....Zivot se ne broji sekundama, vec trenucima koji su ti oduzeli dah....

29.01.2007., ponedjeljak

Image and video hosting by TinyPic
Heyyyyyyyyyyyyyyyy

Ne da mi se učit pa pišem postek…. A kao morala bi vježbat matku za kolokvij u srijedu, al mi se tako ne da za poludit….

Joj moja cimi vam je luda danas…. Umirem od smijeha…. Pukla je ko kokica…. Hehe, ona je danas imala kolokvij i 0 bodova… tak da mi je sad i za svoj svejedno, ma joj vježbat ću učit pa šta bude bit će….

U subotu je jedna meni jako draga frendica slavila roćkas…. S njom sam išla u razred u srednjoj ali se nismo baš nešto slagali pošto je ona bila bolja s curama koje su pljuvale po nama… ali sad sam se baš iznenadila u njoj, cura je odlična… opičena, ma zakon…. I ona i njen dečec….

I tak prvo smo bile kod nje doma, i ulazimo k njoj kad tamo svi dečki, ja već misla kak će bit bezveze, al ok su dečki, još kad smo si malo popile rasklafrale se mi… uglavnom bilo je nas 4 cura i oko 7 dečki… napile smo se ono totalka….kasnije oko 12 smo išli do jednog birca, i okupirali ga, pa u disko…. A joooj ima scena kojih se onako totalno maglovito sjećam…. znam da sam vidjela svog dragog frenda iz srednje, svoju sestričnu i još jednu frendicu iz srednje…. Sa svima sam se izgrlila izljubila jer su mi baš nedostajali… i onda kad sam išla radit krug s frendicom se ona negdje izgubila i ostade ja sama, idem ja tak po disku tražim nekog iz našeg društva i naiđem na jednog od dečki, reko jesi vidio kog od naših, veli on nisam, ajmo nas dvoje malo van…. I ja dovoljno pijana da odem van…. I tak mi završili skupa…. Ni ne znam koliko smo bili vani na klupi, sjećam se da smo kasnije otišli malo u disko ja mu popila pola bambija hehe, plesala s frendicom, i onda opet van jer je on morao doma pošto je trebo ić na posao ujutro…. Uglavnom sad smo zajedno… čujemo se svaki dan i tak… a ne znam, jučer nisam imala dojam ko da sam u vezi, al počela sam čak i malo češće mislit na njega, u svakom slučaju ovako ću lakše prebolit svoju ljubav ni ne mislim više na njega toliko, a i u cilju mi je da vidi da imam dečka da si ne misli da patim za njim, ma joj nek se goni… ovaj moj iako znam malo stvari o njemu mi je baš nekak ne znam, drag… ma vidjet ću dok ide ide…. uglavnom nisam mislila da ću tako brzo nakon svega s NJIM uletit u vezu, al ne kaže se uzalud da se sve desi onda kad se najmanje nadaš...
Hehe najbolji je bio kad mi je tam na klupi objašnjavo da on kad ima curu ne bi ju prevario ni da mu dođe pamela anderson, a reko dobro, ok… i zove on mene jučer i pita me kad dolazim doma, reko za neka 3, 4 tjedna… i veli o, onda sam slobodan 3 tjedna, a ja njemu možeš ti bit zauvjek slobodan, hehe… i tak vam je to…. Bumo vidli…

Joj u nedjelju sam bila zgažena, pošto je bilo domaće vino ošinulo me tak da mi je cijeli dan bila muka i glava me rasturala, a još smo išle za ri pa sam se drndala u busu neka 4 sata… čak nisam ni pojela niš, nisam mogla… ah što alkohol učini od čovjeka…

Moram koju rečenicu posvetit i našim rukometašima, super su, obožavam ih…. Ma 1. smo garant… malo me bilo strah španjolaca, al smo ih ipak dobili… samo naprijed….

Toliko od mene za ovaj put, pusu vam šaljem!!!!


RAZDVOJENI

da ljubav je ptica nikad ne bi letjeli
krila ne bi bila nam spas
da ljubav je pjesma nikad ne bi pjevali
jer ljubav nije za nas

da ljubav je oscar ne bi ga osvojili
jer bi loše odigrali
da ljubav je biblija tada bili bi
u grijehu izgubljeni

i zato pronađi put a ja ću svoj
živi život dug i ne diraj moj
želim ti sreću svu i ne zamjeri
bolje je ako smo razdvojeni


ako ljubav je vatra iskru smo izgubili
ugasnuo je plam
ako ljubav je svjetlost u mraku smo zatočeni
i nema izlaza znam

ako ljubav je more tada mi smo samo vir
i nitko nam ne čuje glas
ako ljubav je vjera onda nismo našli mir
jer ljubav nije za nas

ja znam da to nestvarno čini se
jer život smo gradili udvoje
korakom sigurnim sjeti se
mostove do sna skupa smo prešli ti i ja
a sada zadnji put lice ti milujem
zadnji put usne dodirujem
sve i da zaustim riječi su suvišne
iako ubija me bolje je za oboje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.