By: Nessy. ^^
< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

Lady Gaga blog

Brojač poseta
Counter
Counter

AKO NEKOG ZANIMA OTVORIO SAM BLOG O SEBI
DNEVNIK JEDNOG MADA FAKA NECE


Ovaj sajt posetite ako su vam potrebne proverene reči pesama Lady GaGe :

LADY GAGA LYRICS

1000 mora daleko...
moj drugi blog... o Tokio Hotelu

Lady GaGa Net


Češki blog


Lady GaGa Web

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

MoJe sLiKe









Legenda

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Od danas je zvanično. Lady GaGa je legenda!
To znaju svi koji su sinoć gledali njen nastup na MTV VMA 09!
Ne samo što je bila zvezda večeri sa rekordnim brojem nominacija ( čak u 9 kategorija ), već je sve ostavila bez daha svojim otkačenim kreacijama, a i nastupom koji će ( po mom mišljenju ) ostati zabeležen u istoriju muzike koliko i onaj Madonnin sa venčanicom i svadbenom tortom. Samo što je ovo GaGa napravila nakon samo godinu dana svoje karijere!
Pre svega me je oduševio način na koji je pevala. Nikad dosad nismo bili u prilici da čujemo takvu izvedbu pesme „Paparazzi“.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Scena, njena odeća i kostimi igrača su kao i obično bili njena kreacija. Bilo je tu svega, devojaka u kolicima, školjocanja aparata, štaka...
A onda u jednom momentu GaGa na zaprepašćenje svih počinje da krvari i da jeca. Preklinje. Na kraju nastupa se obesi. Teško je opisati. To morate videti. Oduševio me je način na koji glumi sebe mrtvu. Nema nijednu reakciju na licu. Pa čak ni treptaj.



Nakon spektakularnog nastupa je pokupila 3 trofeja ( za najboljeg debitanta, scenografiju i specijalne afekte ( zadnja 2 za spot "Paparazzi" ) a prilikom uručenja nagrada je preko lica imala crvenu mrežu, koju je u jednom momentu strgnula i viknula:
„Ovo je za moje ****** fanove, Boga i gej populaciju!“

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ova dodela je kruna njene dosadašnje karijere...
U međuvremenu, dok nam ne stigne „The Fame Monster“ ostaje nam da se i dalje smejemo na GaGine izjave tipa:
„Zadovoljna sam svojim ljubavnim životom. Ja i vibrator se sjajno slažemo...“
...i odgovor na pitanje da li joj smetaju priče da ima penis ( a dokle više s tim... ) :
„Nisam uvređena ja. Uvređena je moja prelepa vagina...“

Kakav lik! Obožavam je...


|ponedjeljak, 14.09.2009. , 16:27|

||.komentari. (4) || Da | Ne || ^^






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.