navia

srijeda, 12.03.2008.

malo smo se zaigrali...

Možda se pitate di sam nestala ovih mjesec dana, bez traga i glasa. Iskreno, jedva sam se suzdržala da ne postam opet o tekućim komatoznim događajima u politici, pesimizmu koji me mjestimice obuzme i pomalo paranoičnom strahu od poskupljenja, visokih kamata i poslovične besposlice...Napatila sam sebe i mog jadnom muža sa dvotjednim rantanjem, a onda sam odlučila da je dosta, stavila točku, napravila rez i bacila se na konstruktivnije i kreativnije stvari. Pritom se i sunce raspalilo, pa sam sad puna energije i pozitivnog entuzijazma. Zaradila sam neke parice, vratila se nezavršenim projektima i postavila neke deadlines, pa ćemo vidit kako će se sve završit.
Ovo je svakako bio dobar mjesec za neke moje prijatelje, pa eto, što da i ja ne doprinesem...Moj dragi prijatelj "Man with the plan" je odlučio preurediti svoju dnevnu-radnu-TV sobu, pa sam mu malo pomogla sa mojim udarenim idejama. Početni polet nas je progurao da u četiri dana posla završimo - zidove. Naime, njemu je palo na pamet da nešto oslikamo po njima, što sam ja objeručke prihvatila jer, kome se tako često pruža prilika da šara po velikim površinama?! A onda smo se nakon dugog premišljanja, odlučili za motiv tribala, što je samo na početku djelovalo jednostavno. Ipak, sve u svemu ispalo je stvarno dobro. Ja zadovoljna, on zadovoljan - a vi pogledajte, pa kažite svoj sud...

Photobucket

wall tribals 2

wall tribal detail 2

wall tribal detail 1

I na kraju, da bi sve bilo u stilu, napravila sam i jedan efektan svijećnjak...

tribal svijecnjak off

tribal svijecnjak on

Još imamo odradit par detalja, pa očekujte slike potpuno preobražene i sređene momačke sobe... wink

12.03.2008. u 13:41 • 0 KomentaraPrint#
< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

03/2008 (1)
02/2008 (1)
01/2008 (3)
12/2005 (1)
11/2005 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

O čemu ja

Kako sam oplovila pola svemira, završila u Srbiji i svakodnevno se trudim preživjeti dosadu, zloću i nezaposlenost

A zašto

Da pustim malo ljude da se odmore


Home, where my heart is

Photobucket
by mia

Photobucket
by lea

Photobucket
by lea

Photobucket
by lea

Photobucket
by lea

Photobucket
by me