By: Nessy. ^^
  svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

Lady Gaga blog

Brojač poseta
Counter
Counter

AKO NEKOG ZANIMA OTVORIO SAM BLOG O SEBI
DNEVNIK JEDNOG MADA FAKA NECE


Ovaj sajt posetite ako su vam potrebne proverene reči pesama Lady GaGe :

LADY GAGA LYRICS

1000 mora daleko...
moj drugi blog... o Tokio Hotelu

Lady GaGa Net


Češki blog


Lady GaGa Web

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

MoJe sLiKe









NoVi SpOt! NoVi ŠoK! NoVa MrAčNa LaDy GaGa!


Novi spot Lady Gage je konačno ugledao svetlost dana. I to ne bilo kakav spot!
5. po redu video sa albuma "The Fame" je urađen za pesmu "Paparazzi". Lady Gaga je izjavila da je ovo njen omiljeni video, jer je totalno drugačiji od ostalih njenih do sada snimljenih spotova.

Scena 1

Spot je ustvari kratkometražni mjuzikl u kome ova pop-diva igra glavnu ulogu. Pre same pesme ide poduži intro, koji Gaga svira na klaviru. Ali, mi ne gledamo nju za klavirom, već u krevetu kuće iz 50-ih godina prošlog veka. Na sve strane su razbacane novčanice na kojima je Gagin lik. Gaga i njen ( filmski ) muž su usred strasne predigre tokom koje završavaju na terasi. Međutim, Gaga primećuje da nešto nije u redu. Nakon nekoliko trenutaka shvata istinu! Njen muž je potplatio paparace da ih slikaju i tera je da nastavi da pozira sa njim. Međutim, ona se opire i muž je baca sa terase.

Scena 2

Gaga se pojavljuje na crvenom tepihu, propraćena neizbežnim paparacima i naslovnim stranama. Svi oni mogu da vide Gagu u invalidskim kolicima, sa stilizovanim okovratnikom. ( Obožavam to njeno detaljisanje i pravljenje fazona od najbanalnijih stvari ). Uskoro Gaga izvodi ples na štakama. Sa ovim se preklapaju krajnje morbidni prizori nasilno ubijenih devojaka ( jedna je i obešena ) i Gage u vulgarnim pozama sa dva mladića. Glavna provokacija je što sve vreme nosi minđuše sa krstom, inače simbolom Hrišćana. Mislim da će ovo izazvati burnu reakciju.

Scena 3

Gaga, ovaj put u kostimu Mini-Maus, se sveti mužu tako što mu sipa otrov u piće. ( "I just killed my boyfriend!" Kakva kraljica! ) Ovde mi se najviše dopadaju njene usne, tj, karmin. Obratite pažnju na to kad budete gledali spot.
Dolaze bolničari, koji odvoze njegov leš, i policijska patrola koja je smešta u zatvor.

Scena 4 ( poslednja i moja omiljena.... uh.... )

Lady Gaga je u zatvoru i zavode je u arhivu. To podrazumeva ono čuveno fotografisanje, a Gaga i to koristi da pozira. Nju prosto morate obožavati!


Spot je savršen... Dopada mi se što neke delove priča na francuskom. Kad tako priča ja... sretanzubocoolroflkissrolleyeswinkyeseeknonodeadnaughtynutsmokincerekblablasmijehzujoroflkiss

Mislim da ste shvatili... Nadam se da ćete pogledati video jer mi je trebalo 3 sata da ga uploadujem... Kada budete ostavljali komentar komentarišite post. Ne odgovaram više na komentare tipa Cool blog Svrati na moj i tako te gluposti....

A sad...
Premijerno...
Budite među prvima koji su pogledali ovaj spot...

*********************************************************

Original Video - More videos at TinyPic


*********************************************
Nadam se da ste uživali... Bar upola koliko ja...

Za kraj slike sa snimanja spota...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


P.S. Spot će izaći za 4 dana, 03.06.2009., ali ja ga imam...
Ako objavite ovaj video na svojoj stranici ostavite link do mog bloga. Sve ovde napisano sam ja smislio, tako da to nemojte kopirati.
Hvala!

Mission complete...



|petak, 29.05.2009. , 16:34|

||.komentari. (67) || Da | Ne || ^^






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.