....Zivot se ne broji sekundama, vec trenucima koji su ti oduzeli dah....

13.01.2007., subota

Image and video hosting by TinyPic
Bok ljudi moji!!

Evo po prvi put pijana pišem post, cimi mi je zaspala a meni se još ne spava… pijane smo, popile smo oko 2 lite bambusa…. Hehe čak mi se i vid pomutio, a kak nebi…..

Znate šta sam napravila…. Nemojte me razapet al poslala sam mu poruku, a izvješća nema, a zvrcala sam na mob i upaljen je…. Evo što sam mu napisala

JA ZNAM DA JESMO SAMO PRIJATELJI
I NE ZNAM KAKO TOJ ŽELJI DA ODOLIM,
„SVE“ MOJE TAJNE ZNAO SI TI,
AL NISI ZNAO DA TE V….,
NOĆAS TI PRIZNAJEM TO,
ISPIJAM ČAŠU DO DNA,
A SUTRA ĆU TI REĆI DA SAM BILA PIJANA…..
I ZNAM DA MOGU NOĆAS DA IZGUBIM SVE
ŠTO JE „BILO“ MEĐU NAMA,
NOĆAS TI PRIZNAJEM TO
ISPIJAM ČAŠU DO DNA
A SUTRA ĆU TI REĆI DA SAM BILA PIJANA!
I ZNAM DA ĆEŠ SE DOBRO NASMIJAT OVOME SKUPA SA
SANJINOM AL ETO TAKO JE, I NE MORAMO SE VIŠE NIKAD
ČUT I VIDJET, AL TAKO JE…. SORRY…..

Eto to sam mu napisala… i znam da sam glupa što sam to napravila… al mislim da nisam imala drugog izbora… jbg….

I tak…. Hehe cimi se naglo probudila….. eh što alkohol učini od čovjeka, tj od nas dvije…. Ne nismo mi normalne…. A jbg bilo nam je dosadno… pa smo popile “malo“….

Eto da vam se javim…
Idem sad… ne znam ni sama kud…
Ajd bok
Pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Volim vassss, bez ljutnje najviše volim cimi, jedna i jedinstvena, moju seku, mamu i njega, od blogera nadraži su mi lepa protina i curly, a zatim i svi ostali….

Pusičakkkkkkkkkkk

Btw-ah nadam se da nema pogrešaka u pisanju ipak mi se manta….

Ajd još jednom pusa svimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

i sad je tri sata i tri minute, i mislim na njega, a on.... na koga on misli... koga sanja....


Najbolji prijatelji

Ja znam da jesmo najbolji prijatelji
al' ne znam kako svojoj zelji da odolim
sve moje tajne znao si ti
al' nisi znao da te volim

Nocas ti priznajem to
ispijam casu do dna
a sutra cu ti reci
da sam bila pijana

Boli me dusa kad te druge imaju
kad trazis utehu na mome ramenu
ma, sve smo prosli, daj da probamo i to
i onako misle da smo zajedno

Ja znam da mogu nocas da izgubim sve
sve one tajne sto sam delila sa tobom
i to je tako sve dok ne zagrlis me
tek tada osecam se dobro

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.