....Zivot se ne broji sekundama, vec trenucima koji su ti oduzeli dah....

16.10.2007., utorak

Toše Proeski 1981-2007

Image and video hosting by TinyPic
„Da se bar mogu probuditi u svijetu ljubavi
bez starih drugova i ovih nakaza sto su me stalno pratili“… riječi su kojima počinje jedna od boljih Tošinih pjesama… iz ovog sna nažalost nije se probudio… barem ne u ovom svijetu… ipak se nadam da su se riječi ove pjesme ostvarile i da je otišao na bolje mjesto, u bolji svijet…

…Jutros oko 6 sati i 30 minuta, dva kilometra od petlje u Novoj Gradiški, u sudaru VW Touarega srebrne boje i kamiona talijanskih registarskih oznaka poginuo je makedonski pjevač Toše Proeski… vijest je koja se proširila od ranog jutra širom Hrvatske, a vjerujem i ostalim susjednim zemljama…

Jutros smo cimy i ja krenule na fax, i kako smo čuli da se na predavanjima ponavljalo gradivo od jučer otišle na kavu s frendicom, čim smo sjele zbunjeno nam je rekla kako je poginuo Toše… moja reakcija na to „daj ne zajebavaj“, i nisam povjerovala… pogledam na mobitel vidim propušten poziv od mame i sekice… tada mi je bilo jasno… nazvala sam ih i prvo pitanje je bilo jesi čula za Tošea, moja reakcija, „to je istina?!“

Još ni sad mi ne ulazi u glavu da ga više nema, da ga više nećemo gledati na tv-u kako pjeva svoje pjesme, najveće hitove na našoj estradi unazad 2 godine… skoro svaka njegova pjesma bila je br 1 na top listama…jednostavno ne mogu vjerovat…

Kad sam bila tužna i u bedu slušala sam njega… njegove pjesme imaju nešto posebno, a njegov glas je savršen…

I ne znam zašto Bog uzima najbolje ljude, to mi se čini tako nepravedno… toliko je malo dobrih ljudi u današnjem svijetu… i onda takvi najčešće odu, prebrzo, na najgluplji mogući način…

Ne znam, još uvijek sam u šoku, i još mi to nije sjelo…

Moje saučešće njegovim bližnjima, i svima koji su ga voljeli!


Image and video hosting by TinyPic

Igra bez granica
Da se bar mogu probuditi u svijetu ljubavi
bez starih drugova i ovih nakaza sto su me stalno pratili
da te bar mogu poljubiti bez losih sjecanja na hladna proljeca
bez slike stradanja sto se bas na nas zalijepe

Jer moj je zivot igra bez granica
umorna prica, trganje stranica
na kojim nista ne pise

Jer moj je zivot vjecito padanje
kad zbrojim poraze nista ne ostane
samo jos vucem navike
i sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi, kavu ti skuhati, u krevet donjeti
pa te poljubiti, al' toga nema i ne postoji
da se bar mogu zaljubiti u malu seljanku na nekom proplanku
gore u svemiru tako da dolje ne vidim


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.