nečovjek

srijeda, 14.05.2008.

Zajednički život

Vec neko vrijeme razmisljam da li da napisem ovaj post ili ne. Pitanja su to koja me opcenito zanimaju, i na koja svatko moze odgovoriti ako zeli i ima takvih iskustava.



Zanima me mogu li dva muskarca zivjeti zajedno vec nekoliko godina, skrivati se od ociju javnosti, i da nitko nezna da dijele zajednički životni prostor ?

Na neki način mogao bi napisati i da su ova pitanja ponajprije upucena jednom blogerasu ovdje (Jonasyu; link na njegov blog nalazi se s desne strane moga bloga..hahaha malo reklame ne skodi, iako vjerujem da to njemu ne treba posto je vrlo popularan) , no eto on je jedini blogeras kojega ja znam a da zivi sa svojim partnerom vec dulje vrijeme, a koliko sam skuzio za njih se nezna. Ako smatrate da je to zadiranje u njegovu intimu, ja se ispričavam jer mi to nije namjera, pa on nemora odgovarati (ali neka mi odgovore posalje na mail) hehehe

Dakle, kada su dva muskarca u vezi i zajedno zive, a zele sacuvati svoju intimu i svoju seksualnu orijentaciju od svakoga da li:

~ Imaju zajednicke prijatelje? Znaju li ipak oni za njih?
~ Znaju li im roditelji da zive zajedno? Sto oni misle da su cimeri ili su outani njima? Sto kazu roditeljima gdje zive
(ako neznaju za njih), da li ih roditelji posjecuju?
~ Gdje im dodju prijatelji, da li ikada dodju kod njih doma?
~ Druze li se sa heteroseksualnom populacijom, ili iskljucivo sa gay ekpom? Imaju li uopce gay prijatelje?
~ Familija? Zna li familija gdje oni stanuju? Posjeti?
~ Ciji je stan? Kupili su zajedno stan ili iznajmljuju stan?
~ + jos 100 pitanja

Volio bi se jednoga dana odseliti tako sa voljenom osobom. Ali smatram da tu ipak ima puno vise od samog preseljenja. Lako se preseliti..ali kako objasniti roditeljima da se selim sa drugim muskarcem u stan? Ili lagati pa reci da se useljavam sam (a onda strepiti kada ce mi se dotični roditelji pojaviti na vratima da me ne uhvate s partnerom), a opet nemogu samo tako nestati, otici i ne reci roditeljima gdje sam se preselio. Sta reci prijateljima, kada se odselis pa kad traze da napravis tulum za useljenje, kada zele doci pogledati stan, iznenaditi te za rodjendan/imendan ( sto? istjerati taj dan partnera iz stana i sakriti sve njegove stvari, fotografije na sigurno)...i jos puno takvih nezgodnih situacija.

Sloboda, zajednicki zivot sa voljenom osobom zvuci toliko lijepo i pozeljno, mozda kada si heteroseksualac,a ne homoseksualac koji zeli sacuvati od svih svoju privatnost,pa i od roditelja.

Mozda je stvarno lakse kada "izadjes iz ormara".

14.05.2008. u 19:51 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga




Tražim se,nadam se da cu se pronaci..



Prijašnji tekstovi u arhivi:


Pitam se,pitam..
Gay pride 2007
Svi smo mi "prefiks"seksualci



posjetitelj-a trenutno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Leenks.com






Posjetite blog


HONEY
RE:PLAY !983
VRAŽJA POSLA
GAY OKAY
QUEERREPUBLICA
GAY ISKRENO


ti si posjetitelj broj:

Hit Counter