nečovjek

petak, 16.11.2007.

Comeback

Ne, nije Britney Spears haha..nečovjek se "vratio"



Zaboravio sam gotovo na ovu stranicu (sto je dobro jer sam se maknuo sa neta), zaboravio sam na svoje blogeraške prijatelje (sto i nije bas toliko pohvalno).no dobro. Ma lazem..nisam se maknuo sa neta,samo sam se lagano preusmjerio na neke druge stranice i na neka druga podrucja. Ali da sam zaboravio na svoj blog..jesam.

Da li u nedostatku inspiracije, da li u nedostatku vremena ili je jednostavno bila u lijenosti stvar zbilja neznam. Nije ni bitno, zaboravio sam na njega.

Rekao sam da cu se aktivnije ukljuciti no ocito je da sam malo prenaglio s tom izjavom..jer izostao sam dulje nego ikada. Koji je razlog? Neznam..i dalje postoji zelja za odrzavanjem ovoga bloga, ali mi ocito fali nekih tekstualnih tema. Neznam o cemu razmisljam, nemam o cemu pisati, sto vise da pitam..kao da su sve moje misli i sva moja razmisljanja vec ovdje ispisana. Ne brine me to previse. Kad bolje pogledam moj blog je bio, i jos uvijek je zaista samo osobne prirode, nikada nisam pisao o estradnim zvijezdama, o politici, o temama dana, o sportu, o filmovima, o big brotheru ili o Vlatki Pokos. Tu sam bas prezentirao samoga sebe. Trebao bi uvesti neku rubriku "rasprava mjeseca", "pitanje dana" ili " hottie dana/tjedna/mjeseca"..tek toliko da se cesce javljam :). Sve u svemu vrijeme je za promjene. Od kojih vjerojatno nece biti nista..al fora je to napisati..kao i ono : okrecem stranicu u svom zivotu buahahaha

Pitanje dana. Jeste culi da je Maja-Paola lagala da je trudna ?! yes
Da li je strasno to da jedan dvadeset + godisnjak nema pojma o politici i uvidu o tome sto koja stranka prezentira i nudi. Postoji li neka koja zastupa i pedere?

ok znam...to su tri pitanja..blabla

16.11.2007. u 15:44 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga




Tražim se,nadam se da cu se pronaci..



Prijašnji tekstovi u arhivi:


Pitam se,pitam..
Gay pride 2007
Svi smo mi "prefiks"seksualci



posjetitelj-a trenutno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Leenks.com






Posjetite blog


HONEY
RE:PLAY !983
VRAŽJA POSLA
GAY OKAY
QUEERREPUBLICA
GAY ISKRENO


ti si posjetitelj broj:

Hit Counter