By: Nessy. ^^
< prosinac, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

Lady Gaga blog

Brojač poseta
Counter
Counter

AKO NEKOG ZANIMA OTVORIO SAM BLOG O SEBI
DNEVNIK JEDNOG MADA FAKA NECE


Ovaj sajt posetite ako su vam potrebne proverene reči pesama Lady GaGe :

LADY GAGA LYRICS

1000 mora daleko...
moj drugi blog... o Tokio Hotelu

Lady GaGa Net


Češki blog


Lady GaGa Web

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

MoJe sLiKe









Rah-rah-a-a-a… Roma-Roma-ma-ma… Ga-Ga-oooo-lalala… - peva ceo svet… xD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Novi CD Lady Gage je konačno ugledao svetlost dana. Kako sama kaže „Fame Monster“ i „The Fame“ su nešto poput Yin-Yang-a. Na prvom CD-u je pevala o svojoj borbi da postane popularna i pozitivnoj strani svega toga. Drugi CD međutim donosi i mračnu stranu slave. Oslikava njene strahove od alkohola, ljubavi, sexa, slave... Na albumu se, kao što sam već rekao u prošlom postu, nalazi 8 pesama. Meni su sve pesme izuzetno dobre, a favorit mi je „So Happy I Could Die“. Mogao bih slušati refren ceo život. Zatim „Telephone“ mi je savršena ( osim dela koji peva Beyonce, ne znam zašto, ali nervira me ona... Ima sjajan glas, ali jednostavno nekog ne volite... ). Oduševljava me to kako se Gagin glas pretapa u zvono telefona. Genijalno! xD Najbolji mi je tekst pesme „Teeth“. Ova žena me stvarno oduševljava kako u svemu mogućem, pa i u zubarskom pregledu, nađe neku perverziju. xD
„Pokaži mi zube... Radila sam sve ovo ranije... Otvori usta, dečko... Pokaži mi šta imaš“ xDDDDDDD
Najviše me je oduševila što je naručila pizze svim fanovima koji su celu noć čekali ispred radnje u kojoj su mogli prvi da kupe novi CD.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Gaga se trenutno nalazi na „Fame Ball“ turneji, na kojoj izvodi sve stare i nove pesme. Na listi pesama sa nalazi čak i pesma „Fashion“, koje nema na CD-u, ali je ja znam jer je nekad ranije objavljena na Netu. Obožavam tu pesmu. Možete je pronaći na YouTube-u, ako vas interesuje.
GaGa trenutno najviše promoviše 2 pesme: „Bad romance“ i „Speechless“. Za „Bad romance“ je snimila i spot. Nešto sasvim drugačije od onoga na šta smo od nje navikli. Bizarna koreografija u kojoj simulira masturbiranje, a nakon toga se prekrsti. Čak u jednom delu nosi krst u predelu... hmmm... genitalija! xD Ne bih da kažem muških ili ženskih jer se kod nje nikad ne zna... Šalim se! xD
Spot počinje u „Bath Haus of GaGa“ gde su u svojevrsnim mrtvačkim sanducima monstrumi, koji izlaze i počinju da igraju sa GaGom. Ovo me pomalo podseća na „Thriller“ Michael Jacksona. Gaga pokazuje svoju monstruoznu stranu pa je tako možemo videti sa očima duplo većim od normalnih, sa deformisanim telom, izraženom kičmom, rukama sa nenormalnim tikovima... xD Otimaju je 2 devojke koje je napiju vodkom, a potom Gaga svojim plesom zavodi predstavnike ruske mafije. Naposletku i spava sa jednim od njih za milion dolara ( !!! ), ali sve nestaje u plamenu. Kada sam prvi put gledao spot nakon svake nove scene sam govorio „Pa, gde ona nalazi inspiraciju za sve ovo?“ ( na primer, za belu bundu na čijem kraju je glava od polarnog medveda ), i taman kada sam pomislio da je kraj iznenađenjima, usledio je kraj spota, koji kad god da vidim padnem na pod od smeha. Scena u kojoj Gaga leži na krevetu, grudi su joj ekspolodirale i spalile krevet i njenog ljubavnika... hahhahahahahha
Inače, mislim da je ovim spotom htela na sebe da navuče napade Bete ( organizacije za zaštitu životinja ) jer promoviše nošenje krzna, a u pozadini možemo da vidimo i preparirane glave 2 jelena. hehehe Svesna je da kada je napadnu da će samo još više skrenuti pažnju na spot... Budala... xD



Ništa manje su spektakularni nastupi za ovu pesmu ( u emisijama i na dodelama nagrada ), tako da je možemo videti kao oličenje đavola u veeeelikoj kadi, a potom kako svira klavir na WC-šolji. Zatim, drugom prilikom je kostur koji razbija sve po sceni i svira klavir u plamenu, razbijajući čaše o njega. Jedan od najznačajnih nastupa za ovu godinu je nastup pred engleskom kraljicom ( kraljica pred kraljicom xD ) gde je svirala sa ljuljaške na nekoliko metara visokom klaviru. Inače, otkačena kakva jeste, uspela je da isprovocira i samu kraljicu, tako što se obukla kao jedna od njenih prethodnica, kraljica Elizabeta.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


I za kraj, mali osvrt na turneju. Za sada postoji samo jedan official snimak turneje, ali sam ja gledao neke tuđe snimke koncerata. Koreografije i kostimi su genijalni. Najbolje mi je kada Gaga ima kosu upletenu u pletenice duge nekoliko metara, koje nose njeni igrači, a nakon toga ih odseku ogromnim makazama. xDDDD

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



To je to, my little monstersi... ustvari, bolje reći, Zrinka, moj little monsteru... xD
Ovaj post je samo za tebe, jer ti jedina ovo čitaš... Nadam se da ćeš mi u komentaru napisati mišljenje o svemu ovome, spotu, pesmama, nastupima, odeći... Volim da čujem i druga mišljenja... xD


|nedjelja, 20.12.2009. , 13:28|

||.komentari. (12) || Da | Ne || ^^






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.