila jednostavno ne vjerujem u zivot poslije smrti, smrt je vjecni san i nista vise,ti si svoju sansu na zemlji imao,ako si zivot iskoristio dobro a ak ne svejedno...Kad nedjeljom vidim sve one u crkvi(pogotovo starice) koji misle da ce im to donjet „vjecno spasenje“, mole se, pokusavaju se il dreze se zapovjedi a ustvari zasto??? Svi cemo umrijet,za mene je to samo iluzija nadat se zivotu poslije smrti da ce tvoja dusa ic u nebi i sta ja znam,dal uopce postoji dusa..Ima masu pitanja na koje nikada nece bit odgovora ko sta ce svijet ostat isti i nece se promjenit na bolje,uvijek ce se nac netko ko ce narusit mir i to je jednostavno pakleni krug...
Ipak neki zauvijek ostanu vjecni...i tako ce bit do kraja,neki koji su nesto postigli bilo to dobro il lose...
Sad bi mogla prec na samoubojstva,nije mi jasno kako netko ima hrabrosti se ubit...legende poput Sida,Morisona,Cobaina koji ce ostat za nas uvijek mladi i vjecni,nekad ljudi znaju rec pa kako su se mogli ubit ako su imali sve,slavu itd...al ustvari dal je to bilo vrijedno svega,kolko god oni bili slavni i legende oni su bili nesretniji vise od svih nas skupa, vjerovatno se nisu mogli nosit sa svojim zivotima i odlucili su tako,,,al svatko od se mogao ubit al na kraju sta te to sprijeci??Bas strah jer je cjeli zivot jedan veliki strah,strah od smrti,od neuspjeha i tako prodje cjeli zivot...Uz strah je i nada koja ti pomaze da ides iz dana u dan, uvijek se nadas da ce sutradan bit bolje da ces bas sutra sve bit divno i krasno i rjeseno al na kraju sve ostane isto...Sve je tako kmplicirano,cjeli taj proces zivota i smrti...zato je najbolje zivjeti,raditi ono sta volis i uzivat jer ionako nikad vise neces,nikad se vise nece ponovit ovaj trenutak i sve skupa...i onda kad ljudi seru da pusenje steti,alkohol steti i blabla...svi cemo kad tad nestati biti nitko i nista...zato radije radi ono sta zelis a ne ono sta drugi od tebe zele jer si sam na ovom svijetu i sam ces bit do kraja..ovo je tvoj trenutak i tvoj cas...samo da to moja mamica svati..a eh..
„JA SE IGRAM I DALJE,JER JA SAM ZABORAVLJEN,GDJE SAM,TKO SAM I KAKO SAM....(Satan Panonski).

25.04.2007. u 21:33 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ich,ich und ich!!!!

pa....
takozvana od ria mare NESKVIK!!!tako sam ponosna na to ime...cerek
...živim u traženju zabave...
volim puno toga,a mrzim jos vise nego sto volim... volim par ljudi najvise na svitu...mirelu,šarića,anu,Plisu volim malocerek,...eek, ma jos mnogo njih!cerekcerek
headbang
ne volim SAMO bolnicu,gospođicu Patku i ekipicu,puno *tuptup* ljudi,novog hrčka,svoga brata(kadkad mi ga je ža pa ga mrvicu volim),cajka dio grada,subotu kad nemam di,nemogučnost života u ogromnom gradu sa puno,puno novih ljudi,prosjake koji me pitaju"ajde dite daj koju kunu",kad ponestane duvana i para,a najviše od svega mrzim ovaj grad u kojem nema života....


Nesquik