....Zivot se ne broji sekundama, vec trenucima koji su ti oduzeli dah....

21.01.2007., nedjelja

.....štafeta......

Image and video hosting by TinyPic

Ajd evo napisat ću i ja post…..

Nadala sam se da će me ova mutava štafeta zaobići, i baš kad sam se ponadala da neću morat pisat tih 5 gluposti eto ga, moja prijateljica blogerica mi ju uvali…. Uh…..

Prvo sam mislila da neću pisat al ajd da me ne ubijete što sam kao recimo prekinula tu štafetu…. Evo vam tih nekih 5 stvari…..

1. imam jako bujnu maštu…. I plašljiva sam…. Ponekad kad sam bila manja znala sam si umislit kad ulazim u sobu navečer da mi se netko sakrio iza vrata i onda bi me bilo tako strah uć da mi je srce lupalo 100 na sat… i dan danas kad čujem neke čudne zvukove si umislim slične stvari i onda se s oproštenjem zaserem od straha…..i bojim se svakog čovjeka na ulici koji mi malo onako frikasto izgleda…. Pogotovo dok čekam bus na jednoj stanici blizu faxa.

2. prvi dojam koji ljudi steknu o meni kad me upoznaju je da sam mirna, tiha i povučena osoba…. Hehe a ja sam zapravo sušta suprotnost u što se uvjere kad me bolje upoznaju…. Razlog tome je što nisam baš otvorena prema svima… treba mi neko vrijeme da upoznam i procijenim osobu i tek onda se otvorim i pokažem svoje pravo ja

3. mrzim učit, to mi je nešto najgore, i čistokrvni sam kampanjac, što ste mogli zaključit kad je bila matura, uvijek se uhvatim knjige u zadnji čas i onda paničarim… al nemrem si pomoć…. Evo i sad mi je kolokvij u utorak, a ja još nisam počela učit.

4. jako sam optimistična osoba…. Osim to kad paničarim…. Ali inače kao da svijet gledam kroz ružičaste naočale. Po meni svaki problem ima rješenje, i uvijek postoji gore od najgorega. Uvijek mislim na bolju stranu nečega, i u svim ljudima pokušavam naći dobru stranu.

5. obožavam spavat, pogotovo onih slatkih 10, 15, 20 minuta prije nego što ću se ustat, što nerijetko ako sam u mogućnosti produžim na sat vremena. Mrzim kad se moram budit ujutro i mrzim kad me netko budi, ala onda sam živčana i samo šutim. I još nešto što mrzim kad mi netko laprda na uho u rano jutro, a ja samo razmišljam kak ću se vratit u krevet. Sva sreća pa sve to što mrzim jako rijetko doživljavam otkad sam krenula na fax…

eto to bi bilo mojih 5 nazovimo zanimljivosti…..

a ovu glupavu štafetu prosljeđujem
(NEMOJTE ME UBIT)

1Plavuša s prava
2sve što želim je kraj mene...
3....blog za tebe.... – SORRY LEGA I SRETAN TI ROĆKASSSSSSS!!!!!!!
4Riječanka u Americi
5Ljubi i voli prepusti se svemu ,al uvijek pazi KADA KOME ČEMU

Eto sad je na vama red da održite štafetu, ja sam svoje obavila…. Pa ako niste do sad, krenite s pisanjem 5 stvari koje još ne znamo o vama….

Uskoro možda napišem novi post, a do tad pjesma koja dosta govori o mom stanju….

Pozdravljam vas i šaljem veliku pusu!!


Sada je stvarno kraj

Image and video hosting by TinyPic

Noćas kad odem ja
godine kajanja i tuge
pred tobom stoje milo moje
jer si me izdao, vatrom se igrao
a sada plaćaj grehe svoje


Noćas kad odem ja
ne želim ni da znam
za tebe, gde si i s kim si
baš me briga


Kad budeš bio sam,
tužan i očajan
znaj moja suza te je stigla


Zbog tebe postaću i ja
neverna i lažljiva
devojke nevaljale
uvek prođu najbolje


I zato postaću i ja
divlja, neukrotiva
vi muškarci volite
kad za ljubav molite


Sada je stvarno kraj,
više se ne nadaj
da možeš biti gospodar srca moga
biću bez milosti ko što si bio ti
kad sam te voljela ko Boga


Sada je stvarno kraj,
ne traži oprostaj
i shvati da praštat'
može samo nebo

Po zlu pe spominji,
kuni i proklinji
al' samo drži se daleko

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.