By: Nessy. ^^
< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

Lady Gaga blog

Brojač poseta
Counter
Counter

AKO NEKOG ZANIMA OTVORIO SAM BLOG O SEBI
DNEVNIK JEDNOG MADA FAKA NECE


Ovaj sajt posetite ako su vam potrebne proverene reči pesama Lady GaGe :

LADY GAGA LYRICS

1000 mora daleko...
moj drugi blog... o Tokio Hotelu

Lady GaGa Net


Češki blog


Lady GaGa Web

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

MoJe sLiKe









*** Lady GaGa - Mission 7 - Provokativno na kub ***

Pesma koja je obeležila 2009. godinu, bilo da volite Lady GaGu ili ne.
P-p-p-p-poker face...
Provokativan tekst.
Provokativan spot.
Provokativna GaGa.
Krenimo redom....

Provokativan tekst.
GaGa sve vreme peva o pokeru, ali je jasno da se sve zapravo odnosi na sex ( kao i u svakoj njenoj pesmi ). Mnogi su imali nedoumicu šta ona zapravo hoće da poruči refrenom.
„He can’t read my poker face“
( Ne može da protumači moj pokeraški izraz lica... )
Poznato je da pokeraši blefiraju tokom igre i izrazom svog lica zavaravaju saigrača. Kada ovo prevedete u situaciju u sexu, dobijate sledeću tvrdnju:
„Poker Face je zapravo lice koje sam koristila dok sam vodila ljubav sa bivšim dečkom. Da bih svršila morala sam da mislim na druge devojke. Ups, nadam se da moj bivši ne gleda ovo...“
( P.S. Iz ove emisije potiče i ona odvala „Yeah, I do have big donkey dick!“ )




Provokativan spot.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



Mislim da je GaGa jedina osoba koja se u bazenu kupa obučena u kožno odelo... xD
Ceo spot je zapravo jedna partija pokera u skidanje. Na sve strane su karte, kockice, žetoni, pa čak i na GaGinim noktima.
Video sa snimanja spota... Još jebozovnije od samog spota...



Spot ne mogu da uploadujem jer je skinut sa YouTube-a, ali ga možete pogledati klikom na...

OVAJ LINK


Provokativna GaGa....
Ukucajte u Google provokativno i mislim da će izaći njena slika.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ova cura se mogla izdepilirati za slikanje...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Najlepša Gagina slika ikada...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I za kraj još jedan video. Piano verzija Poker Facea... Mnoooogo dobro...



Mission complete...


|petak, 24.07.2009. , 10:45|

||.komentari. (22) || Da | Ne || ^^






*** Lady GaGa - Mission 6 - Svet je hteo da zna... Ko je ta devojka? Part 1 ***

Novine, televizija, intervjui, obična i provokativna pitanja, neobični i još provokativniji odgovori… GaGa je imala odgovor na sve… Kao da se celog života spremala za ovo…

“Muzika je ceo moj život. Već sa 4 godine sam počela sa sviranjem klavira… Razvijajući sluh, sa 13 sam komponovala prvu pesmu - baladu . Sa 14 sam nastupala po klubovima, iako su se moji roditelji protivili. Sa 17 sam upisala Akademiju umetnosti na koju godišnje primaju 20 učenika. Međutim, napustila sam je i nastupala kao go-go igračica po klubovima kako bi DJ-evi puštali moje pesme. Uvek sam se borila za sebe, jer znam da mi ništa neće doći samo. Nikada ne treba prestati verovati u svoj san. Ja nisam prestala i danas ga živim!”

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


* Uvek ističe da nije kao ostale pop-zvezde. Sama piše i komponije pesme, dizajnira odeću i scenu. Sve je 150% njena vizija. Ovakvo nešto nije napravio neki ženski umetnik još od Madonne. Njoj prija poređenje sa njom, ali se iznervira kada joj neko kaže da će biti nova Madonna.
“Ja ću biti nova GaGa.”

* Iako ima dosta talenata ( gluma, muzika, moda.. ) trenutno želi da se fokusira samo na svoj šou, a tako pokušava da uklopi svo troje.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

* Pre izlaska na scenu meditira.

* Ne nosi periku, kao što neki nagađaju.

Image and video hosting by TinyPic

* Neprestano radi na novim pesmama... Napiše 1000 pesama pre nego što odabere jednu za album... Ostale verovatno utrapi Britney, PCD... xD

* Smatra da ne možeš napisati stvarno dobru pesmu ako ti srce nije slomljeno...

