nečovjek

ponedjeljak, 18.06.2007.

nada umire posljednja..ili je kurva?

Da li su ljudi cesto depresivni? Skloni depresiji koja s vremenom postane i sastavni dio njihovog zivota?!



Ja bih rekao da ja nisam depresivan iz nekih neutemeljenih razloga. Iako sam sebe mozda cesto volim postaviti u ulogu zrtve i volim se odreci necega, tog nekog dijela svoje srece samo zato da bi nekome drugome bilo bolje (i onda jos ocekujem sazaljenje drugih ljudi zbog toga sto sam se kao ja "morao" odreci). To sazaljenje ocekujem npr.od neke osobe koju jako volim (da mi pokaze da joj je stalo do mene i da bi joj bilo puno draze kada bi bas ja bio s njom (tom osobom).

A s druge strane i ne volim kada me sažaljevaju (ili sažalijevaju). Kako se to pise?! Napisat cu: kada me zale. Sve ovisi o situaciji.

Najcesce me u depresiju baca ta prokleta nesretna ljubav mad, bolest i nerazumijevanje drugih ljudi. Uh kako to mrzim! Kada nekome nemozes objasniti neke stvari (a jos da i pritom ni nisam ja kriv) pa makar se bio popeo i na trepavice. Imajte razumijevanja ljudi,razumijevanja!!!

Ljudi se sve vise i vise "bave" samoubojstvima, i sve vise i vise se na taj nacin "rijesavaju" svojih problema. Kukavice ili ?
Kukavice..bjeze od svojih zivota, pretezak im je taj "kriz" koji moraju nositi pritom uopce ne misleci na posljedice i na praznine koje ce ostati u srcima njihovih bliznjih.
Hrabrost..da hrabrost, kako netko uopce smogne hrabrost popeti se na neboder i samo se pustiti,pucati pistoljem u samoga sebe,objesiti se i na taj nacin se ugusiti ili uzeti saku tableta i popiti ih. Za mene hrabrost (na jedan bizaran nacin).
Nikada mi nije palo na pamet da se ubijem zato sto sam peder (koliko god me to mucilo i koliko god sam sam sebe preispitivao). Puno ljudi navodno ucini samoubojstvo iz tog razloga - zbog svoje seksualne sklonosti.

Treba li osudjivati samoubojice, jadne ljude slabog karaktera koji se sa svojim problemima nemogu stoički nositi? Ja ih u neku ruku shvacam. I zao mi ih je. Ali smatram da samoubojstvo nije pravi nacin. Iako mi dodje tu i tamo da razmisljam o tome. Ali samo pomislim. Nisam suicidan tip.

Primjetio sam da sad vec neko vrijeme nisam pisao o lijepim stvarima, pa sam napisao i ovaj crni post. Pa red je dosao na neke veselije teme. Uskoro,uskoro..

18.06.2007. u 14:32 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga




Tražim se,nadam se da cu se pronaci..



Prijašnji tekstovi u arhivi:


Pitam se,pitam..
Gay pride 2007
Svi smo mi "prefiks"seksualci



posjetitelj-a trenutno

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Leenks.com






Posjetite blog


HONEY
RE:PLAY !983
VRAŽJA POSLA
GAY OKAY
QUEERREPUBLICA
GAY ISKRENO


ti si posjetitelj broj:

Hit Counter