navia

srijeda, 06.02.2008.

kad nečeg nema, treba ga izmisliti

to vam je kao kad vas ošine PMS, pa vam se prijede "ono nešto" u 11 navečer, a frižideru svašta osim glavnih sastojaka. kao kad se spremate za izlazak i shvatite da vam nedostaje jedna baš "onakva" košulja, da bi bar približno ostavili dojam da vas svi trendovi u zadnjih nekoliko godina nisu potpuno zaobišli. to vam je kao kad prelistavate slike dizajnerski uređenih domova, pa ugledate "nešto" za što znate da bi baš savršeno sjelo u kut vašeg dnevnog boravka, namjesto hibiskusa koji se bori da odoli godišnjim dobima. to je baš kao kad se probudite jednog jutra i na pragu budnosti vam se na kratki trenutak učini da ste na nekom drugom mjestu i u nekom drugom vremenu...vaš krevet vam se ne čini kao vaš, lice u ogledalu izgleda kao lice stranca, vaš život kao epizodna uloga u lošoj, niskobudžetnoj sapunici.
nezaposlenost je grozna stvar.
ja se nekako vazda hvalim kako sam sposobna uvijek izmisliti sebi nekakav posao iz nekakve rupe. pa onda u pauzama svakodnevnih poslova (kuhanja, čitanja, čišćenja, slanja CV-a, peglanja, nerviranja...) ili još radije kad padne noć i sav normalan svijet spava i sprema se za novi radni dan, meni svane. pa izmišljam recepte. pa prekrajam staru garderobu. radim nacrte za moj nepostojeći dnevni boravak. razmišljam o imenima nerođene djece i kako će provoditi ljetne praznike na moru. oslikavam staklene vaze, čaše, zdjele...da se osjetim korisnom i produktivnom.
a onda krene zora, oglase se ptice i prvi autobusi što odvoze ljude na posao. i ponekad poželim da sam na njihovom mjestu, jer unatoč svom mom trudu izmišljanja i zadovoljstvu koje nose rezultati, dan je i dalje predugačak, a noć prekratka. mnogi mi kažu, da uživam kad već mogu i najčešće ih i poslušam. ali vrijeme neumitno prolazi i godine počinju ubrzano letjeti kad te dohvate 30.-te. srećom, imam pokoju fotografiju kao dokaz da nije sve uzalud, pa evo...:)

ruski komplet

vinske <br />
aae

rombi

plava ikebana

06.02.2008. u 11:57 • 3 KomentaraPrint#
< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

03/2008 (1)
02/2008 (1)
01/2008 (3)
12/2005 (1)
11/2005 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

O čemu ja

Kako sam oplovila pola svemira, završila u Srbiji i svakodnevno se trudim preživjeti dosadu, zloću i nezaposlenost

A zašto

Da pustim malo ljude da se odmore


Home, where my heart is

Photobucket
by mia

Photobucket
by lea

Photobucket
by lea

Photobucket
by lea

Photobucket
by lea

Photobucket
by me