Image and video hosting by TinyPic

* Kad ju je pitao neko u intervjuu koje joj je omiljeno piće otpevala je Red wine ( početak Just Dance )... Ja sam ranije mislio da to peva, ali svugde je u rečima pesama pisalo Red One, naziv njene izdavačke kuće. Sad šta tu tačno otpeva, đavo će ga znati. Uglavnom, pošto je Italijanka u krvi joj je vino. Zbog nje ću i vampir postati... zubo

Image and video hosting by TinyPic

* Ima nekoliko tetovaža, ali se najčešće na slikama vidi znak Peace na ruci. Taj tattoo je inspirisan Johnom Lennonom, jer je od malena veliki fan Beatlsa, a i živela je u ulici koja je udaljena samo jedan blok od mesta na kome je ubijen Lennon.
“Naravno da sam za mir u svetu, ali ne pevam o tome u svojim pesmama. Pa, ipak, ja imam samo 23 godine i pevam o onome što me trenutno okupira: sex, alkohol, droga, izlasci… Ima vremena kada ću pevati o politici. Uprkos tome, poručujem mladima da ne treba zanemariti politiku. Ipak treba biti donekle u toku i glasati!”

* Nakon što je Barak Obama postao predsednik Amerike GaGa je snimila jedan video podrške za njega. Siguran sam da ga je odgledao… smijehyes Uglavnom, rekla mu je da ga podržava i da želi da pravi pesme koje će ga naterati da pleše. Ne želi da peva pesme o protestima. Ja sam se pola sata kidao od smeha na ovaj snimak. To samo ona lujka može…





* Kada su pitali Christinu Aguileru da li kopira GaGu ona je rekla da uopšte ne zna ko je to, niti da li je muško ili žensko. Ova izjava je pokrenula one kasnije priče da je GaGa hermafrodit. Ovako, ja obožavam Christinu, ima najneverovatniji glas na svetu, ali ovde je ispala prilično glupa. Očigledno je da je iskopirala GaGin stajling, pa ako već nije htela da kaže to, mogla je reći da joj se dopada GaGin stil i da je to uticalo na nju. Može da priča šta hoće, ali par meseci nakon GaGe je izdala spot Keeps getting better u kome ima šiške kao GaGa, maramu, a i na jednom photoshootingu joj je pokupila fazon sa kragnom.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I još jedan video... Neko je i preko videa dokazao da Christina kopira GaGu... Pogledajte do kraja... Ono za ples mi je najbolje... Ne morate čitati ova sranja na početku...



P.S. Još je odjednom počela da nosi pink karmin, a poznata je po onom svom crvenom...


Za kraj pesma... Ovaj put moj izbor pada na „Boys, Boys, Boys“ ( Momci, momci, momci... ). Ovu pesmu je uradila u želji da napravi žensku verziju pesme „Girls Girls Girls“ Motley Crue.
U pesmi govori zašto devojke vole momke. Najbolji stih:
„Don’t forget my lipstick, I left it in your ashtray!“
( Ne zaboravi da mi poneseš karmin koji je ostao u tvojoj pepeljari * u kolima, verovatno* )




Mission complete...


|petak, 17.07.2009. , 09:39|

||.komentari. (28) || Da | Ne || ^^






GoLa GaGa... pOkLoN GaGa... MaŠnA GaGa... DvOoBrVna GaGa...

U ovom postu neće biti deo priče o Lady GaGi jer sam bio zaokupiran nečim drugim ovih dana pa nisam stigao da napišem post. Unapred se izvinjavam što će ovo sve biti nabacano, ali stvarno sam na brzinu nažvrljao post...
Ali, pošto je petak red je da se objavi nešto tako da ću vam staviti jednu sliku koja je ostavila jak utisak na mene... A i na vas će, pretpostavljam...
Ovo je sa slikanja za neki magazin. Dopada mi se što iako je gola ne izgleda vulgarno... Lar pur lar! xD Umetnost radi umetnosti!


Nekoliko puta sam pokušao da uploadujem sliku, ali mi je uvek obrišu.. Valjda je neprikladna... Pogledajte to klikom na link

LINK


Na ovim slikama mi je kao Marilyn Monroe...

"_blank">Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Još malo nemoralnih slika.... naughty

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Na jednoj nedavnoj konferenciji je nastupila sa maskom na licu. smijeh Mene ona oduševljava... Svaki put kad vidim neku novu sliku oduševim se...

Image and video hosting by TinyPic


Lady GaGa je trenutno na turneji. Od skora nastupa sa bendom koji čine njeni prijatelji iz New Yorka... Ponovo su se okupili samo za njenu turneju... Ostavljam vam par slika sa turneje, a potom i link za download celog koncerta... Ja ga imam i ...
nutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnutnut

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

LiKe a DeViL... zubo

Image and video hosting by TinyPic

Link za download koncerta

SAY THANK YOU xD

Ako ste mislili da njena čuvena mašna ne može biti otkačenija prevarili ste se...

