By: Nessy. ^^
< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

Lady Gaga blog

Brojač poseta
Counter
Counter

AKO NEKOG ZANIMA OTVORIO SAM BLOG O SEBI
DNEVNIK JEDNOG MADA FAKA NECE


Ovaj sajt posetite ako su vam potrebne proverene reči pesama Lady GaGe :

LADY GAGA LYRICS

1000 mora daleko...
moj drugi blog... o Tokio Hotelu

Lady GaGa Net


Češki blog


Lady GaGa Web

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

MoJe sLiKe









*** Lady GaGa - Mission 3 - Dance queen ***

Lady GaGa se od samog početka potrudila da bude orginalna i svoja! To se vidi u svakom aspektu njenog stvaralaštva.
U skoro svakoj pesmi sa albuma možete čuti ono prepoznatljivo ponavljanje slova kao u Poker Face:
P-p-p-p-p-poker face!

O stajlingu sam već pričao, a danas ću pisati o nastupu... Svaki njen nastup je šou za sebe i svaki je na svoj način drugačiji... Uvek napravi makar jednu sitnicu koja me oduševi... Ali svaki nastup sadrži iste delove koreografije... Evo, pogledajte jedan od ( po meni ) najboljih!



Original Video - More videos at TinyPic


Tokom nastupa promeni 3 para naočara. Prve nosi pre početka pesme, dok govori stvari tipa "The fame... Technology... Fashion... Haus of GaGa..." Te naočare su mi najbolje... Zapravo izgledaju kao 2 mala TV ekrana na kojima se smenjuju scene iz video-spota za pesmu "Just dance".
Ispod njih ima obične crne naočare koje nosi veći deo nastupa. Pred kraj pesme, jedna od igračica joj doda nove naočare koje na sebi imaju neke kristale... Tada u rukama drži i disco-stick, koji ima funkciju da obasja naočare.
Oduševljava me kako peva uživo, čak zvuči bolje nego na CD-u.. Dosad još nisam našao nijedan nastup na kome peva na playback! Svaka joj čast! Najbolji deo koreografije mi je kada kao izgubi ravnotežu u drugoj strofi i igračice je podižu.... Genijalno!

Ako želite da budete cool na sledećoj žurci i igrate kao Lady GaGa, verujte da nije nimalo teško... Naučite par plesnih koraka, a od koga drugog nego direktno od nje...




Poput mnogih zvezda i GaGa ima svoj YouTube Channal. Na njemu možete gledati sve njene video snimke, a od 24.05.2008. svakih 7 dana objavljuje kratku epizodu sa događanjima koja su obeležila prethodnu sedmicu. Njena TV serija se zove Transmission Gaga-Vision. Ja lično nešto i nisam oduševljen ovom serijom, pomalo mi je dosadna i kratko traje, ali o ukusima ne vredi raspravljati.
Posetite i steknite svoj utisak...

LADYGAGAOFFICIAL'S CHANNEL YOUTUBE

Slike sa Isle of MTV Malta

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Najgluplji nastup Lady GaGe ikada...
Da, da... I to čudo postoji! xD
Lady GaGa je nastupala na izboru za miss sveta 2008 i izvodila „Just dance“. Nastup traje 10 minuta, a GaGa peva u 3 navrata a u međuvremenu ide samo instrumental dok se manekenke vrckaju... Još na kraju ona peva, a voditelj nešto priča... Katastrofa!
Jedini dobar deo je kada na kraju ona krene za manekenkama... To mi je bilo baš smešno! Ako neko baš želi da vidi nastup evo vam link, a ja ću staviti samo sliku sa nastupa na blog...

LADY GAGA ON MISS UNIVERSE 2008


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

GaGin album prvenac je ugledao svetlost dana i zabeležio je neverovatan uspeh... Ja ću vam od ovog posta predstavljati po jednu pesmu...

Summer Boy

U ovoj pesmi Lady GaGa peva o… A o čemu drugom nego o sexu! Nudi dečku samo sex, ali on želi nešto više.
Najbolji stih:
Don’t be sad when the sun goes down
You’ll wake up and i'm not around
( Ne budi tužan kad Sunce zađe
Probudićeš se, a ja neću biti tu. )




Za kraj...
*** Novosti ***

Ako je neko pomislio da Lady GaGa više ničim ne može da šokira.. prevario se! Snimila je još jedan remix svoje pesme „Love game“ i to ni manje ni više nego sa jednim od najmračnijih rockera i satanista današnjice – Marilynom Mansonom! Meni se remix izuzetno dopada, a sama ta saradnja me je oduševila jer sam neki kratak period slušao Mansona... Obožavam njegov stil pevanja, a kod njega me je privukla slična stvar kao kod GaGe – šokantnost!
Evo i nekih fotografija iz studija, a potom i pesma...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic





Baš bi mi bio fazon da se smuva sa njim... xexe Ona je poznata po tome što voli otkačene likove... Pa, kada je videla momke iz Cinema Bizarre-a rekla je:
„OMG, pa vas petorica izgledate kao svi moji bivši momci na okupu!“


Mission complete...


|petak, 19.06.2009. , 08:18|

||.komentari. (69) || Da | Ne || ^^






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.