www.reliablecounter.com
Click here NG Izazov - Deseta umjetnost - enigmatika - Blog.hr

NG Izazov

12.10.2017.

Izgleda da je Izazov vrlo izazovno ime za nas zagonetače. Podsjećam, osim ovog, izlazio je pod tim imenom i zagonetački list „Izazov“ u Rijeci, a malo je poznato da smo i mi, zagonetači novogradiškog kraja okupljeni u Zagonetačkom društvu „MAR“, još 1990. godine pripremali izdavanje lista pod tim imenom. Kao glavni i odgovorni urednik budućeg lista dogovarao sam suradnju, a među autorima računao sam i na kolegu Antuna Jurića iz Adžamovaca kod Nove Gradiške koji živi i radi u Njemačkoj koji mi je vratio sačuvano pismo, jer je meni u ratu uništena sva zagonetačka arhiva. U uvodnom dijelu sam mu tada napisao:

„Dobio sam materijale koje si poslao na čemu ti se zahvaljujem. Nešto ću s vremenom objaviti, naravno ako list uopće ugleda svjetlo dana. Rješenje o izdavanju Izazova sam dobio, stvorio osnovne „papirnate“ preduvjete za izlaženje, ali sada zapinje zatvaranje financijske konstrukcije. Situacija je vrlo teška, u firmama i privatnim poduzećima muče se sa vlastitim problemima, tako da ne znam hoću li uspjeti u svojim namjerama da list krene“.



Logo za Izazov (na slici) izradio je novogradiški akademski slikar Gordan Bijelić, član ZD „MAR“, otvorili smo žiro-račun, i dok smo mučili muku s osiguranjem novca, izašao je prvi broj Izazova u Rijeci. Budući da je zamisao bila objavljivanje zagonetaka s temama iz ekologije, zaštite prirode, zdrave hrane, uskoro smo pokrenuli „Zelene zagonetke“ o čemu sam opširnije pisao na blogu Zagonetači i rješavači Branislava Modrića.

Vjeko Hudolin

Oznake: V. Hudolin, A. Jurić, izazov

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.