Image and video hosting by TinyPic

Novi GaGin fazon su verovali ili ne 2 para obrva... naughty

Pošto joj se na novijim slikama često vide obrve primetio sam prvo da ih farba u plavo

Image and video hosting by TinyPic

... a potom i da dodaje još jedan par! smijeh

Image and video hosting by TinyPic

GaGina provala godine!!!

U jednom intervjuu su je pitali šta misli o Jonas Brothersima, koji su inače poznati po svom zavetu da će biti nevini do braka lazelazelaze, ona je odgovorila:
Želim da obavim jedan sex u četvoro sa njima!
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh


Za kraj vam ostavljam video na kome GaGa uživo peva pesmu "Paparazzi". Nakon gledanja ovog videa sam shvatio koliko ona zapravo ima dobar glas i da u budućnosti od nje možemo očekivati pesme poput Christine Aguilere! yes
U ovoj pesmi ona upoređuje ljubav prema nekom dečku sa poslom paparaca, tj, praćenje u stopu!
Najbolji stih ( koji ja pevam njoj naughty )
I'm your biggest fan
I'll follow you until you love me!

( Ja sam tvoj najveći fan
i pratiću te dok me ne zavoliš... ) cerek



Mission complete...


|petak, 10.07.2009. , 09:20|

||.komentari. (29) || Da | Ne || ^^






*** Lady GaGa - Mission 5 - Beautiful… Dirty… Rich… ***

Iako je pesma “Just dance” i dalje bila veliki hit, GaGa je snimila novi video spot i to za pesmu “Beautiful, Dirty, Rich”. Video spot je rađen namenski za seriju sličnog naziva „Dirty sexy money“ i kasnije je korišćen u završnoj špici serije, a sama pesma je nekoliko puta bila u pozadini epizoda ( sve vezano za 2. sezonu ).

Image and video hosting by TinyPic

Spot je sniman na setu za seriju i uglavnom se sve svodi na razbacivanje novcem, luksuz, provod, alkohol. Sviđa mi se to koliko je GaGa u stanju poza da smisli koristeći jedan dolar i antičku figuru u vili. Inače, u ovom videu je u izdanju Crvenkape u kombinaciji sa ramenima Supermena! xD
Najbolja scena : GaGa pali dolar kao tompus... Takve stvari samo njoj padaju na pamet!



Po meni je ovaj video jedan od najlošijih po produkciji. Ne izgleda mi uopšte skupo i kvalitetno. Da biste shvatili o čemu pričam pogledajte video „The Fame, Part 1“. Jako mi se dopada ovo jer je nešto totalno novo, izgleda mi kao zbir nepovezanih scena povezanih u neki nerazumljivi kratkometražni film. Obratite pažnju na to kako kaže Lady GaGa – Ledzijaga!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

„... U najvećoj priči ispričanoj ikada... Zajedno možemo pokoriti svet... Bazirano na istinitoj priči Madmoazel GaGe!“

Ovde po prvi put možemo da vidimo njenu čuvenu frazu ispisanu na elektronskim naočarima : Pop music will never be low brow! Malo je komplkovano objasniti šta je lowbrow, ali pokušaću... To je pokret u umetnosti koji je popularan u mnogim subkulturama ( poput punk muzike ), ali je ujedno i smisao za humor koji je često sarkastičan. Uglavnom, odnosi se na osobu koja je nekulturna. U smislu da muzika neće biti takva - najadekvatniji prevod bi bio da „pop muzika nikad neće biti nekvalitetna“ ili tako nešto.

Da ja ne dužim više, pogledajte ovaj video i saznajte kako je GaGa došla do disco-sticka.
I da... xD Još samo ovo... U ovom snimku se prvi put pojavljuju ona njena 2 psa. Pretpostavljam da su njeni jer se posle pojavljuju i „Poker Face“ i „Eh, Eh“ spotovima. Meni su lično ovi psi jako ružni, ali mi se dopada što je odabrala nešto različito, tj, što ne ide okolo kao sve ostale sa kučićima u torbici.



I kao i obično pesma za kraj... Ovaj put je u pitanju
"I like it rough" ( Volim to žestoko )

Naslov koji osvaja! xD
U pesmi govori o tome kako je nju teško voleti i ona je svesna toga. Ona traži momka koji će moći da je prati, a taj sa kojim je trenutno to ne može.
Najbolji stih :

“Lovin’ me's like like chewing on pearls”
( Voleti mene je kao žvakati bisere )



Slike

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Mission complete


|petak, 03.07.2009. , 09:26|

||.komentari. (29) || Da | Ne || ^^






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.