....Zivot se ne broji sekundama, vec trenucima koji su ti oduzeli dah....

27.03.2007., utorak

nek te zaboli kad kraj tebe s drugim prođem..... i neka me ima duplo gori, a ti od ljubomore izgori.....

Image and video hosting by TinyPic

Evo mene nakon poduljeg vremena….

Živa sam, zdrava i happy ;))

Na žalost sam u Rijeci trenutno ali već sutra ili prekosutra idem doma, na vikend, malo produljeni, hehe….

Kod mene vam je sve super…

Faks stoji na mjestu, sad su predavanja pa nemam obaveza, ali i one samo što nisu, ovaj mjesec imam dva ispita i kolokvij, a već idući mjesec počinju i kolokviji iz svih ostalih predmeta…. A vidjet ćemo, ja se iskreno nadam da ću ovaj semestar uspjet dat sve preko kolokvija, to bi bilo jako lijepo….

A i mama mi je rekla ako dam sve ispite da me pušta kod rodbine u Kanadu, eh to bi bilo još ljepše…. Sestrična i ja mjesec dana bez brige i pameti… hehe… da bar… ali nekako mi je predobro da bi bilo istinito ;)

Ljubav po starom, sutra je meni i dečku čak dva mjeseca :)) upoznala sam mu starce i tak….

Subota…. Ova zadnja nešto predobro, baš nam je zakon bilo, od frendice starci nisu bili doma tako da nije bilo ograničenog izlaska, prvo smo nas tri misle kao pit kod nje, kupile vino kolu i na kraju jedva popile po jedan bambus, ali nadoknadile smo u gradu, i baš sam zaključila da mi je 4 bambusa neka granica da ne budem prepijana i da mi bude super…
Dok smo ispijale bambuse u jednom bircu dođe meni poruka od NJEGA, prvo nakon one moje gluposti iz zadnjeg posta…. I tak se mi dopisivali, oni su bili malo u gradu pa su otišli u disko u dr grad…. A mi u naš famozni disko…. I tamo je bilo super, za pravo čudo nije bilo gužve a i pjesme su bile ok… i tak negdje oko 3 opet meni dođe poruka od njega kao da će doći u disko… i došli oni, stali s nama, kasnije došao i moj dečko do nas…. I tak… ovaj nas je vidio zajedno… pito me jel mi to dečko… itd….
Bilo je puno događanja u subotu… i bilo je fenomenalno….
Na kraju smo u pola 6 nas tri, moj dečkić i njegov frend završili na cevapima, tako da smo doma došle oko pola 7….

I u nedjelju put pod noge za rijeku, koma…. Al me tješi to da možda već sutra idemo doma…jedva čekam…..

Eto to su vam najnovije novosti…..
Pusa svima,
Nemojte zamjerit što se nisam javljala neko vrijeme… pokušat ću nadoknadit to….
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Bumerang

Razvijaš se moja tugo
nije neko čudo
on neće pa neće
da me voli ludo


Razvijaš se tugo moja
pogodno je tle
mesto ljubavi i dalje
bol mi pakuje
on ne zna šta su noći
šta su noći u hladnoći

Bumerang k'o bumerang
nek ti bude sve
k'o što meni je

Bumerang k'o bumerang
zavodiš a ne daš se
vratiće ti se
(nek ti bude sve
kao i meni
kao što meni je)


Manijak su
misli moje
kad se tamnim
putem roje

Razvijaš se manijače
nije neko čudo
on neće pa neće
da me voli ludo

Razvijaš se manijače
pogodno je tle
mesto šećera i dalje
sol mi pakuje
on ne zna šta su noći
šta su noći u hladnoći

Manijak su
misli moje
kad se tamnim
putem roje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.