....Zivot se ne broji sekundama, vec trenucima koji su ti oduzeli dah....

27.12.2006., srijeda

Image and video hosting by TinyPic

evo mene jopet dragi mojiwink......

sad kad sam doma imam nekako više vremena pa mogu pisat......

ovak kod mene je super.... mogu reć da sam sretnacool, ako zanemarim neke "sitnice"....

ovih dana stalno nekud letam.... al i bolje je tak... jučer sam cijeli dan morala čamit u kući jer su mi se svi nekud razbježali i mislila sam da ću poluditbangludheadbang.....

al zato sam danas to nadoknadila, otišla iz kuće u 12 i vratila se u pol 10nut....

za badnjak je bilo super..... malo smo se napiliparty, tj popila sam "samo" 6 bambusa-7. osto na stolu al me zato lupilo dobrano.... hehe glavno da smo se mi zabavili.... i naslikavali se tamo po bircu imamo oko 70 slika hehe... nismo mi normalnilud.... i tako smo pijani dočekali Božić, izčestitali si izljubili se.... i naravno bila sam dovoljno pijana da njemu među prvima pošaljem poruku iako sam si rekla da neću, da ću čekat da vidim oće on meni čestitat.... ah taj alkohol... i tak ja njemu pošaljem Sretan Božić! i evo odgovora tnx, tebi također sve naj, i ugodan provod ma gdje bila, vau baš me iznenadioyes.... nisam očekivala takvu poruku od njega jer je uvijek prema meni bio nekak hladanrolleyes....
ma super mi je bila ta večer... i u petak opet idemo vanparty...... i tak....

e da, jučer smo se čuli na netu, i razgovarali smo čak sat vremena.... a to se nije dogodilo u zadnjih pa ja mislim više od pola godineyes.... i baš mi je bilo ugodno pričat s njim.... i na kraju mi je napisao da mu je baš drago da me uhvatio na netu malo.... hehewink... opet ja ostala iznenađena jer inače napiše samo da ide i ajd bok.... hehe...

e da zaboravila sam napisat.... da iako mi je bilo drago što sam se čula s njim mislim da sam ga ono vald preboljela, tj da sam na dobrom putu, iako volim ja njega još uvijek- bar mislim... i uvijek će on za mene bit something special ali znam da ćemo mi bit samo prijatelji i ništa više od toga između nas nije moguće, pa eto neka tako i ostane... mislim da više ni ne želim ništa više.... a voljet ću ga vjerojatno dok ne naiđe netko drugi, no ovaj put ne srljam tako olako, više neću tako sljepo zavoljet... sad pucam na sigurno, pa makar morala čekat još puno puno.... bolje to nego da patim ovako za nekim....

joj razmišljam da se odem ošišat, sutra bi se naručila.... ali ništa puno, samo vrhove.... ipak se nisam šišala od 5 mjeseca, kad sam odrezala 15cm kose, da baš sam glupa znam... još to nisam prežalila.... strašno... i sad ju puštam... al htjela bi malo promijenit fruzuru malo se na stepenasto ošišat.... a ne znam, još ću razmislit do sutra.... šta vi kažete da se šišam il ne, sad mi je kosa a šta ja znam nekih 10 cm ispod ramena..... ne znam kak bi drugačije opisala....
i htjela bi stavit pramenove da si posvjetlim kosu, pošto mi je sad već potamnila.... kad nema sunca.... ne znam- al to nemrem skoro pošto su pramenovi kod moje frizerke kojih 200-300 kn... a trenutno se baš ne razbacujem s parama....

eto tako vam je kod mene.... uživam... svaki dan idem po kavama i tak.... super mi je....

šaljem vam svima veliku pusu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kiss

evo jedna meni jako lijepa pjesma, malo je starija al ja se tek sad sjetila da bi ju mogla slušat, ma predobra mi je pjesma....



Udala se moja crna dragano

Udala se moja crna draga,
otišla mi kao mladost s praga,
daleko, u pravcu proleća

Jutros mu je i sina dala,
imenom ga mojim nazvala,
a kaže da me se ne seća

Ja sam bio poslednji,
što ti je krišom u sobu svratio,
one noći kad sam te,
na -10 za Beograd pratio

Ja sam bio poslednji,
kome si tada srušila muški san,
mogu valjda prvi bar,
da ti se javim i sina čestitam

Da joj pišem nikad nije dala,
pokloni su ostali bez "hvala",
da dođem, nikad me nije pozvala...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.